Η ΙΚΕΑ αλλάζει ονόματα στα έπιπλα για να βρει λύση... στα προβλήματά σας!
Μια εξαιρετική καμπάνια!
Δημοσίευση 15/12/2016 | 00:13
Η γνωστή εταιρεία ΙΚΕΑ προφανώς και έχει λύσει πολλά προβλήματα της καθημερινότητας με τα προϊόντα της, όμως όπως φαίνεται εκτός από τα έπιπλα και τα οικιακά αντικείμενα, φαίνεται ότι τώρα θέλει να βοηθήσει και στις... ανθρώπινες σχέσεις.
Σε συνεργασία με το πρακτορείο Akestam Holst από τη Σουηδία, η ΙΚΕΑ άλλαξε κάποια από τα ονόματα των προϊόντων της, για να ταιριάζουν με τις φράσεις που χρησιμοποιούν περισσότερο οι χρήστες στην Google, σχετικά με τα προβλήματα στις σχέσεις τους, στη Σουηδία. Η πρόσφατα εμφανιζόμενη ιστοσελίδα της με το όνομα Retail Therapy, φαίνεται ότι έχει το κατάλληλο αντικείμενο, για να λύσει το πιθανό πρόβλημα που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος με κάποιον άλλον.
Για παράδειγμα, στο πρόβλημα " Ο γιος μου είναι πολλές ώρες μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του", η απάντηση είναι ένα ψαλίδι και δείχνει ότι το θέμα μπορεί να λυθεί με ένα "κόψιμο" αυτής της συνήθειας. Η νέα αυτή προσέγγιση της ΙΚΕΑ είναι μέρος της καμπάνιας Where life Happens!
Βέβαια, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εν λόγω εταιρία εκπλήσσει τον κόσμο με μια εξαιρετική ιδέα, καθώς πριν λίγο καιρό είχε οργανώσει μια καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με το θέμα των προσφύγων.