Νεογέννητο ανασύρεται ζωντανό από βομβαρδισμένο κτίριο
Το βίντεο με τη διάσωσή του αποτελεί την πιο επιτυχημένη ανθρωπιστική καμπάνια για φέτος
Δημοσίευση 21/11/2015 | 00:02
Το βραβείο για το καλύτερο βίντεο ανθρωπιστικής καμπάνιας της χρονιάς πηγαίνει στους «Ήρωες και το Μωρό Θαύμα», από την οργάνωση White Helmets της Συρίας. Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, αυτό το μόλις δυο εβδομάδων πλασματάκι ανασύρθηκε ζωντανό μέσα από τα χαλάσματα του σπιτιού του, που χτυπήθηκε από βόμβα.
Τελικά, αποδείχτηκε πως ήταν πιο δυνατό από τη βόμβα και από τις τρεις οροφές που κατέρρευσαν επάνω του. Όπως δήλωσε ο Martin Jahre, πρόεδρος της οργάνωσης «Students and Academics» International Assistance Fund, τα Μέσα βομβαρδίζουν τον κόσμο με εικόνες αβοήθητων προσφύγων από τη Συρία, όμως αυτή η ιστορία δείχνει μια άλλη πλευρά. Παρουσιάζει απλούς ανθρώπους, που μέσα από την καθημερινή τους δουλειά κάνουν τα πάντα για να σώσουν τις γυναίκες και τα παιδιά τους.
Τα βραβεία Radiator, που συστάθηκαν από την παραπάνω οργάνωση SAIH, έχουν σκοπό να αναδείξουν τις επιτυχημένες και τις αποτυχημένες ανθρωπιστικές καμπάνιες. Και ποια ανακηρύχτηκε ως η χειρότερη;
Η διασκευή του τραγουδιού «Do They Know It's Christmas», για τον ιό Έμπολα, υπό την επιμέλεια του Bob Geldof. Στους στίχους του κομματιού, ο Geldof και οι διάσημοι φίλοι του παρουσιάζουν την Αφρική σαν ένα τόπο χωρίς ελπίδα, που μπορεί να σωθεί μόνο αν παρέμβει η Δύση.
«Πρόκειται για μια άσχημη και μίζερη παρουσίαση αυτού του τόπου, που αφήνει μια κακή εικόνα στον κόσμο», ανέφερε ο Jahre.
The most insulting and the most inspiring fundraising videos: The Radiator Awards.
Posted by AJ+ on Friday, November 20, 2015