To Instagram άλλαξε το logo του
Τα smartphones αποχαιρετούν το εικονίδιο με την retro κάμερα
Δημοσίευση 12/5/2016 | 17:44
To Instagram αποφάσισε πριν λίγες ώρες να αλλάξει το ρετρό εικονίδιο της κάμερας και να επανασχεδιάσει τις εφαρμογές για ios και android, αντικαθιστώντας τες με ένα πιο απλό και φιλικό interface όπου κυριαρχεί το λευκό χρώμα.
Έτσι, αντί για το γνωστό καφέ με την Polaroid η εφαρμογή απέκτησε πλέον ένα νέο λογότυπο πολύ πιο φωτεινό και πολύχρωμο που ακολουθεί πιστά την επίπεδη τάση σχεδιασμού.
Το νέο εικονίδιο του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου με τους 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες απλοποιήθηκε, ωστόσο έχει ακόμα σαν θέμα του την φωτογραφική μηχανή. Ο Ian Spalter, επικεφαλής σχεδιασμού στο Instagram, τόνισε ότι το νέο εικονίδιο της εφαρμογής αποτελεί μία παραλλαγή του αρχικού σχεδίου.
«Σαν μέρος της όλης διαδικασίας, ζητήσαμε από εργαζόμενους της εταιρείας να σχεδιάσουν από μνήμης το εικονίδιο του instagram σε πέντε δευτερόλεπτα. Σχεδόν όλοι αποτύπωσαν το ουράνιο τόξο, το φακό και το σκόπευτρο».
Το Instagram επανασχεδίασε ακόμη τα λογότυπα των Hyperlapse, Boomerang, και Layout προσπαθώντας να ταιριάξει χρωματικά και τις τέσσερις εφαρμογές μαζί.
Το redesign του Instagram δεν σταμάτησε μόνο στο εικονιδίου του app, αλλά προχώρησε και στις εφαρμογές για ios και android. Δεν υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά ή φίλτρα, ούτε αλλαγές στα κουμπιά ή το μενού. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πια οι μπλε και μαύρες μπάρες που οδηγούσαν στα διάφορα υπό-μενού του Instragram. Αντιθέτως, κυριαρχεί ένα λευκό, μινιμαλιστικό interface με κουμπιά και κείμενο σε μαύρο χρώμα.
«Πιστεύουμε ότι το χρώμα θα πρέπει να προέρχεται από τις φωτογραφίες και τα βίντεο της κοινότητας του Instragram και όχι από την εφαρμογή. Αφαιρέσαμε όλα τα χρώματα και τον "οπτικό θόρυβο" από τις επιφάνειες, επιτρέποντας στο περιεχόμενο των χρηστών να μετακινηθεί στο επίκεντρο» έγραψε ο Spalter.
Ο επανασχεδιασμός του Instagram έχει ήδη διχάσει το κοινό. «Ίσως αποδειχτεί μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της χρονιάς στον τομέα του design» έγραψε ο συντάκτης του περιοδικού Adweek, Tim Nudd. «Το νέο εικονίδιο είναι αδιάφορο και θα χαθεί εύκολα ανάμεσα στα χιλιάδες παρόμοια εικονίδια των εφαρμογών για κινητά. Μπορούμε να το πάρουμε πίσω;»