Λίστες 2011: Τι ψάξαμε στο Google το 2011;
¶κρως ενδιαφέρουσες οι φετινές λίστες που δημοσίευσε η Google
Γράφει ο ΘΑΝΑΣΣΗΣ ΓΕΝΤΙΜΗΣ Δημοσίευση 1/1/2012 | 00:00
Πιστή στο ραντεβού της και φέτος η Google έδωσε στη δημοσιότητα το ετήσιο «Zeitgeist», το οποίο αποτελεί μία ματιά στο 2011 μέσα από τις αναζητήσεις στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης. Το Google Zeitgeist δίνει τη δυνατότητα να δούμε ποια θέματα τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού σε όλο τον πλανήτη. Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης, σε 48 χώρες, εμφανίζονται στην ειδική σελίδα που δημιούργησε η Google (δυστυχώς, φέτος δεν συμπεριλήφθηκε η Ελλάδα στις αναλυτικές κατηγορίες) και εμείς σας παρουσιάζουμε τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης παγκοσμίως, αλλά και ένα ειδικό video που ετοίμασε η Google ειδικά για την περίσταση…
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Rebecca Black
2. Google Plus
3. Ryan Dunn [τηλεοπτικό πρόσωπο που πέθανε τον Ιούνιο]
4. Casey Anthony [η μητέρα που αθωώθηκε για τις κατηγορίες φόνου του παιδιού της]
5. Battlefield 3
6. iPhone 5 [παρότι υπήρξε μόνο προϊόν της φαντασίας μας]
7. Adele
8. 東京 電力 [η γνωστή μας Φουκουσίμα]
9. Steve Jobs
10. iPad 2
Οι δέκα όροι με τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Myspace
2. Hi5
3. Mebo
4. Nasza Klasa
5. Netlog
6. Baidu
7. Wer Kennt Wen
8. Meinvz
9. Hotmail Correo
10. Delta Airlines
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης στην Ψυχαγωγία παγκοσμίως το 2011:
1. Rebecca Black
2. Ryan Dunn Dead
3. Price Tag Lyrics
4. Amy Winehouse Death
5. Super Bass Lyrics
6. Crazy Stupid Love
7. Disney Junior
8. Kim Kardashian Wedding
9. The Lazy Song
10. Rihanna Man Down
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης στα Αθλητικά παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Mayweather Vs Ortiz
2. Soccerstar
3. Dan Wheldon
4. Ufc Rio
5. Marco Simoncelli
6. Troy Davis
7. India Vs England
8. なでしこ ジャパン
9. Hope Solo
10. Pacquiao Vs Mosley
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης σχετικά με Ηλεκτρονικές Συσκευές παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Amazon Kindle Fire
2. iPhone 4s
3. Sidekick 4g
4. HP TouchPad
5. Spb Shell 3d
6. iPad 2
7. HTC Sensation
8. Samsung Nexus Prime
9. Sony Ngp
10.iPad 3
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης σχετικά με Φαγητό και Ποτό παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Wendys
2. Just Eat
3. Little Caesars
4. Chick Fil A
5. Allrecipes
6. 食べ ログ
7. Jimmy Johns
8. Buffalo Wild Wings
9. Popeyes
10. Cupcakes
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης στο Google Maps παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Utm
2. Siegessule Berlin
3. Dpt Conforama
4. Wells Fargo
5. Friseur
6. Elementary Schools
7. Campgrounds
8. Shopping Centre
9. Starbucks
10. Lake
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης για Πρόσωπα παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Rebecca Black
2. Ryan Dunn
3. Pippa Middleton
4. Casey Anthony
5. Adele
6. Steve Jobs
7. Amy Winehouse
8. Osama Bin Laden
9. Charlie Sheen
10. Kate Middleton
Οι δέκα πιο δυναμικά ανερχόμενοι όροι αναζήτησης για Ειδήσεις παγκοσμίως το 2011 είναι:
1. Fukushima
2. iPhone 4s
3. Melania Rea
4. Salvatore Parolisi
5. Lamberto Sposini
6. Battlefield 3
7. Dsk
8. iPhone 5
9. Gaddafi
10. Libya
Για το τέλος κρατήσαμε το συγκινητικό video που ετοίμασαν στη Google για τα γεγονότα του 2011, με πολλές δυνατές στιγμές (και λίγη Ελλάδα, βεβαίως), ελπίδα, συναισθήματα. Βέβαια αν παρατηρήσετε καλύτερα αρκετά από τα σημαντικά γεγονότα στο video (όπως το κίνημα Occupy Wall Street, η πτώση της κυβέρνησης σε Αίγυπτο και Λιβύη και ο θάνατος του Bin Laden) δεν βρίσκονται μέσα στις λίστες με τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις…