Αυτές είναι οι 10 πιο δημοφιλείς εταιρείες με βάση νέα μέτρηση του Facebook
To «People Talking About» προσφέρει μια αντικειμενικότερη αξιολόγηση των σελίδων
Γράφει ο ΘΑΝΑΣΣΗΣ ΓΕΝΤΙΜΗΣ Δημοσίευση 6/11/2011 | 00:00
Πριν από μερικές ημέρες το Facebook εισήγαγε ένα νέο «δείκτη» για την καλύτερη και αντικειμενικότερη αξιολόγηση μιας σελίδας (page), εκτός από πλήθος των like που έχει μαζέψει. Το χαρακτηριστικό ονομάζεται «People Talking About» και προκύπτει λαμβάνοντας υπόψη τις ενέργειες των χρηστών σε μια Facebook Page, όπως posts, comments, likes, mentions, shares, poll votes, photo tags και checkins. Και ακριβώς επειδή αυτός ο νέος δείκτης είναι εμφανής και δημόσιος, δεν άργησαν να φτιαχτούν οι πρώτες λίστες για τη δημοτικότητα των εταιρειών που διατηρούν σελίδες στο Facebook. Τα αποτελέσματα είχαν το δικό τους ενδιαφέρον…
Οι πρώτες 10 εταιρείες (καταναλωτικών προϊόντων), λαμβάνοντας υπόψη τα like, έχουν ως εξής:
1. Coca-Cola: 34,511,504
2. Starbucks: 25,446,846
3. Oreo: 23,092,391
4. Red Bull: 22,427,254
5. Converse All Star: 20,780,055
6. Converse: 20,141,021
7. Skittles: 19,348,317
8. Playstation: 17,420,065
9. Pringles: 13,602,128
10. VictoriaΆs Secret: 15,343,727
Η σειρά της δεκάδας όμως αλλάζει ως εξής, αν λάβουμε υπόψη το 'Talking About' αντί για τα like:
1. Starbucks: 508,526 (αντί θέση #2)
2. Coca-Cola: 220,867 (αντί θέση #1)
3. VictoriaΆs Secret: 145,125 (αντί θέση #10)
4. Skittles: 137,558 (αντί θέση #7)
5. Oreo: 114,454 (αντί θέση #3)
6. Red Bull: 112,051 (αντί θέση #4)
7. Playstation: 104,837 (αντί θέση #8)
8. Converse: 52,866 (αντί θέση #6)
9. Pringles: 50,488 (ίδια θέση)
10. Converse All Star: 40,858 (αντί θέση #5)
Παράλληλα, με λίγο περισσότερο ψάξιμο, εντοπίζονται και brands που θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται στη διορθωμένη λίστα (παρότι δεν έχουν υψηλό αριθμό like). Χαρακτηριστικότερη περίπτωση τα McDonald's, που θα έπρεπε να είναι στη 2η θέση με 264.967 στο δείκτη «Talking About».