Το θεατρικό φεστιβάλ «Βήματα στον Πολιτισμό» ταξιδεύει στο Ηράκλειο
Με 7 θεατρικές και 1 μουσική παράσταση - Δείτε το πρόγραμμα της διοργάνωσης
Δημοσίευση 7/3/2017 | 00:15
Ωρα προσέλευσης: 21:00
Κινηματοθέατρο Αστόρια
Τιμές εισιτηρίων παραστάσεων: 13 ευρώ γενική είσοδος & 10 ευρώ φοιτητικό- ανέργων/ παράσταση
Τιμές εισιτηρίων συναυλίας
Προπώληση: 13 ευρώ γενική είσοδος & 10 ευρώ φοιτητικό – ανέργων
Πόρτα: 15 ευρώ γενική είσοδος & 13 ευρώ φοιτητικό- ανέργων
Δεν κάνουμε θέατρο για το θέατρο. Δεν κάνουμε θέατρο για να ζήσουμε. Κάνουμε θέατρο για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας, το κοινό που μας παρακολουθεί κι όλοι μαζί να βοηθήσουμε να δημιουργηθεί ένας πλατύς, ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στον τόπο μας. - Κάρολος Κουν
ΤΡΙΤΗ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ», του Αντώνη Τσιπιανίτη, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Πατρώνη. Με την Κατερίνα Διδασκάλου.
Την Τρίτη 14 Μαρτίου, θα ανέβει στο Κινηματοθέατρο Αστόρια στα πλαίσια του θεατρικού φεστιβάλ «Βήματα πολιτισμού» στο Ηράκλειο «Καρακωνσταντάκης Αντώνης», η παράσταση « Η πόρνη από πάνω» του Αντώνη Τσιπιανίτη και σκηνοθεσία του Σταμάτη Πατρώνη με την Κατερίνα Διδασκάλου
Η Ερατώ -η νοικοκυρά από κάτω- μιλάει για τον έρωτα, την απόρριψη, την προδοσία, τη βαναυσότητα σε βάρος των γυναικών, τους διεφθαρμένους δημόσιους λειτουργούς ,την έλλειψη αυτοεκτίμησης. Με υπομονή και στωικότητα ζει στο περιθώριο, μέχρι την ημέρα που στο από πάνω διαμέρισμα μετακομίζει μια πόρνη. Και τότε.....
Η Κατερίνα Διδασκάλου, αναπολώντας τη ζωή της Ερατούς, πλημμυρίζει κυριολεκτικά τη σκηνή παίζοντας ταυτόχρονα με απίστευτη ευκολία όλους τους χαρακτήρες που έπαιξαν ρόλο στη ζωή της ηρωίδας. ‘Ένα μοναδικό ρεσιτάλ ηθοποιίας που μας ταξιδεύει για 70 λεπτά από το γέλιο στη συγκίνηση, παραμένοντας κάθε στιγμή στην πραγματικότητα για να οδηγήσει σε ένα τέλος έκπληξη.
ΤΕΤΑΡΤΗ 15 & ΠΕΜΠΤΗ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΨΕΜΑ», βασισμένο στο σενάριο του Μιχάλη Κακογιάννη. Σκηνοθεσία, Μουσική επιμέλεια: Ένκε Φεζολλάρι. Πρωταγωνιστούν: Νικόλ Δημητρακοπούλου Αθηνά Τσιλύρα , Ανδριάνα Χαλκίδη, Σπύρος Ζουπάνος, Αντώνης Φραγκάκης, Στέλιος Τυριακίδης, Άλεξ Κάβδας, Βέφη Ρέδη, Στέφανος Παπατρέχας, Τσουανάτος Θοδωρής, Μαρία Νεφέλη Δούκα, Ιωάννα Πιταούλη, Νατάσα Σουρλαντζή.
«Το τελευταίο ψέμα», ένα από τα πιο δημοφιλή έργα του Μιχάλη Κακογιάννη που προβλήθηκε στις αίθουσες το 1958 με πρωταγωνίστρια την Έλλη Λαμπέτη και με μουσική του Μάνου Χατζιδάκι, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά επί σκηνής, στο -2 του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης,
Ο Μιχάλης Κακογιάννης συνθέτει με το «Τελευταίο Ψέμα» ένα ρέκβιεμ για τη σήψη και την παρακμή της κυνικής και επιπόλαιης εύπορης τάξης που προήλθε από τα ερείπια της Κατοχής και του Εμφυλίου. Η ματιά του δημιουργού καταγράφει με χειρουργική ακρίβεια αλλά και με ευαισθησία σεισμογράφου μια εποχή ραγδαίων ηθικών εκπτώσεων και γι αυτό ανήκει στις καλύτερες στιγμές του ελληνικού νεορεαλισμού. Η διαχρονική αξία του έργου γίνεται εμφανέστερη σήμερα που το τέλος μιας εποχής ψευδαισθήσεων φέρνει ολόκληρη τη χώρα μπροστά στα νέα της ψέματα.
Ο Ένκε Φεζολλάρι, με οδηγό το διάσημο σενάριο, χρησιμοποιώντας και τις επιπλέον σκηνές που δεν είχαν συμπεριληφθεί στην ταινία, υπογράφει τη σκηνοθεσία της παράστασης, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Αντώνης Φραγκάκης, η Νικόλ Δημητρακοπούλου και η Αθηνά Τσιλύρα, και σημειώνει: «Πρόκειται για μια ιστορία που διατηρεί δυναμικά στο χρόνο τη δραματικότητα και τον ρεαλισμό εκείνης της εποχής. Μιας εποχής όπου συνοικίες ψυχών ονειρεύονται και παλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, ξεπεσμένες ζωές αγωνίζονται να μην ξεπουληθούν τελείως, χρεοκοπημένοι άνθρωποι είναι βουτηγμένοι στο ψέμα και στα προσχήματα. Η ηθική καταρρέει μπροστά στα προβλήματα, και μαζί της καταρρέει μια εύπορη τριμελής οικογένεια που βρίσκεται στα όρια της χρεωκοπίας καταφεύγοντας σε μια σειρά από ψέματα για να διαφυλάξει τη φήμη της. Σήμερα, που όλες οι αξίες είναι σε κρίση, τα διάφορα ερωτήματα γεννιούνται: Μπορεί κάποιος να πετύχει το σκοπό του χωρίς ηθικές εκπτώσεις; Μέχρι πού μπορεί να φτάσει κανείς; Υπάρχει γυρισμός;»
Στο επίκεντρο της δράσης είναι μια εύπορη οικογένεια, που βλέπει τα οικονομικά της θεμέλια να τρίζουν, καθώς το εργοστάσιο του πατέρα βρίσκεται ένα βήμα από τη χρεωκοπία. Μπροστά στο αδιέξοδο, η ελαφρόμυαλη αλλά και κυνική μητέρα, που νοιάζεται μόνο για τα κοινωνικά προσχήματα, εξωθεί τη μοναχοκόρη της σ' ένα γάμο συμφέροντος. Ενώ όμως η Χλόη, παρότι ερωτευμένη με άλλον άντρα, έχει πάρει την οδυνηρή απόφαση να θυσιαστεί ως άλλη Ιφιγένεια, ένα απρόβλεπτο γεγονός λειτουργεί ως καταλύτης για την απογύμνωση κάθε υποκρισίας και την κατάρρευση αυτού του παρακμιακού συμβιβασμού.
ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«FAITH», της Kate Robin. Απόδοση-Σκηνοθεσία-Μουσική επιμέλεια: Γιώργος Βάλαρης. Πρωταγωνιστούν Ζέτα Δούκα, Παναγιώτης Μπουγιούρης.
Τι σημαίνει αληθινή πίστη ανάμεσα σε ένα ζευγάρι; Πόσο εύκολα μπορεί να χαθεί; Τι είμαστε διατεθειμένοι να θυσιάσουμε, για να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μας;
Το πρωτοποριακό για την εποχή του έργο της Kate Robin ανεβαίνει στις 18 Μαρτίου στο κινηματοθέατρο Αστόρια , στα πλαίσια του θεατρικού φεστιβάλ «Βήματα στον πολιτισμό» στο Ηράκλειο «Τεχνικές λύσεις κτιρίων Καρακωνσταντάκης Αντώνης», σε απόδοση και σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη, για να μας αποδείξει ότι όλα είναι δυνατά στην αγάπη και τον έρωτα!
Η συγγραφέας μπαίνει βαθιά στη ψυχοσύνθεση ενός πληγωμένου ζευγαριού και παρακολουθεί βήμα βήμα τις αντιδράσεις τους, σε ένα παιχνίδι επιβολής και αλλεπάλληλων συναισθηματικών συγκρούσεων και εναλλαγών που οδηγούν σε ένα θεαματικό φινάλε.
O Κεν και η Λίζα, μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης ανακαλύπτουν πως η σχέση τους βρίσκεται σε αδιέξοδο και ανάμεσα τους υπάρχουν μυστικά και ψέματα. Εκείνη, συντηρητική Νεοϋορκέζα ψυχοθεραπεύτρια, αφοσιωμένη στη σχέση τους κι εκείνος μποέμ κινηματογραφιστής… Όταν έρχεται η πρώτη αποκάλυψη, η ρωγμή είναι καταλυτική. Πώς εκείνος θα καταφέρει να επουλώσει τις πληγές και να ξανακερδίσει την χαμένη εμπιστοσύνη της; Tι θα επακολουθήσει όταν συναινέσουν να μπει ανάμεσα τους κριτής σε αυτή τη «μάχη» μια κάμερα που θα τους παρακολουθεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο; Θα κερδίσουν τη χαμένη ελευθερία ή θα μπουν σε μια νέα φυλακή; Ένα παιχνίδι όπου ο έρωτας δείχνει αγεφύρωτος, αλλά η αληθινή αγάπη είναι γέφυρα, που στο τέλος θα ενώσει τις ψυχές τους.
ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«ΑΓΓΕΛΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ», του Γιώργη Παπάζογλου. Σκηνοθεσία: Λάμπρος Λιάβας – Άννα Βαγενά. Παίζει η Άννα Βαγενά.
Μέσα από τις μνήμες της σπουδαίας μικρασιάτισσας, Αγγελικής Παπάζογλου, γυναίκας του ρεμπέτη Βαγγέλη Παπάζογλου, όπως τις διηγήθηκε στον γιο της Γιώργη Παπάζογλου, περνά η ιστορία της Σμύρνης, τότε που οι Έλληνες κυριαρχούσαν στη ζωή της, με τις μαγευτικές ομορφιές της. Στη συνέχεια, η Αγγέλα αφηγείται την καταστροφή, τον ξεριζωμό την εγκατάσταση των προσφύγων στην πατρίδα Ελλάδα, τις δυσκολίες που πέρασαν, τον αγώνα που έδωσαν για να προκόψουν και να ριζώσουν στην Ελλάδα, φέρνοντας μαζί τους το φως της Μικρασίας, τον πολιτισμό της και την ψυχή της.
Οι αφηγήσεις αυτές έγιναν μέσα από το στόμα, τον λόγο και την ψυχή της Άννας Βαγενά, που την ενσαρκώνει όλα αυτά τα χρόνια, κτήμα όλου του κόσμου, πολύτιμη παρακαταθήκη για τις νέες γενιές.
Ο λόγος της Αγγέλας παραλληλίστηκε, με εκείνον του Μακρυγιάννη, και η παράσταση χαρακτηρίστηκε, «μάθημα ιστορικής μνήμης», «παρακαταθήκη πατριωτισμού», «ρεσιτάλ γεμάτο Ελλάδα», «το γλωσσικά ωραιότερο, θεατρικά πιο πύρινο και εκπαιδευτικά πολυτιμότερο γεγονός στο θέατρο για πολλά χρόνια».
Η «Αγγέλα Παπάζογλου», πρωτοανέβηκε τον Σεπτέμβριο του 1999 και από τότε παρουσιάζεται συνεχώς. Έχει παιχτεί σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας και στο εξωτερικό (Βρυξέλλες, Νότια Ιταλία, Βελιγράδι, Γερμανία και Σουηδία) και αγαπήθηκε όσο λίγες παραστάσεις στον τόπο μας.
Η Αγγέλα απαντάει με τον δικό της τρόπο στον Ερντογάν χαράζοντας «τα σύνορα της δικής μας καρδιάς».
TΡΙΤΗ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΑΡΚΙΖΑ», του Μύρωνα Αδαμίδη. Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος. Παίζουν: Θεοδώρα Σιάρκου, Τσαμπίκα Φεσάκη, Ειρήνη Πολυδώρου, Μάνος Κωστής, Σάββας Πογιατζής, Κωστής Σαββιδάκης.
Την Τρίτη 21 Μαρτίου θα ανέβει, στο Κινηματοθέατρο Αστόρια, στα πλαίσια του θεατρικού φεστιβάλ «Βήματα στον πολιτισμό» στο Ηράκλειο « Τεχνικές λύσεις κτιρίων Καρακωνσταντάκης Αντώνης», η παράσταση «Μετά την Βάρκιζα» του Μυρώδη Αδαμίδη και σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου, με την Θεοδώρα Σιάρκου στο ρόλο της μάνας.
Λίγο πριν ξεσπάσει επίσημα ο εμφύλιος πόλεμος, μια μάνα-χήρα, βρίσκεται αντιμέτωπη με τις διαφορετικές πολιτικές πεποιθήσεις των δυο γιών της. Προσπαθεί να συμφιλιώσει τα παιδιά της, τους συστήνει ουδετερότητα, παροτρύνει τον μεγάλο γιό να υπογράψει Δήλωση για να μην τον κυνηγούν, παρακαλεί τον μικρό να δεχθεί τις διαφορετικές ιδέες του αδελφού του, ενώ συμβουλεύει τη μικρή της κόρη να μην ανακατεύεται. Όμως, τα γεγονότα σύντομα μετατρέπουν την ελπίδα σε εφιάλτη, την αγάπη σε φόβο και τον φόβο σε συμφορά. Με ρεαλιστική, λιτή γραφή ο συγγραφέας αντλώντας υλικό από μια πραγματική ιστορία - μία από τις πολλές συγκλονιστικές καταστάσεις που βίωσε ο λαός μας - πλάθει ένα συγκινητικό, ανθρώπινο και ταυτόχρονα πολιτικό δράμα. Μία από τις πολλές συγκινητικές αληθινές ιστορίες του εμφυλίου πολέμου, που μπορεί σήμερα κάποιος να διηγηθεί στα παιδιά ή στα εγγόνια του. Μια ιστορία από αυτές που διεκδικούν τον δικό τους χώρο, προσφέροντας ως αντίδωρο το αμυδρό φως της ελπίδας, μια ιστορία από αυτές που χαράχτηκαν ανεξίτηλα στο «σώμα» της κοινωνικής και ιστορικής «μνήμης». Μια ιστορία που φωτίζει την αγωνία του ανθρώπου και όλες τις μεγάλες οδύνες του. Οι ήρωες του σε ένα διαρκή αγώνα ζωής και θανάτου, με την ελπίδα να πεθαίνει και να ανασταίνεται.
Στο σημείωμά του στο πρόγραμμα της παράστασης ο συγγραφέας, Μυρώδης Αδαμίδης. γράφει: «Είναι αλήθεια: "Η μνήμη όπου και να την αγγίξεις πονεί" (Σεφέρης), όμως «Βίγλα αψηλή στα φρένα μας η μνήμη» (Καζαντζάκης). Αυτές οι αλήθειες συνηγόρησαν στο να σας διηγηθώ μια ιστορία όπως την άκουγα παιδί, αντί για παραμύθια με μάγισσες, δράκους και ιππότες, πρίγκιπες και βασιλοπούλες. Μια αληθινή ιστορία που στην μικρή κοινωνία του χωριού μου απέκτησε μεγάλη σημασία και 70 χρόνια μετά έρχεται στη θεατρική σκηνή, ως μάρτυρας των καιρών, να επιβεβαιώσει ότι οι λαοί που δεν διδάσκονται από το παρελθόν, είναι καταδικασμένοι να το ξαναζήσουν. Με το έργο αυτό επιχειρώ να καταθέσω απλώς αυτό που μου αναλογεί, αυτό που μέσα μου επιμένει να με συγκλονίζει. Πόνος, περηφάνια, μνήμη, προβληματισμός. Η Ελλάδα και η πρόσφατη ιστορία της. Η δύναμη του καλού και οι "δαίμονες" του κακού. Οι αγωνιστές και οι πατριδοκάπηλοι διώκτες τους. Η ζωή και ο θάνατος».
ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«ΠΛΑΤΩΝΑ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΗ», σε σκηνοθεσία και μετάφραση του Δήμου Αβδελιώδη. Η αυθεντική αναπαράσταση της πιο συγκλονιστικής δίκης στην ιστορία του πολιτισμού με τους, Βασίλη Καραμπούλα στο ρόλο του Σωκράτη, και Γιάννη Κολόϊ στο ρόλο του Μελήτου.
Η παράσταση του πολυβραβευμένου Δήμου Αβδελιώδη, που ξεκίνησε από πέρσι το καλοκαίρι σαν παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και καθήλωσε χιλιάδες θεατές, μετά από sold out παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη, σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στην Ρουμανία, στην Κύπρο και το Βιετνάμ, όπου αποθεώθηκε από το Διεθνές Διπλωματικό Σώμα 27 Πρεσβειών στην ιστορική Όπερα του Ανόι και έγινε παγκόσμιο πολιτιστικό γεγονός αναδεικνύοντας την αρχαία ελληνική γλώσσα σε ζωντανή γλώσσα, για πρώτη φορά ύστερα από δυόμιση χιλιάδες χρόνια, μετά την περιοδεία το καλοκαίρι του 2016, ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό, με 60 παραστάσεις, με την στήριξη και υπό την Αιγίδα του ΚΘΒΕ, επιστρέφει στο Ηράκλειο, στις 22 Μαρτίου 2017, στο Κινηματοθέατρο «Αστόρια».
Η αυθεντική αυτή, Αναπαράσταση της πιο συγκλονιστικής δίκης στην ιστορία του πολιτισμού, κάνει την παρακολούθηση της για τους θεατές, μια μοναδική βιωματική εμπειρία, έχοντας την αίσθηση ότι ζουν μέσα στην πραγματική ατμόσφαιρα εκείνης της μέρας της δίκης, κι όπου ο Σωκράτης και ο Μέλητος ενσαρκώνονται μπροστά τους ζωντανά.
Είναι η πρώτη φορά, που υλοποιείται η προσδοκία , να εκφέρεται η αρχαία ελληνική γλώσσα έτσι, ώστε ν’ ακούγεται με έναν φυσικό, άμεσο και οικείο τρόπο χωρίς χαρακτήρα πειραματισμού, αναδεικνύοντας την αδιάλειπτη ενότητα όλων των μορφών της ελληνικής γλώσσας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
ΠΕΜΠΤΗ 23 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
«ΟΙ ΣΙΔΕΡΑΔΕΣ», του Μίλος Νίκολιτς, σε σκηνοθεσία: Αυγουστίνος Ρεμούνδος. Παίζουν: Ερμόλαος Ματθαίου Ερνέστος Βουτσίνος, Έφη Καραγιάννη, Αβραάμ Παπαδόπουλος
Τρεις σιδεράδες που τους χωρίζει ένας πόλεμος αλλά τους ενώνει ένα μυστικό. Ένας Σέρβος, ένας Ρώσος, ένας Γερμανός και ανάμεσά τους μια γυναίκα, αναζητούν τους γιους τους με φόντο τη μεταπολεμική Γερμανία.
«Οι Σιδεράδες», μια βαλκάνια κωμωδία του Σέρβου Μίλος Νίκολιτς, είναι ένα εγκώμιο στην ανθρώπινη ύπαρξη, μια απόδειξη πώς όταν η αγάπη μιλά, το μίσος, τα όπλα, ο εθνικισμός σιγούν. Ο Σέρβος Άτσα έχει μόλις ανακαλύψει, ότι την περίοδο που τον έστειλαν σαν αιχμάλωτο πολέμου στο σιδεράδικο του Πέτερ στην Γερμανία, η γυναίκα του έμεινε έγκυος από τον Ιβάν, έναν Ρώσο σιδερά. Έχοντας μάθει την αλήθεια για την πατρότητα του γιου του πηγαίνει ξανά στην Γερμανία, με την ελπίδα ότι θα βρει ένα δικό του παιδί εκεί.
Μέσα σε ένα σιδεράδικο, ξεδιπλώνεται με κωμικό και συγκινητικό τρόπο, η αλήθεια τριών πατεράδων και μιας μάνας.
Ο γεννημένος στο Κοσσυφοπέδιο Μίλος Νίκολιτς, έχοντας ζήσει τον εμφύλιο σπαραγμό της χώρας του, ασκεί κριτική στις απάνθρωπες και άθλιες συνθήκες του Πολέμου και καταδικάζει κάθε εθνικιστική συμπεριφορά.
Με όπλα τον γρήγορο ρυθμό, τους δυνατούς χαρακτήρες, τα κωμικά μπερδέματα, την αξιόπιστη και σύγχρονη μετάφραση του Χρήστου Γκούβη καθώς και τους εκρηκτικούς μουσικούς συνδυασμούς των δαιμονικών εγχόρδων των String Demons, «Οι Σιδεράδες» θα μαγέψουν το κοινό.
«Οι Σιδεράδες» ανέβηκαν για πρώτη φορά στη Σερβία το 1992 και έκτοτε έχουν παρουσιαστεί σε πάνω από 30 θέατρα σε Σερβία, Ρουμανία, Σλοβακία, Ελλάδα και Κύπρο.
«Τους Σιδεράδες τους έχω γράψει βασισμένος στις αρχές της αρχαίας τραγωδίας, μεταμφιεσμένης σε αρχαία κωμωδία. «Σαν συναυλία σε μια χορδή ή σαν το bolero του Ravel, όπου υπάρχει παραλλαγή του ίδιου θέματος, το οποίο πολλαπλασιάζεται οδηγώντας τελικά στο Παράλογο που πείθει περισσότερο από τον Ρεαλισμό. Εφόσον το κωμικό και το τραγικό είναι δίδυμα αδέρφια, βοηθούν τελικά στη σκηνή το ένα το άλλο, με αποτέλεσμα κάθε πόλεμος και κάθε εθνικισμός να οδηγεί στο Παράλογο, στην έλλειψη κάθε νοήματος.» Μίλος Νίκολιτς.
ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, ΩΡΑ 21.00
Στη «ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ», ο Θάνος Μικρούτσικος, μετά από καιρό, συναντά τον Χρήστο Θηβαίο. Μαζί τους η νέα ερμηνεύτρια του Θάνου Μικρούτσικου, Μαριάννα Πολυχρονίδη.
Ο Θάνος Μικρούτσικος, μετά από καιρό, συναντά τον Χρήστο Θηβαίο στη «Χώρα των Θαυμάτων». Μαζί τους η νέα ερμηνεύτρια του Θάνου Μικρούτσικου, Μαριάννα Πολυχρονίδη.
Στο πρώτο μέρος, ο Θάνος Μικρούτσικος παρουσιάζει, την καινούργια του δουλειά, «Στην Ομίχλη των Καιρών», μια σειρά τραγουδιών σε στίχους Λίνας Νικολακοπούλου, του Άλκη Αλκαίου, του Μάνου Ελευθερίου και Γιάννη Δούκα με βασική ερμηνεύτρια τη Μαριάννα Πολυχρονίδη, για την οποία ο συνθέτης αναφέρει: «Η Μαριάννα έχει πολύ μεγάλες φωνητικές δυνατότητες αλλά με εξέπληξε με την εκφραστικότητά της και με τη δυνατότητά της να ερμηνεύει τραγούδια διαφορετικού ύφους με τις συλλαβές και τις λέξεις να ζουν στο στόμα της.»
Από την άλλη, ο Χρήστος Θηβαίος μας προσκαλεί στο «Σιδερένιο Νησί» του, εμπνευσμένο από την αιματηρή απεργία των μεταλλωρύχων της Σερίφου το 1916. Αν και τα δύο αυτά έργα εκκινούν από συμβάντα και γεγονότα που απέχουν 100 χρόνια, φαίνεται ότι έχουν την ίδια ρίζα και υπάρχουν οι ίδιες αιτίες που προκάλεσαν τη γένεσή τους.
Το δεύτερο μέρος αποτελείται από τραγούδια κοινού αισθήματος, τραγούδια που έχουν αγαπηθεί και έχουν μπολιάσει, δύο και περισσότερες γενιές.
Τους τρεις καλλιτέχνες πλαισιώνουν σπουδαίοι μουσικοί, όλοι τους σολίστ υψηλών προδιαγραφών. Επικεφαλής ο Θύμιος Παπαδόπουλος με τα πνευστά του αλλά και ο Μάξιμος Δράκος με τα πλήκτρα του, ο Πέτρος Βαρθακούρης στο μπάσο και στις κιθάρες, ο Καλλίστρατος Δρακόπουλος στα τύμπανα κι όπως πάντα ο Θάνος στο πιάνο. Τα φώτα της παράστασης έχει σχεδιάσει η Κατερίνα Μαραγκουδάκη και τον ηχητικό σχεδιασμό έχει κάνει ο Γιώργος Κορρές.