E-Daily

Γιατί στις διαφημίσεις ρολογιών η ώρα είναι πάντα 10:09

Και όχι δεν είναι κάποια ιστορία συνωμοσίας

Δημοσίευση 19/6/2019 | 00:30

Αν παρατηρήσετε τις διαφημίσεις του Apple Watch καθώς και τις περισσότερες διαφημίσεις των αναλογικών ρολογιών θα δείτε ότι όλες δείχνουν την ίδια ακριβώς ώρα 10:09 με κάποιες εταιρίες που προέρχονται από την Ελβετία να δείχνουν 10:10.

Αυτό οφείλετε σε μια παράδοση χρόνων που έχει γεννήσει 10δες ιστορίες συνωμοσίας και εξηγήσεις που δεν στερούνται φαντασίας.

Φαίνεται πως οι πρώτες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 και του 1940 είχαν τη συγκεκριμένη ώρα και ελάχιστοι έχουν αποκλίνει έκτοτε από αυτό.

Μάλιστα η Timex είναι μια από τις λίγες εταιρίες που αποφάσισε να αλλάξει την ώρα στις διαφημίσεις της όταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και να βάλει τις 8:20 άλλα γρήγορα το ξανάλλαξε στις 10.09.36. Επιπλέον εταιρίες κολοσόι όπως η Rolex χρησιμοποιεί την ώρα 10:10:31 στις διαφημίσεις της ενώ η TAG Heuer, ορίζει την ώρα 10:10:37.

Πολλοί πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη ώρα αναφέρεται στη δoλοφoνία του Αβραάμ Λίνκολν (που ήταν στις 10:15 και όχι στις 10:09 ή 10:10) ή στην ώρα του βομβαρδισμού της Χιροσίμα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα από τους Ιλουμινάτι που για κάποιο λόγο...πρέπει να είναι στις διαφημίσεις ρολογιών.

Η πραγματικότητα είναι πιο απλή και έχει να κάνει με την αισθητική και την παρουσίαση. Σύμφωνα με τους ωρολογοποιούς, η συγκεκριμένη ώρα λειτουργεί συμμετρικά, πλαισιώνοντας το όνομα της μάρκας χωρίς να κρύβει τα χαρακτηριστικά του ρολογιού ή σημαντικές λεπτομέρειες στα μοντέλα.>

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Βάσω Λασκαράκη, είσαι έτοιμη για μια επιστροφή στο Σόι Σου;

Διλήμματα 19.01.2025
H αγαπημένη ηθοποιός απαντά σε E-Daily Διλήμματα

Τι έχουν να θυμούνται οι Έλληνες από το 2024;

Μπες στο Πλάνο 19.01.2025
Τι λένε για ακρίβεια, μισθούς, πολέμους;

Κωνσταντίνος, ο φωτογράφος των βουνών: Αφησε τη ζωή στην πόλη και ζει σε ένα χωριό 17 κατοίκων


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Rec Mode 29.12.2024
Πώς περνά τις μέρες του και πώς βγάζει τα προς το ζην

Panettone: Τρεις ειδικοί μας εξηγούν γιατί κοστίζει τόσο και πώς φτιάχνεται


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 25.12.2024
Ο Νίκος Χανδόλιας, ο Αλέξανδρος Ρίζος και ο Θωμάς Βουρνάζος μας λύνουν όλες τις απορίες στο νέο επεισόδιο της σειράς Focus On

Γιατί κάνουν όλοι ψυχοθεραπεία και ειδικά οι νέοι της Gen‑Z;

Focus On 21.12.2024
Gen-Z και Ψυχοθεραπεία: Η νέα εποχή της αυτοβελτίωσης και της αυτοφροντίδας

Νίκο Μουρατίδη, μετανιώνεις για όσα λες στις συνεντεύξεις;

Διλήμματα 20.12.2024
Απαντά στα E-Daily Διλήμματα

Η Gen Z δεν θέλει να δουλέψει: Μύθος ή πραγματικότητα;

Μπες στο Πλάνο 14.12.2024
Τι λένε οι νέοι για την αγορά εργασίας και τι ζητάνε από τους εργοδότες

Γιώργος Θεοφάνους: Για ποιο λόγο σταμάτησε τη συνεργασία με γνωστό τραγουδιστή

Διλήμματα 05.12.2024
Ο αγαπημένος συνθέτης και στιχουργός απαντά σε E-Daily Διλήμματα

Κάναμε την πρώτη επίσημη βόλτα με το μετρό Θεσσαλονίκης

Μπες στο Πλάνο 02.12.2024
Μπες στο πλάνο... ή στο μετρό;

Τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που αλλάζουν το παιχνίδι: Τι πρέπει να προσέχετε


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 28.11.2024
Η επιστήμη ανοίγει νέους δρόμους, αλλά απαιτείται υπεύθυνη ενημέρωση και διάθεση, ώστε να αποφεύγονται υπερβολές και καταχρήσεις.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Θα έχουμε εγκαίνια ή αναβολή;

Μπες στο Πλάνο 25.11.2024
Πόσο καιρός χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί το Μετρό Θεσσαλονίκης; Εσύ θα σχεδίαζες καλύτερο λογότυπο;

Πόσο βαθύς είναι ο ωκεανός στην πραγματικότητα

FYI 23.11.2024
Αν νομίζετε ότι γνωρίζουμε τα πάντα για τη θάλασσα, τότε θα εκπλαγείτε