Πως επιλέγει πλέον ο κόσμος που θα ταξιδέψουν
Πιο κοινωνικό μέσο επηρεάζει περισσότερο τους ταξιδιώτες
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 3/5/2023 | 00:37
Στην εποχή των social media και των ινφλουένσερ αλλάζει και ο τρόπος που αυτοί που ψάχνουν για διακοπές, ενημερώνονται και επηρεάζονται για τον προορισμό που θα επιλέξουν.
Πλέον οι ηλικίες από 40 ετών και κάτω, ενημερώνονται άμεσα από το Tik Tok και το Instagram σε δεύτερη μοίρα, για τα μέρη που έχουν βάλει ως στόχο να ταξιδέψουν.
Οι γενιές Ζ, GenZ, και η γενιά GenT αντλούν πληροφορίες και εικόνες μόνο από τα social media, όταν πρόκειται για προορισμό διακοπών.
Ξεχάστε τις διαφημίσεις, τα έντυπα φυλλάδια, τις ταξιωτικές εκπομπές, όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν, σύμφωνα με τα νούμερα που έρχονται από τις έρευνες.
Το 50% εμπιστεύεται αποκλειστικά τα social media, ενώ ένα 35% ακολουθεί πιστά τις συμβουλές των ινφλουένσερ.
Οι συχνότερες αναζητήσεις στα social media και ειδικά στο Tik Tok είναι το χαμηλό κόστος στα εισιτήρια, η νυχτερινή ζωή, τα "κρυφά" μέρη που γνωρίζουν μόνο οι ντόπιοι και το κόστος ζωής.
Εμπιστεύονται κυρίως νέους travel ινφλουένσερ, αφού πιστεύουν πως μιλούν τη γλώσσα της αλήθειας και δεν πήραν λεφτά για να διαφημίσουν κάποιο μέρος.
Το χορό της διαφήμισης στο Τικ Τοκ άνοιξαν οι αεροπορικές εταιρείες και ακολούθησαν ξενοδοχεία και καταλύματα, ενώ πλέον χώροι διασκέδασης σε τουριστικά μέρη επενδύουν πολλά στη προβολή τους στα social media.
Μια νέα πραγματικότητα, πιο αμφίδρομη, πιο άμεση και πιο αληθινή σχηματίζει ένα νέο τουριστικό χάρτη και άλλοτε παραδοσιακά τουριστικά μέρη καλούνται να προσαρμοστούν και να επενδύσουν στο να κάνουν τις πόλεις τους ελκυστικές στα social media...