Ποιος κρύβεται πίσω από το pretty bra και την έξυπνη σίτα;
To success story από την Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση 20/10/2016 | 00:31
Σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της επικράτειας μας, τοπικά και πανελλήνιας εμβέλειας, θα δείτε διαφημίσεις που θα προτείνουν ένα έξυπνο προϊόν.
Έξυπνο καλσόν, έξυπνος στηθόδεσμος, τηγάνια, μαχαίρια, και κάθε λογής εξαρτήματα που χρησιμοποιούμε στη καθημερινότητά μας.
Πως όμως ξεκίνησε αυτός ο καταιγισμός με τα έξυπνα προϊόντα; Ποιος έιναι ο επιχειρηματίας, πίσω από αυτή την ιδέα;
Όλα ξεκίνησαν στη Θεσσαλονίκη και στην οδό Βαλαωρίτου. Εκεί διατηρούσαν μια οικογενειακή επιχείρηση με παιδικά ρούχα. Ιδρυτής ο Βασίλης Τζιώτζιος. Δραστήριος και εργατικός κατάφερε να διατηρήσει μια υγιή επιχείρηση. Μέχρι που η αγορά κατακλύστηκε από κινέζικα προϊόντα και οι τζίροι της επιχείρησης δέχτηκαν μεγάλο πλήγμα.
Οι δυο γιοι του επιχειρηματία, έφεραν μια πιο φρέσκια ματιά, και μετονομάσαν την εταιρεία σε Diamant Store, και στράφηκαν στο tele-marketing. Η κίνηση απέδωσε καρπούς και εξελίχθηκε σε θρίαμβο.
Το τηλεφωνικό κέντρο χτυπάει συνεχώς, ενώ ο διαφημιστικός χρόνος που αγοράζουν είναι τεράστιος. Συνεχώς νέα προϊόντα, νέες διαφημίσεις, και ένα κοινό που έχει εκπαιδευτεί στη συγκεκριμένη μεθοδολογία. Υπάρχουν μέρες που δέχονται 10.000 κλήσεις ημερησιώς.
Το success story της ελληνικής πραγματικότητας, τη τελευταια δεκαετία. Προσαρμόστηκαν και πέτυχαν. Μένει να δούμε πόσο θα αντέξουν.