E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Πολύ σημαντικός

Δημοσίευση 4/3/2019 | 00:13

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Είναι γνωστό πως τα εμπορικά καταστήματα χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους που κινητοποιούν τις αισθήσεις μας, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις. Βιτρίνες, μυρωδιές και ήχοι, είναι μερικά από αυτά τα παραδείγματα.

Η μουσική σε ένα εμπορικό κατάστημα φαίνεται να είναι πολύ σημαντική για την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Εκτός από το είδος, την ένταση και τη διάθεση που μπορεί να προκαλέσει οποιαδήποτε επιλογή μουσικής, φαίνεται πως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της είναι ο ρυθμός.

Μια έρευνα που έγινε το 1982 από τον καθηγητή marketing, Ronald E. Milliman, έδειξε πως οι πελάτες θα κινούνται πιο σιγά αν ακούν αργή απαλή μουσική σε ένα κατάστημα, άρα θα αγοράζουν και περισσότερα. Αν η μουσική είναι γρήγορη και πιο έντονη, θα κινούνται πιο γρήγορα και θα καταλήξουν να αγοράσουν λιγότερα.

Η έρευνα έδειξε πως σε καταστήματα με πιο αργή μουσική, οι πωλήσεις είχαν αύξηση 38%. Ο πελάτης δεν βιάζεται, ακολουθώντας το ν ρυθμό, που του δίνει περισσότερο χρόνο για να ανακαλύψει περισσότερα προϊόντα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα εστιατόρια. Οι πελάτες τείνουν να κάθονται περισσότερο και να αγοράζουν περισσότερα, όταν η μουσική είναι αργή. Όπως έδειξε μια ακόμα έρευνα το 1999 από δυο καθηγητές του πανεπιστημίου Strathclyde της Σκωτίας, οι πελάτες ξοδεύουν ως και 23% περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια με αργή μουσική. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στις παραγγελίες ποτών.

Βέβαια σε εστιατόρια που δουλεύουν γρήγορα, όπως οι αλυσίδες fast food, η γρήγορη μουσική είναι πιο λειτουργική. Μια έρευνα του 2017 από ερευνητές στην Νορβηγία και την Γερμανία, έδειξε πως η γρήγορη μουσική, αν χρησιμοποιείται σε μέρη γεμάτα από κόσμο, με συνωστισμό, τότε οι πωλήσεις θα αυξηθούν. Σε λάθε περίπτωση, ο ρυθμός είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιούμε στην ζωή μας, από πολύ μικρή ηλικία, άρα έχει επίσης τεράστια σημασία και στο marketing.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το ΑΙ είναι εδώ: Το πρώτο περιοδικό τεχνητής νοημοσύνης αποκαλύπτει το μέλλον της τέχνης

Νέα Εποχή 13.01.2025
Οι δημιουργοί έχουν πλέον έναν νέο τρόπο να προβάλλουν τα ψηφιακά, έργα τους: την έντυπη έκδοση...

Ήθελαν να τον βραβεύσουν και ανακάλυψαν ότι έλειπε από τη δουλειά 6 χρόνια

Stories Χτες
Ο «αφοσιωμένος» μηχανικός εκμεταλλεύτηκε μια γραφειοκρατική σύγχυση στο έπακρο

H άγνωστη λίμνη της Ηπείρου που ξεπήδησε από τα παραμύθια

Ταξίδια Χτες
Την αποκαλούν γαλάζια λίμνη από το έντονο χρώμα των νερών που εντυπωσιάζουν

Η δηλητηρίαση που έμεινε άλυτο μυστήριο ‑ Η φοιτήτρια που «έζησε» ως ετοιμοθάνατη για 29 χρόνια

Stories Προχτές
Η υπόθεση της Κινέζας φοιτήτριας που έπεσε θύμα δηλητηρίασης, παραμένει ανεξιχνίαστη, αφήνοντας αναπάντητα ερωτήματα και αμφιβολίες για τον ρόλο της συγκάτοικού της.

Ποιες είναι οι ώρες αιχμής σε έναν οίκο ανοχής;

Stories Προχτές
Διευθύντρια οίκου ανοχής αποκαλύπτει τι συμβαίνει πίσω από τις πόρτες

Marilyn Vos Savant, η «πιο έξυπνη γυναίκα του κόσμου» με IQ 228

Πρόσωπα Προχτές
Tο άτομο με το υψηλότερο IQ στον κόσμο ανακαλύφθηκε σε ηλικία 10 ετών... έχοντας την ευφυΐα μιας 22χρονης

Η εταιρεία που έκανε τις πιο προβοκατόρικες διαφημίσεις όλων των εποχών

Stories Προχτές
Το έργο του Toscani για την Benetton ήταν μερικές φορές οδυνηρό, συνήθως αμφιλεγόμενο και πάντα αξέχαστο

Γιατί η πινακίδα του STOP έχει οκτώ γωνίες;

Ιστορικά Προχτές
Ο λόγος είναι πολύ σημαντικός

Ένας φιλόσοφος τονίζει τα ψεγάδια της σημερινής κοινωνίας με εικόνες

Stories Προχτές
Και δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύστοχος