E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τι συμβαίνει με τους λογαριασμούς στα social media όταν πεθαίνει ο χρήστης

Η πολιτική που εφαρμόζεται σε Facebook, Instagram και Twitter

Δημοσίευση 22/4/2016 | 00:12

Τι συμβαίνει με τους λογαριασμούς στα social media όταν πεθαίνει ο χρήστης

Με το Facebook να μετρά ήδη 30 εκατομμύρια «νεκρούς χρήστες» των οποίων τα προφίλ συνεχίζουν να υπάρχουν στο διαδίκτυο, το κάθε κοινωνικό δίκτυο ακολουθεί τη δική του πολιτική για όσους πεθαίνουν.

Σύμφωνα με το ABC, 8.000 άνθρωποι που έχουν λογαριασμό στο Facebook πεθαίνουν κάθε μέρα, ενώ πρέπει να σκεφτεί κανείς ότι ένα ποσοστό από αυτούς έχει επίσης ένα προφίλ στο Instagram και στο Twitter. Οι ειδικοί παραδέχονται ότι αυτό είναι ένα από τα «προβλήματα» της επανάστασης των κοινωνικών δικτύων, καθώς πολλά από αυτά τα προφίλ δε σβήνονται και παραμένουν οι λογαριασμοί των νεκρών στον «αέρα».

Οι νόμοι προστασίας των προσωπικών δεδομένων των εταιρειών, καθώς και οι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προβλέπουν ότι κανείς δεν επιτρέπεται να συνδεθεί στο λογαριασμό κάποιου άλλου εκτός αν του έχει δοθεί η έγκριση από τον ίδιο τον χρήστη.

Δείτε τι ισχύει σε κάθε κοινωνικό δίκτυο...

Facebook

Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο αναφέρει στους χρήστες ότι μπορούν να διαλέξουν εκ των προτέρων αν θα ήθελαν ο λογαριασμός τους να μετατραπεί σε σελίδα μνήμης ή να διαγραφεί οριστικά από το Facebook σε περίπτωση θανάτου τους, όπως αναφέρει η Mirror. Επιπλέον ο κάθε χρήστης μπορεί να ορίσει ένα πρόσωπο από τους φίλους ή τους συγγενείς του το οποίο θα έχει μετά το θάνατο περιορισμένο έλεγχο και διαχείριση του προφίλ του, εάν αυτός πεθάνει. Μεταξύ αυτών μπορεί να δημοσιεύσει ένα τελευταίο μήνυμα μετατρέποντας το προφίλ σε σελίδα μνήμης.

Twitter

Σε περίπτωση θανάτου ενός χρήστη του Twitter, η εταιρεία λέει ότι μπορεί να υπάρχει ένα πρόσωπο που έχει εξουσιοδοτηθεί να ενεργεί για λογαριασμό του θανόντος ή ένα μέλος της άμεσης οικογένειας του που έχει επαληθευτεί ώστε ο λογαριασμός να απενεργοποιηθεί. Μπορεί κάποιος επίσης να ζητήσει την απενεργοποίηση ενός λογαριασμού για κάποιον που έχει πεθάνει, αλλά θα πρέπει να προσκομίσει κάποια στοιχεία όπως το αντίγραφο της ταυτότητάς του και το πιστοποιητικό θανάτου του χρήστη. Δεν μπορεί ωστόσο κανείς να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό και να κάνει μια δημοσίευση όπως συμβαίνει με το Facebook.

Instagram

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο με τις φωτογραφίες δημιουργεί επίσης προφίλ μνήμης για τους θανόντες όπως το Facebook, αλλά με κάποιες διαφορές. Δεν επιτρέπει σε κανέναν να συνδεθεί σε ένα προφίλ μνήμης και δεν μπορεί κανείς να χειριστεί τις πληροφορίες του χρήστη. Τα προφίλ εμφανίζονται σε όσους είχαν ακολουθήσει τον χρήστη όπως παλιά αλλά δεν είναι ορατά στην αναζήτηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το ελληνικό ποτό που ξεκίνησε από ένα μαγαζάκι του Πειραιά και κατέκτησε τον κόσμο

Stories 22.04.2025
Από τη συνοικία του Πειραιά στα σαλόνια της Κούβας και τα μπαρ της Νέας Υόρκης

Η εκδίκηση της Κίνας στο TikTok

Νέα Εποχή 22.04.2025
Πολυτελή ρούχα σχεδιαστών στο 1/10 της τιμής

Πώς το ιερό νερό στην Αιθιοπία έφερε χολέρα στην Ευρώπη

Stories 22.04.2025
Τουλάχιστον επτά περιπτώσεις χολέρας σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο

Ένας 17χρονος ήθελε απλώς να βγάλει χαρτζιλίκι‑ μετά από χρόνια κατέληξε να διευθύνει έναν κολοσσό

Stories Χτες
Αυτή η ιστορία επιτυχίας αποτελεί παράδειγμα για το πώς μια μικρή επένδυση μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας αυτοκρατορίας

Ο πραγματικός δολοφόνος που ενέπνευσε τους δημιουργούς των ταινιών Scream

Stories Χτες
Τα εγκληματα ενός από τους πιο διάσημους δολοφόνους των ΗΠΑ

Ζώντας σε μια τουαλέτα: Η ιστορία της 19χρονης που έγινε viral

Stories Προχτές
Όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα από το ενοίκιο, αλλά πόσοι θα δεχόμασταν να ζούμε κυριολεκτικά σε μια τουαλέτα για να το πετύχουμε;

Ποιοι celebrities εχουν στο σπίτι τους ακριβά έργα τέχνης

Stories Προχτές
Αυτοί οι διάσημοι δεν βλέπουν την τέχνη μόνο ως διακόσμηση, αλλά και ως επένδυση