E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Bruce Willis: Ανανέωσε τη συνεργασία του με την HELL ENERGY για 2 χρόνια

O σταρ του Χόλυγουντ θα αποτελέσει για τρίτη φορά το πρόσωπο του ουγγρικού ενεργειακού ποτού

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 15/2/2022 | 17:36

Bruce Willis: Ανανέωσε τη συνεργασία του με την HELL ENERGY για 2 χρόνια

H HELL ENERGY, μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ενεργειακού ποτού στον κόσμο, επεκτείνει την συνεργασία της με τον Bruce Willis. Ο σούπερ σταρ θα αποτελέσει το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας της HELL για ακόμα δυο χρόνια. Είναι ευρέως γνωστό ότι ο σταρ του Χόλυγουντ είναι λάτρης του ενεργειακού ποτού HELL, πέραν της συνεργασίας που διατηρεί με το ουγγρικό brand τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ο θρύλος του αμερικάνικου κινηματογράφου έχει πάντα γεμάτο το ψυγείο του με HELL, ενώ έχει μάλιστα στην κατοχή του και το συλλεκτικό δισεκατομμυριοστό κουτάκι του ενεργειακού ποτού.

Η πρωτοπόρα ουγγρική μάρκα ενεργειακών ποτών είναι περήφανη που ο Bruce Willis φροντίζει να διατηρεί πάντα ένα απόθεμα HELL στο ψυγείο του σπιτιού του. Το περασμένο χρόνο, ενώ ο ηθοποιός βρισκόταν στα γυρίσματα της τελευταίας του ταινίας στη Τζόρτζια των ΗΠΑ, συνειδητοποίησε ότι δεν είχε μαζί του το αγαπημένο του ποτό. Δεδομένου ότι το ενεργειακό ποτό δεν είναι διαθέσιμο στη μικρή Αμερικάνικη πόλη όπου γυριζόταν η ταινία, ο Willis έστειλε το ιδιωτικό του τζετ πίσω στη Νέα Υόρκη για να του φέρει HELL ENERGY από τις προμήθειες που είχε στο σπίτι του.

Η εποικοδομητική συνεργασία μεταξύ του brand και του ηθοποιού έχει ήδη προσφέρει ορισμένες συναρπαστικές διαφημιστικές καμπάνιες, οπότε ήταν αναμενόμενο να γίνει ακόμη μια επέκταση του συμβολαίου. Είναι πλέον γεγονός ότι ο Bruce Willis θα είναι ξανά το διεθνές πρόσωπο της HELL για ακόμη 2 χρόνια σε όλο τον κόσμο, ανεβάζοντας το επίπεδο και προσφέροντας συναρπαστικές εικόνες!

«Τα επόμενα δύο χρόνια ο Bruce Willis θα παίξει τεράστιο ρόλο στον στόχο της HELL ENERGY, που δεν είναι άλλος από την ανανέωση του κοινού-στόχος της. Ο Αμερικανός ηθοποιός έχει καταφέρει να καθιερωθεί στο προσκήνιο με τον πιο cool τρόπο. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους!» - δήλωσε σχετικά με τη νέα καμπάνια ο Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director της HELL ENERGY.

Ο Bruce Willis, ο οποίος εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα, ανακάλυψε πρόσφατα το νέο του αγαπημένο HELL, το FOCUS, το οποίο, όπως λέει, καταναλώνει συχνά ενώ μελετά σενάρια ταινιών.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life Προχτές
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις Προχτές
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις Προχτές
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens βραβεύτηκε με 3 Michelin Keys στη νέα διάκριση του Οδηγού Michelin για ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Better life 20.03.2025
Στη συνολική επιλογή του Οδηγού Michelin Ελλάδας 2025 περιλαμβάνονται ένα ξενοδοχείο με 3 Keys, επτά ξενοδοχεία με 2 Keys και εξήντα ξενοδοχεία με 1 Key