Το millenial pink έχει μια εκπληκτική πορεία στον κόσμο της μόδας, κρατώντας τον τίτλο "It" χρώμα για τρία χρόνια (τουλάχιστον). Αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι η βασιλεία του μπορεί να πλησιάζει στο τέλος. Μήπως αυτό σημαίνει ότι μια νέα εποχή ξεκινά με νέες αποχρώσεις; Oι ειδικοί της μόδας κάνουν την επιλογή τους δίνοντας 4 πιθανές επόμενες επιλογές στο New York Times. Aς τα δούμε!
Safety Orange
Το πορτοκαλί πραγματικά μπορεί να είναι το νέο ροζ. Το χρώμα ήταν σε όλες τους ανοιξιάτικες πασαρέλες του 2018 (κυρίως στους Marc Jacobs, Calvin Klein και Tom Ford) και δεν μιλάμε απλώς για μια μικρή λεπτομέρεια. (Maura Brannigan, senior editor - Fashionista)
Η τάση έκανε το μικρό της μπαμ όταν η Lorde περπάτησε στο κόκκινο χαλί στα Βραβεία MTV 2017 με ένα τέτοιο ρούχο. Προς τιμήν του τελευταίου άλμπουμ της τραγουδίστριας, "Melodrama", η Emilia Petrarca του The Cut του έδωσε το όνομα "melodramatic purple". Δεδομένου ότι ένα πιασάρικο όνομα είναι απαραίτητο για την επιτυχία της χρωματικής, αυτό, μετά τα βαφτίσια του, είναι σε καλό δρόμο!
Gen Z Yellow
Αυτό το χρώμα ανυψώνει αμέσως τις διαθέσεις - και τονίζεται υπέροχα αν έχεις μαυρισμένο δέρμα. Το περασμένο καλοκαίρι, η Haley Nahman του Man Repeller εισήγατε τον όρο "Gen Z Yellow" για να περιγράψει την απόχρωση που κυριαρχούσε στo Ιnstagram. Και ενώ μπορεί να αγαπηθεί από τη νεότερη γενιά αποθεώθηκε από την Greta Gerwig στα Όσκαρ του 2018.
Το μέλλον έχει το χρώμα της μέντας τουλάχιστον σύμφωνα με την Jane Monnington Boddy, την διευθύντρια της εταιρίας WGSN που προβλέπει τις τάσεις στην κουλτούρα (μόδα, αγορά, lifestyle), η οποία προβλέπει ότι από το 2020 θα κυριαρχήσει αυτή η παστέλ απόχρωση του πράσινου.