Ταξίδεψε 852 χλμ. για να βρει μια πελάτισσα...
Δεν μπορείτε να φανταστείτε γιατί...
Δημοσίευση 11/1/2018 | 18:30
Όπως ξέρουμε, αν ένας πελάτης είναι δυσαρεστημένος από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα ενός καταστήματος, μπορεί να εκφράσει την δυσαρέσκειά του και ο υπεύθυνος ή ο ιδιοκτήτης, το χειρίζεται ανάλογα με την περίπτωση. Σε ηλεκτρονικά καταστήματα, αυτό γίνεται διαδικτυακά, με ανταλλαγή σχολιών ή e-mail.
Αυτό που έκανε πάντως ο ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος στην Κίνα, όταν αντίκρισε τα παράπονα μιας πελάτισσας, ξεπερνάει τα εσκαμμένα και ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Όπως ανέφερε η Daily Mail, που επικαλείται δημοσίευμα της Zhengzhoo Evening Post, ταξίδεψε 852 χιλιόμετρα για να βρει τη νεαρή κοπέλα και να την ξυλοφορτώσει.
Η Σιάο Ντίε, στις 20 Δεκεμβρίου, παρήγγειλε ρούχα αξίας περίπου 38 ευρώ από ένα διαδικτυακό κατάστημα. Τρεις μέρες αργότερα, η παραγγελία δεν είχε ακόμα φτάσει στα χέρια της, με την κοπέλα να εκφράζει στο εν λόγω site τη δυσαρέσκειά της για την καθυστέρηση. Μία εβδομάδα μετά, η κοπέλα δέχτηκε ένα μέιλ που έγραφε ότι έπρεπε να είναι σε ένα προκαθορισμένο μέρος για να παραλάβει την παραγγελία της.
Πήγε στο ραντεβού και εκεί εμφανίστηκε ένας άνδρας ο οποίος τη χτύπησε πολύ άσχημα σε σημείο που η άτυχη κοπέλα έπαθε διάσειση. Η αστυνομία ανακάλυψε ότι ο δράστης ήταν ιδιοκτήτης του καταστήματος και προχώρησε στη σύλληψή του. Του επιβλήθηκε φυλάκιση 10 ημερών ενώ διαγράφηκε το κατάστημά του από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία ήταν ενταγμένο.