E-Daily

Γιατί στις διαφημίσεις ρολογιών η ώρα είναι πάντα 10:09

Και όχι δεν είναι κάποια ιστορία συνωμοσίας

Δημοσίευση 19/6/2019 | 00:30

Αν παρατηρήσετε τις διαφημίσεις του Apple Watch καθώς και τις περισσότερες διαφημίσεις των αναλογικών ρολογιών θα δείτε ότι όλες δείχνουν την ίδια ακριβώς ώρα 10:09 με κάποιες εταιρίες που προέρχονται από την Ελβετία να δείχνουν 10:10.

Αυτό οφείλετε σε μια παράδοση χρόνων που έχει γεννήσει 10δες ιστορίες συνωμοσίας και εξηγήσεις που δεν στερούνται φαντασίας.

Φαίνεται πως οι πρώτες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 και του 1940 είχαν τη συγκεκριμένη ώρα και ελάχιστοι έχουν αποκλίνει έκτοτε από αυτό.

Μάλιστα η Timex είναι μια από τις λίγες εταιρίες που αποφάσισε να αλλάξει την ώρα στις διαφημίσεις της όταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και να βάλει τις 8:20 άλλα γρήγορα το ξανάλλαξε στις 10.09.36. Επιπλέον εταιρίες κολοσόι όπως η Rolex χρησιμοποιεί την ώρα 10:10:31 στις διαφημίσεις της ενώ η TAG Heuer, ορίζει την ώρα 10:10:37.

Πολλοί πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη ώρα αναφέρεται στη δoλοφoνία του Αβραάμ Λίνκολν (που ήταν στις 10:15 και όχι στις 10:09 ή 10:10) ή στην ώρα του βομβαρδισμού της Χιροσίμα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα από τους Ιλουμινάτι που για κάποιο λόγο...πρέπει να είναι στις διαφημίσεις ρολογιών.

Η πραγματικότητα είναι πιο απλή και έχει να κάνει με την αισθητική και την παρουσίαση. Σύμφωνα με τους ωρολογοποιούς, η συγκεκριμένη ώρα λειτουργεί συμμετρικά, πλαισιώνοντας το όνομα της μάρκας χωρίς να κρύβει τα χαρακτηριστικά του ρολογιού ή σημαντικές λεπτομέρειες στα μοντέλα.>

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γιατί κάνουν όλοι ψυχοθεραπεία και ειδικά οι νέοι της Gen‑Z;

Focus On Χτες
Gen-Z και Ψυχοθεραπεία: Η νέα εποχή της αυτοβελτίωσης και της αυτοφροντίδας

Νίκο Μουρατίδη, μετανιώνεις για όσα λες στις συνεντεύξεις;

Διλήμματα Προχτές
Απαντά στα E-Daily Διλήμματα

Η Gen Z δεν θέλει να δουλέψει: Μύθος ή πραγματικότητα;

Μπες στο Πλάνο 14.12.2024
Τι λένε οι νέοι για την αγορά εργασίας και τι ζητάνε από τους εργοδότες

Γιώργος Θεοφάνους: Για ποιο λόγο σταμάτησε τη συνεργασία με γνωστό τραγουδιστή

Διλήμματα 05.12.2024
Ο αγαπημένος συνθέτης και στιχουργός απαντά σε E-Daily Διλήμματα

Κάναμε την πρώτη επίσημη βόλτα με το μετρό Θεσσαλονίκης

Μπες στο Πλάνο 02.12.2024
Μπες στο πλάνο... ή στο μετρό;

Τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που αλλάζουν το παιχνίδι: Τι πρέπει να προσέχετε


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 28.11.2024
Η επιστήμη ανοίγει νέους δρόμους, αλλά απαιτείται υπεύθυνη ενημέρωση και διάθεση, ώστε να αποφεύγονται υπερβολές και καταχρήσεις.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Θα έχουμε εγκαίνια ή αναβολή;

Μπες στο Πλάνο 25.11.2024
Πόσο καιρός χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί το Μετρό Θεσσαλονίκης; Εσύ θα σχεδίαζες καλύτερο λογότυπο;

Πόσο βαθύς είναι ο ωκεανός στην πραγματικότητα

FYI 23.11.2024
Αν νομίζετε ότι γνωρίζουμε τα πάντα για τη θάλασσα, τότε θα εκπλαγείτε

Η Δήμητρα Παπαδοπούλου απαντά σε όλες τις φήμες που έχουν ακουστεί ποτέ για τους Απαράδεκτους

Διλήμματα 18.11.2024
Και δίνει μια απολαυστικότατη συνέντευξη στα E-Daily Διλήμματα!

1.000.000 ευρώ: Τι θα έκανες αν ξυπνούσες εκατομμυριούχος;

Μπες στο Πλάνο 08.11.2024
Μέχρι που θα έφτανες για 1.000.000 ευρώ;

Πόσο έχουν συμβάλει τα social media στην έξαρση της σχολικής βίας;

Focus On 05.11.2024
Η πανδημία, τα social media, οι οικογενειακές σχέσεις και η κοινωνία η ίδια στο σύνολό της, έχουν όλα συμβάλλει σε αυτή την έξαρση

Ποια είναι τα αίτια της έξαρσης της σχολικής βίας;

Focus On 31.10.2024
Ένας εκπαιδευτικός αναλύει το ζήτημα της σχολικής βίας που γνωρίζει ολοένα και περισσότερη έξαρση