E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Dove self ‑ esteem event: Μια εκδήλωση για τη χαμηλή αυτοπεποίθηση που βιώνει η νέα γενιά από τα Social Media

Όραμα του Dove είναι να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους

Δημοσίευση 16/12/2022 | 11:51

Dove self ‑ esteem event: Μια εκδήλωση για τη χαμηλή αυτοπεποίθηση που βιώνει η νέα γενιά από τα Social Media
Dove Self-Εsteem Εvent

Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη ενός σημαντικού και επίκαιρου προβλήματος, αυτού της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα.

Πραγματοποιήθηκε, τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου, στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, η αφιερωμένη, στην αυτοπεποίθηση των νέων, εκδήλωση του Dove.

 Έτσι, άνοιξε το διάλογο γύρω από το πρόβλημα και παρουσίασε όλες τις καμπάνιες και δράσεις του για τη φετινή χρονιά, αναδεικνύοντας τη σημασία της αυτοπεποίθησης στους νέους, ώστε να αντιστέκονται στην πίεση γύρω από την εμφάνισή τους, να αποφεύγουν τη σύγκριση, να αμφισβητούν ιδανικά εμφάνισης και να έχουν εμπιστοσύνη στο σώμα τους.

Η εκδήλωση ήταν χωρισμένη σε τρεις θεματικές ενότητες και υπεύθυνη για τον συντονισμό ήταν η γνωστή δημοσιογράφος Δώρα Αναγνωστοπούλου.

Στην πρώτη θεματική ενότητα παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας* που έγινε από το Dove στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος “Dove Self-Esteem Project”, αναδεικνύοντας το μέγεθος του προβλήματος. Ομιλήτριες ήταν η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever και η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια.

Στη δεύτερη θεματική ενότητα, παρουσιάστηκαν από τη Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove οι φετινές καμπάνιες “Reverse Selfie” και “Dear Influencers” του Dove, ο αντίκτυπος που είχαν, καθώς και ο Οδηγός Αυτοπεποίθησης, ένα ειδικό διαδικτυακό εργαλείο που δημιούργησε το Dove και το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε γονείς και δασκάλους να βοηθήσουν τα παιδιά να περιηγηθούν στα Social Media, με θετικό τρόπο. Ο Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director στην Ogilvy Greece, αναφέρθηκε στο πως αναπτύχθηκε και πως υλοποιήθηκε στην Ελλάδα η καμπάνια “Dear influencers” του Dove,  η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) τοποθετήθηκε σχετικά με τη δυναμική μεταξύ influencers, διαφημιζομένων και διαφημιστών στην προσπάθεια αλλαγών σαν αυτή που πρεσβεύει το Dove και η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός και Dove Influencer μίλησε σχετικά με την ευθύνη που έχουν οι influencers και το δικό της ρόλο ως μέρος της προσπάθειας του Dove.

Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάστηκε ενδελεχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» που απευθύνεται σε νέους ηλικίας 11 έως 15 ετών και δημιουργήθηκε από το Dove σε συνεργασία με το Τμήμα Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, έχοντας την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, ανέφερε ότι βασικός στόχος του προγράμματος «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» είναι να απομυθοποιήσει όλες τις παραποιημένες εικόνες που προβάλλονται στα επαγγελματικά και προσωπικά μέσα, ώστε οι νέοι να δουν την αληθινή ομορφιά. Ο Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου τοποθετήθηκε λέγοντας ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αυτοπεποίθηση από το Dove θα βοηθήσει τα παιδιά να αντιπαλέψουν τα αισθήματα συνεχόμενης κριτικής από τους γύρω τους και να νιώσουν περισσότερο ελεύθεροι, ενώ ο Δημήτρης Χαζάπης, Communication Manager Unilever τοποθετήθηκε σχετικά με το όραμα και τις μακροχρόνιες δεσμεύσεις τόσο για το Dove όσο και συνολικά για τα brands της Unilever.

Η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever δήλωσε: «Όραμα της μάρκας Dove είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτύξουν μια υγιή σχέση με την εμφάνισή τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ο διάλογος που άνοιξε φέτος το Dove γύρω από την  πίεση των Social Media στη νέα γενιά, δεν σταματά εδώ. Συνεχίζεται και την επόμενη χρονιά με σκοπό η μάρκα Dove να φέρει στο προσκήνιο το θέμα της «τοξικής ομορφιάς» που συχνά κυριαρχεί στο online περιβάλλον, βοηθώντας τους γονείς να κατανοήσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο που περιηγούνται τα παιδιά τους καθημερινά». Ενώ, σε ότι αφορά το στόχο του σχολικού προγράμματος του Dove στην Ελλάδα, η κα Βόσσου ανέφερε σχετικά: «Θέλουμε μέσα στα επόμενα 3 χρόνια το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» να έχει φτάσει σε πάνω από 130 χιλιάδες μαθητές, δημοτικού και γυμνασίου, με την πολύτιμη συνεισφορά του τμήματος Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έτσι, ξεκινάμε από τη φετινή σχολική χρονιά με περίπου 20.000 μαθητές και φυσικά θα συνεχίσουμε δυναμικά και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να πετύχουμε το στόχο μας».

*Eρευνητική αναφορά που πρέπει συμπεριληφθεί: Έρευνα που διεξήχθη τον Δεκέμβρη του 2021 από την Kukuvagia Collective Wisdom Agenc κατά την οποία πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 ετών.

Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager Unilever, η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, ο κος Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος, η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός, Dove Influencer, η κα Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), ο κος Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director Ogilvy Greece, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever. 

Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager Unilever, η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever. 

η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, ο κος Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director Ogilvy Greece, η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός, Dove Influencer, η κα Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος

Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager, ο κος Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου, η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος. 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το Golden Hall υποδέχθηκε τα Χριστούγεννα με τον κορυφαίο Έλληνα star Σάκη Ρουβά

Δράσεις Χτες
Σε μια λαμπερή βραδιά αφιερωμένη στο Σωματείο «Ελπίδα»

Χριστουγεννιάτικο Bazaar φίλων εθελοντριών της ΕΛΕΠΑΠ

Δράσεις Χτες
Οι Φίλες Εθελόντριες της ΕΛΕΠΑΠ σας προσκαλούν να γιορτάσετε τις Αγιες Ημέρες των Εορτών στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar που διοργανώνουν για καλό σκοπό!

Επίσημη έναρξη για το 18ο Φεστιβάλ Ελληνικού Ντοκιμαντέρ ‑ docfest

Better life Χτες
Μια βραδιά πολιτισμού και ιστορίας

H Woodford Reserve old fashioned week επιστρέφει!

Better life Χτες
Η ετήσια γιορτή του κλασικού Old Fashioned cocktail επιστρέφει, γεμίζοντας τις νύχτες μας με μοναδικές γεύσεις και δημιουργικότητα!

Δύο έξτρα ημερομηνίες παραστάσεων για τη «Linda» στο θέατρο Επί Κολωνώ

Better life 11.11.2024
«Linda» της Penelope Skinner από την Ομάδα Νάμα, σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη

Μετράμε αντίστροφα για το AthensCon 2024

Better life 11.11.2024
6-8 Δεκεμβρίου στο Tae Kwon Do - Κλειστό Φαλήρου

Το The Great Tuesday Club του Avra φέρνει ταλέντα από τα κορυφαία μπαρ από όλο τον κόσμο στην Αθήνα

Better life 04.11.2024
Τρεις ήπειροι… Επτά bartenders του Four Seasons… Μια μοναδική βραδιά…

Για δεύτερη χρονιά, το Skywalker Plus Festival στα Ιωάννινα κέρδισε τις εντυπώσεις

Better life 30.10.2024
Το φεστιβάλ, με ελεύθερη είσοδο για τους επισκέπτες, διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα το Σάββατο 19 Οκτωβρίου

Ανανεωμένη εμφάνιση και νέες γεύσεις από τη νότια Ιταλία στο Napolitivo

Wellness 30.10.2024
Το αγαπημένο Ιταλικό στέκι της πόλης!

Το αναλυτικό πρόγραμμα του GRis Festival

Δράσεις 29.10.2024
31 Οκτωβρίου έως 10 Νοεμβρίου 2024