Κατασκευή ιστοσελίδων – Ποια τα μυστικά για να ξεχωρίσετε
Δημοσίευση 14/11/2022 | 16:02
Αν και το Design είναι το πρώτο πράγμα που πέφτει το μάτι, όταν πρόκειται για ιστότοπους, ακολουθώντας καλές συμβουλές σχεδίασης, μπορεί να διασφαλιστεί ότι η ιστοσελίδα σας είναι τόσο ελκυστική όσο και άριστα βελτιστοποιημένη για μνα πουλάει. Όταν ένας επισκέπτης προσγειωθεί για πρώτη φορά σε έναν ιστότοπο, θα αποφασίσει αν θέλει να μείνει ή να αποχωρήσει μέσα σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Η χρήση των καλύτερων συμβουλών σχεδιασμού ιστοσελίδων διασφαλίζει ότι ένας ιστότοπος είναι αρκετά ελκυστικός ώστε να τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών.
Πριν από το Διαδίκτυο, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βασίζονταν στις βιτρίνες για να τραβήξουν την προσοχή των πελατών. Σήμερα, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν μπορούν να βασιστούν μόνο σε αυτό. Το διαδίκτυο είναι η πρώτη στάση των αγοραστών για πληροφορίες και ο ιστότοπός σας είναι το πιο πιθανό πρώτο σημείο επαφής που θα έχει ένας πελάτης με την επωνυμία σας. Οι τάσεις στο σχεδιασμό ιστοσελίδων έρχονται και παρέρχονται, αλλά αυτές οι συμβουλές θα ισχύουν πάντα. Εφαρμόστε τις παρακάτω συμβουλές σχεδίασης ιστότοπου για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας θα κάνει μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση.
1. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας ευθυγραμμίζεται με την επωνυμία σας
Η εξασφάλιση της συνέχειας της επωνυμίας είναι μία από τις καλύτερες συμβουλές για το σχεδιασμό ιστοσελίδων και την κατασκευή Eshop . Τα χρώματα, οι γραμματοσειρές και οι εικόνες ενός ιστότοπου πρέπει να ταιριάζουν με τη συνολική ταυτότητα επωνυμίας της εταιρείας. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμος ως επέκταση της επωνυμίας σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι βρίσκουν ιστότοπους μέσω μιας μηχανής αναζήτησης αντί να πληκτρολογούν απευθείας τη διεύθυνση URL στο πρόγραμμα περιήγησής τους.
Εάν κάποιος κάνει κλικ στον ιστότοπό σας από τα αποτελέσματα αναζήτησης και ο ιστότοπος δεν μοιάζει καθόλου με την επωνυμία σας, μπορεί να πιστέψει ότι βρέθηκε σε λάθος μέρος ή ότι έχει συναντήσει έναν ιστότοπο απατεώνων. Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας πρέπει να αφήνει τους επισκέπτες σίγουρους ότι έχουν φτάσει στο σωστό μέρος. Εάν κάτι δεν φαίνεται, όπως το λογότυπο να μην ταιριάζει με αυτό που χρησιμοποιείται στα καταστήματά σας ή στις επαγγελματικές σας κάρτες, οι επισκέπτες μπορεί να μπερδευτούν ή να υποψιαστούν.
Όταν η κακή σχεδίαση δημιουργούν αμφιβολίες στο μυαλό των επισκεπτών, θα είναι λιγότερο πιθανό να υποβάλουν τις πληροφορίες τους ή να κάνουν μια αγορά στον ιστότοπό σας.
2. Απλότητα και ευκολία
Η απλότητα είναι το κλειδί για τον καλό σχεδιασμό ιστοσελίδων. Οι άνθρωποι κατακλύζονται εύκολα όταν παρουσιάζονται πολλές επιλογές. Οι ψυχολόγοι αναφέρονται σε αυτή την έννοια ως το παράδοξο της επιλογής, όπου η παρουσίαση σε κάποιον με υπερβολική πληθώρα επιλογών τον παραλύει από το να κάνει οποιαδήποτε επιλογή. Για παράδειγμα, σε μια μελέτη, οι ερευνητές πραγματοποίησαν δύο συνεδρίες γευσιγνωσίας μαρμελάδας σε ένα παντοπωλείο.
Σε μία συνεδρία, οι αγοραστές μπορούσαν να επιλέξουν από 24 γεύσεις. Η άλλη συνεδρία πρόσφερε μόνο έξι γεύσεις. Ενώ η συνεδρία με 24 γεύσεις προσέλκυσε περισσότερους ανθρώπους, οι περισσότεροι από αυτούς δεν έκαναν κάποια αγορά. Μόνο το 3 τοις εκατό των ατόμων που δοκίμασαν τις μαρμελάδες έκαναν μια αγορά. Από την άλλη πλευρά, σχεδόν το ένα τρίτο των ανθρώπων που σταμάτησαν στο τραπέζι με έξι επιλογές γεύσης έκαναν μια αγορά.
Το ποσοστό μετατροπής για τον απλούστερο σχεδιασμό ήταν δέκα φορές μεγαλύτερο από το πιο περίπλοκο στήσιμο γευσιγνωσίας. Η βασική λύση, ειδικά για τους κορυφαίους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι να διατηρήσετε τη σχεδίαση και την πλοήγησή σας απλή για να αυξήσετε τις μετατροπές σας. υμβουλή για το σχεδιασμό ιστοσελίδων:
Κρατήστε το απλό!
Τα απλά σχέδια είναι τα καλύτερα, ειδικά σε φορητές συσκευές.
3. Χρησιμοποιήστε τα Sliders στρατηγικά
Τα sliders ήταν απίστευτα δημοφιλή, αλλά υπάρχει ένας λόγος που δεν τα βλέπετε να χρησιμοποιούνται τόσο συχνά στο σύγχρονο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Ενώ η κίνηση φαίνεται να προσθέτει ένα ενδιαφέρον οπτικό στοιχείο στην αρχική σας σελίδα, τελικά, τα δεν είναι αποτελεσματικά.
Κατά γενικό κανόνα, αν θέλετε κάποιος να δει και να διαβάσει κάτι, μην το βάζετε σε ρυθμιστικό. Συχνά από τη στιγμή που μια σελίδα φορτώνεται πλήρως, το slider έχει περάσει στη δεύτερη ή την τρίτη εικόνα. Οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να χάσουν την πρώτη διαφάνεια. Όμως αυτό δεν είναι απόλυτο. Αν εξασφαλίσετε τις ταχύτυτες φόρτωσης με έναν δυνατό Server και εις βάθος βελτιστοποίηση, τότε θα ένα Slider με 2,3 παρουσιάσεις θα κρατήσει αρκετούς στο να το ερευνήσουν.
Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα σταματήσουν, να περιμένουν ένα slider να προχωρήσει σε κάθε διαφάνεια, ώστε να μπορούν να λάβουν τις πληροφορίες. Προϋπόθεση για επείγουσα ανάγκη, οι άνθρωποι θα κάνουν κύλιση προς τα δεξιά. Η κίνηση ενός ρυθμιστικού μοιάζει επίσης συχνά με μια διαφήμιση που κάνει τους επισκέπτες σας ακόμη πιο πιθανό να το αγνοήσουν.
Αντίθετα, χρησιμοποιήστε τα στοιχεία σχεδίασης, για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να συνεχίσουν να κάνουν κύλιση ή να κάνουν κλικ βαθύτερα στον ιστότοπό σας αντί να περιμένουν από αυτούς να παρακολουθήσουν μια παρουσίαση
Αποφύγετε Φωτογραφίες Stock
Οι φωτογραφίες στοκ είναι ασαφείς. Όταν κοιτάτε μερικά από τα καλύτερα παραδείγματα αρχικής σελίδας, αυτό που ξεχωρίζει είναι η ποιότητα της φωτογραφίας. Η φωτογραφία σας πρέπει να είναι μοναδική για την επωνυμία και την εταιρεία σας. Οι φωτογραφίες στοκ φαίνονται πολύ γενικές. Οι εταιρείες SEO αγωνίζονται να διαφοροποιηθούν όταν χρησιμοποιούν τις ίδιες εικόνες μετοχών με όλους τους ανταγωνιστές τους. Οι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν πότε χρησιμοποιείτε στοκ φωτογραφίες.
Γνωρίζουν ότι δεν χαμογελούν όλοι οι υπάλληλοί σας με λευκά δόντια που έχουν καθαριστεί με αερογράφο και περιμένουν να απαντήσουν στο τηλέφωνο. Σε ένα πείραμα, μια εταιρεία δοκίμασε δύο σελίδες προορισμού. Μια σελίδα παρουσίαζε μια στοκ φωτογραφία μιας χαμογελαστής γυναίκας. Στην άλλη σελίδα υπήρχε μια φωτογραφία του ιδρυτή της εταιρείας.
Ενώ η χαμογελαστή γυναίκα φαινόταν πιο εκλεπτυσμένη, οι άνθρωποι μπορούσαν να πουν ότι η εικόνα δεν ήταν αυθεντική. Οι επισκέπτες είχαν 35 τοις εκατό περισσότερες πιθανότητες να εγγραφούν για μια διαβούλευση κατά την επίσκεψη στη σελίδα με τη φωτογραφία του ιδιοκτήτη. Η επένδυση σε έναν επαγγελματία φωτογράφο για να τραβήξει φωτογραφίες από τα προϊόντα και το προσωπικό σας μπορεί να βελτιώσει τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας.