E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η αλλαγή που μελετά το Facebook για το ποιοι βλέπουν τις δημοσιεύσεις μας

Μια νέα δυνατότητα ίσως μας βγάλει από τη δύσκολη θέση

Δημοσίευση 8/6/2016 | 14:50

Η αλλαγή που μελετά το Facebook για το ποιοι βλέπουν τις δημοσιεύσεις μας

Πολλές αλλαγές δοκιμάζει το τελευταίο διάστημα η ομάδα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, κόλπα και μικρο-καινοτομίες, που θα κρατήσουν εντός δικτύου τους χρήστες και κυρίως θα τους δώσουν δυνατότητες σε κενά σημεία του μέσου κοινωνικής δικτύωσης που μέχρι χθες ίσως και να αγκύλωναν την επικοινωνία τους ή τη διάθεσή τους να εκφραστούν.    

Μία αλλαγή που δοκιμάζεται αυτές τις μέρες σε μερίδα των χρηστών του Facebook είναι η δυνατότητα να κοινοποιούν περιεχόμενο που φαίνεται μόνο στο Newsfeed και όχι στο Timeline τους.    

Τι σημαίνει αυτό; Ως γνωστόν μέχρι σήμερα είχαμε τη δυνατότητα να δημοσιεύουμε σκέψεις, φωτογραφίες και απόψεις, οι οποίες αναλόγως με τις ρυθμίσεις του προσωπικού μας απορρήτου εμφανίζονται στην κύρια σελίδα μας, στους φίλους που θέλαμε να φτάσει αυτό που ποστάραμε, κάποτε και στο feed του Facebook, τις ενημερώσεις, δηλαδή, που χτυπούσαν κάθε φορά που προχωρούσαμε σε μία δημοσίευση. Και φυσικά στις μηχανές αναζήτησης.

Πλέον και με όσα δοκιμάζει στην παρούσα φάση το δίκτυο, θα μπορούμε να δημοσιεύουμε περιεχόμενο, το οποίο θα εμφανίζεται μόνο στο Newsfeed και κυρίως όχι στο timeline μας, εφ' όσον το επιλέξουμε.    

Και σε τι εξυπηρετεί αυτή η αλλαγή; Στο να μπορεί κάποιος αν το επιθυμεί, να κρύψει κάποιο ποστάρισμα από το δικό του timeline, αλλά η ίδια αυτή δημοσίευση να εμφανίζεται στο feed. Συγκεκριμένα, το σκεπτικό είναι στο menu του Facebook και στην ήδη υπάρχουσα ενότητα "your posts", να δίνεται και η επιλογή εμφάνισης της ανάρτησης μόνο στο newsfeed, αλλά όχι στο αρχείο δημοσιεύσεων του timeline. Eμείς θα μπορούμε πάντα να έχουμε πρόσβαση στις δημοσιεύσεις μας από το "Your Posts", όχι όμως και οι άλλοι.  

Το σκεπτικό της αλλαγής βασίζεται σε δύο ανάγκες των χρηστών: η πρώτη είναι η ανάγκη της έκφρασης που πολύ συχνά καταπιέζεται από την κριτική. Με τη νέα δυνατότητα, μπορεί κάποιος να ποστάρει κάτι που του φαίνεται σωστό τη δεδομένη στιγμή που το γράφει, αλλά δεν χρειάζεται να απολογηθεί σβήνοντας το δημοσίευμα μετά (σ.σ.: μεταξύ μας, αυτό δεν είναι απαραιτήτως καλό).    

Η δεύτερη ανάγκη αφορά την ιδιωτικότητα και το ψαχούλεμα που εδώ και χρόνια επιτρέπει το δίκτυο στο προφίλ των χρηστών. Οπότε μπορεί κάποιος να ανεβάζει σκέψεις, τραγούδια, φωτογραφίες και ό,τι άλλο, χωρίς να τρέμει ότι θα ρίξει μια ματιά στον λογαριασμό του το μελλοντικό αφεντικό του.    

Ακριβώς, όμως, επειδή ακόμη δεν έχουν φιλτραριστεί οι προεκτάσεις μίας τέτοιας δομικής αλλαγής στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, οι επικεφαλής του προχωρούν σε δοκιμές μεταξύ χρηστών, παρακολουθώντας και το feedback, τις αντιδράσεις, δηλαδή, αλλά και τα σχόλια που γίνονται για το νέο βήμα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το ελληνικό ποτό που ξεκίνησε από ένα μαγαζάκι του Πειραιά και κατέκτησε τον κόσμο

Stories 22.04.2025
Από τη συνοικία του Πειραιά στα σαλόνια της Κούβας και τα μπαρ της Νέας Υόρκης

Η εκδίκηση της Κίνας στο TikTok

Νέα Εποχή 22.04.2025
Πολυτελή ρούχα σχεδιαστών στο 1/10 της τιμής

Πώς το ιερό νερό στην Αιθιοπία έφερε χολέρα στην Ευρώπη

Stories 22.04.2025
Τουλάχιστον επτά περιπτώσεις χολέρας σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο

Ένας 17χρονος ήθελε απλώς να βγάλει χαρτζιλίκι‑ μετά από χρόνια κατέληξε να διευθύνει έναν κολοσσό

Stories Χτες
Αυτή η ιστορία επιτυχίας αποτελεί παράδειγμα για το πώς μια μικρή επένδυση μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας αυτοκρατορίας

Ο πραγματικός δολοφόνος που ενέπνευσε τους δημιουργούς των ταινιών Scream

Stories Χτες
Τα εγκληματα ενός από τους πιο διάσημους δολοφόνους των ΗΠΑ

Ζώντας σε μια τουαλέτα: Η ιστορία της 19χρονης που έγινε viral

Stories Προχτές
Όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα από το ενοίκιο, αλλά πόσοι θα δεχόμασταν να ζούμε κυριολεκτικά σε μια τουαλέτα για να το πετύχουμε;

Ποιοι celebrities εχουν στο σπίτι τους ακριβά έργα τέχνης

Stories Προχτές
Αυτοί οι διάσημοι δεν βλέπουν την τέχνη μόνο ως διακόσμηση, αλλά και ως επένδυση