Στρατηγική συνεργασία της Volvo Car Hellas
Με εταιρεία σχεδιασμού με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Δημοσίευση 1/8/2013 | 00:00
Μία πετυχημένη εταιρεία σχεδιασμού με έδρα τη Θεσσαλονίκη επέλεξε η ελληνική αντιπροσωπεία της Volvo για να αναδείξει την εταιρική της εικόνα, υιοθετώντας ταυτόχρονα την παγκόσμια στρατηγική της σουηδικής μάρκας.
Η Designers United θα παρέχει όλα τα απαραίτητα δημιουργικά εργαλεία, προκειμένου η Volvo Car Hellas να αυξήσει το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά.
Το λανσάρισμα του ανανεωμένου S60 ήταν το πρώτο δείγμα γραφής για τη συνεργασία των δύο πλευρών. Κεντρική ιδέα στην παγκόσμια στρατηγική της Volvo είναι να μηδενίσει τους θανάτους και τους σοβαρούς τραυματισμούς επιβαινόντων στα αυτοκίνητά της μέχρι το 2020. Προς αυτήν την κατεύθυνση εξελίσσει μία σειρά από καινοτόμα συστήματα ασφαλείας, τα οποία θα λανσάρει σταδιακά μέσα στα επόμενα χρόνια.
Παράλληλος στόχος της Designers United είναι να προωθήσει τα μηνύματα της Volvo για Εμπιστοσύνη, Σταθερότητα, Απλότητα, Αυθεντικότητα και Δυναμική Συμπεριφορά. Το ανανεωμένο S60 εκφράζει πιστά τους παραπάνω όρους, αποτελώντας ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της σουηδικής μάρκας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε αυτό το πλάνο με την Volvo Car Hellas. Πέρα από τη συμβολή μας στη διαδικασία προώθησης της Volvo, μας παρουσιάζεται η ευκαιρία να εργαστούμε και στον τομέα της αυτοκίνησης», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Designers United.