Μια Θεσσαλονικιά κατέκτησε τον κόσμο από τον καναπέ του σαλονιού της
Όπλο της ένα σετ πινέλα
Δημοσίευση 17/4/2017 | 00:23
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, οπότε το βάψιμο και την καλαισθησία την έχει στο αίμα της. Η εταιρεία Zoeva που πουλάει εκατομμύρια τεμάχια make up, και θεωρείται μία από τις καλύτερες στο κόσμο, δημιουργήθηκε από την όμορφη Θεσσαλονικιά μας.
Μετακόμισε με την οικογένεια της στην Γερμανία στην δεκαετία του '90 και η αδυναμία της να βρει τα σωστά προϊόντα αποτέλεσε την αφορμή να δημιουργήσει την δική της επιχείρηση. "Όλα ξεκίνησαν το 2007. Για αρκετό καιρό έψαχνα για καλής ποιότητας πινέλα μακιγιάζ σε προσιτή τιμή, αλλά δεν μπορούσα να βρω. Αυτά που ποιοτικά με κάλυπταν ήταν σε τιμή πολύ πιο ακριβά από αυτό που μπορούσα να διαθέσω. Συνειδητοποίησα ότι υπάρχει ένα κενό στην αγορά και έτσι αγόρασα 10 πινέλα χωρίς λογότυπο επάνω τους από τον Καναδά για να τα δοκιμάσω. Ήταν πολύ καλά, οπότε άνοιξα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο eBay για να δω πως θα πάνε. Σε χρόνο ρεκόρ έφυγαν και μάλιστα με κέρδος, οπότε κάπως έτσι γεννήθηκε η εταιρεία μου.
Τρία χρόνια κατακτούσε τον κόσμο των γυναικών μέσα από το σαλόνι της. Τα χρήματά της δεν επαρκούσαν για ενοικίαση επαγγελματικού χώρου. Μετά τα πρώτα κέρδη προσέλαβε υπάλληλο, νοίκιασε ένα μικρό χώρο, και συνέχισε να δημιουργεί καινοτόμα προιόντα στο χώρο των καλλυντικών.
Τα 10 ανώνυμα πινέλα που πούλησε το 2007 έχουν γίνει μία συλλογή από 67 επώνυμους κωδικούς και το 2016 πούλησε πάνω από 5 εκατομμύρια τεμάχια σε όλο τον κόσμο τόσο μέσα από φυσικά καταστήματα - συνεργάζεται με αλυσίδες όπως τα Shephora - όσο και από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Στην επιχείρηση της πλέον ασχολούνται 60 άτομα σε όλο τον κόσμο.
Τι ήταν αυτό που έχει κάνει ένα κλασικό εργαλείο της γυναικείας ομορφιάς όπως το πινέλο του μακιγιάζ τόσο διάσημο και τόσο απαραίτητο ξανά; Σύμφωνα με την Zωή Μπόικου " Η κάμερα του iPhone. Έκανε όλες τις γυναίκες να θέλουν να φαίνονται άψογες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα κορίτσια χρησιμοποιούν όλα αυτά τα φίλτρα που σε παρουσιάζουν αψεγάδιαστο στο snapchat. To iPhone άλλαξε πολύ την ζωή μας και σε αυτό τον τομέα".
Η Zoeva αν και δεν είναι εταιρεία τεχνολογίας "εκμεταλλεύτηκε" με τον καλύτερο τρόπο την νέα ψηφιακή εποχή. Πέρα από το eBay και την ανάγκη των γυναικών να βγαίνουν όσο πιο όμορφες γίνεται όταν ποζάρουν στον φακό του smartphone τους η έκρηξη στις πωλήσεις της εταιρείας προήλθε κυρίως όταν blogger και μοντέλα άρχισαν να "ποστάρουν" ότι χρησιμοποιούσαν τα προϊόντα της στα κοινωνικά δίκτυα.
Η Ζωή χρωστάει πολλά στη τεχνολογία των κινητών, καθώς τη βοήθησε να διεισδύσει σε ηλικίες που δεν θα μπορούσε με τη παραδοσιακή διαφήμιση.
Η Zoeva όπως εξηγεί πήρε το όνομα της από την ελληνική λέξη Ζωή και την Εύα θέλοντας να βάλει σε πέντε μόνο γράμματα την "ζωή της πρώτης γυναίκας" το δικό της όνομα και κάτι από Ελλάδα. Όσο για την συνέχεια. "Απολαμβάνουμε αυτό που έχουμε δημιουργήσει και προχωράμε. Είμαστε μία δεμένη ομάδα χωρίς στόχους πωλήσεων και πίεση για κέρδη που μπορεί να μας οδηγούσε να ρίξουμε την ποιότητα μας".