Έσοδα και από το Messenger σχεδιάζει το Facebook
Διαφορετικού τύπου διαφημίσεις στις συνομιλίες
Δημοσίευση 22/2/2016 | 00:18
Το Facebook ψάχνει νέους τρόπους για να έχει κέρδος και από το Messenger. Το κοινωνικό δίκτυο σχεδιάζει να βάλει διαφημίσεις στο εσωτερικό της πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από το TechCrunch.
Οι διαφημίσεις, σύμφωνα με το Mashable, θα ξεκινήσουν μέσα στους επόμενους δύο μήνες, αν και η μορφή που θα έχουν οι διαφημίσεις δεν είναι ξεκάθαρη προς το παρόν.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, διέρρευσαν στοιχεία ότι οι διαφημίσεις στο Messenger θα είναι διαφορετικές απ' ότι εμφανίζονται οπουδήποτε αλλού στο κοινωνικό δίκτυο.
Σύμφωνα επίσης με το δημοσίευμα, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο σε μηνύματα με θέματα επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις θα προβάλλουν διαφημίσεις σε ανθρώπους που είχαν έρθει σε επαφή μαζί τους στο παρελθόν μέσω επίσης του Messenger.
Το μέρος του σχεδίου αφορά προφανώς ένα νέο είδος εξατομικευμένου URL, το οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να μοιραστούν και το οποίο θα τους συνδέει με ένα νέο νήμα-μήνυμα με τη σελίδα τους. Αυτή η προσθήκη θα κάνει πολύ πιο πιο εύκολο για τις μάρκες και τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν μέσω του Facebook, σύμφωνα με το TechCrunch.
Επίσης, οι διευθύνσεις URL θα μπορούσαν να είναι η αρχή ενός τρόπου για τις εταιρείες και τις μάρκες να χρησιμοποιούν το Messenger, αντικαθιστώντας τις πιο παραδοσιακές πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών.
Το πότε ακριβώς θα ξεκινήσουν αυτές οι διαφημίσεις δεν είναι σαφές, ενώ φήμες κάνουν λόγω για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, με εκπροσώπους του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου να αρνούνται να κάνουν κάποιο σχετικό σχόλιο.
Παρά το γεγονός ότι τα οφέλη από κάτι τέτοιο θα είναι πολλά για το κοινωνικό δίκτυο, το Facebook, σύμφωνα με όσους ασχολούνται με το αντικείμενο, θα πρέπει να προσέξει το πώς θα χειριστεί τις διαφημίσεις στο Messenger. Και αυτό γιατί η συγκεκριμένη εφαρμογή κοντεύει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες και πολλοί από αυτούς τείνουν γενικά να είναι ευαίσθητοι, αντιδρώντας συχνά σε αυτές τις διαφημιστικές προσπάθειες, ειδικά αν υπάρχει επιθετική εταιρική πολιτική.