Ρεκόρ σε χτυπήματα στο Spotify και το Youtube το νέο single της Taylor Swift
Έθεσε τον πήχη στα ουράνια
Δημοσίευση 28/8/2017 | 14:32
Πάνω από 8 εκατομμύρια φορές, είδαν το «You Made What You Made Me Do» της Taylor Swift την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του. Και άλλες 19 εκατομμύρια views στο YouTube. Και τα δύο νούμερα είναι ρεκόρ για τις δύο πλατφόρμες, όπως αναφέρει το Associated Press.
Από την άλλη, το Bloomberg εκτιμά ότι οι πωλήσεις του single, την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, ενδέχεται να ξεπεράσουν τις 500.000, σηματοδοτώντας τις μεγαλύτερες πωλήσεις για single σε μία εβδομάδα από το «Hello» της Adele, το 2015.
Όσον αφορά το βίντεο του τραγουδιού, για το οποίο οι δημιουργοί κατηγορήθηκαν για αντιγραφή του «Lemonade» της Beyoncé, ο σκηνοθέτης Joseph Khan απάντησε: «Έχω κάνει κάποιες δουλειές με τη Beyoncé. Είναι καταπληκτικός άνθρωπος. Το #LWYMMDvideo δεν είναι το καλλιτεχνικό της σύμπαν. Αγάπη και σεβασμός στη B.»