E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η νέα ανατρεπτική καμπάνια της MISKO είναι στον αέρα!

Ο άνθρωπος που δεν ήξερε τη MISKO!

Δημοσίευση 28/9/2023 | 15:17

Η νέα ανατρεπτική καμπάνια της MISKO είναι στον αέρα!

Όταν, εδώ και έναν αιώνα τα μακαρόνια MISKO έχουν κατακτήσει τις καρδιές όλων, μεταμορφώνοντας το πιο αγνό και 100% ελληνικό σιτάρι σε κάθε είδους σχήμα και γεύση, όταν έχουν αποκτήσει φανατικό κοινό κι έχουν σχεδόν γίνει συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των ζυμαρικών, τότε σίγουρα δε γίνεται να υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος σε ολόκληρη τη χώρα που να μην τα ξέρει. Ή μήπως γίνεται;

Η MISKO παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Βαγγέλη, τον μοναδικό άνθρωπο που δεν ήξερε τη MISKO! Μέσα από ένα ταξίδι γνώσης και γεύσης, οι ειδικοί της MISKO αναλαμβάνουν να «καλύψουν» αυτό το αδιαμφισβήτητο κενό και συστήνουν στον Βαγγέλη τον μαγικό κόσμο της πιο αγαπημένης μάρκας ζυμαρικών στην Ελλάδα.

Η πλούσια ιστορία της MISKO, ξετυλίγεται μέσα από μία ελαφρώς φουτουριστική, αλλά ταυτόχρονα οικεία ξενάγηση του Βαγγέλη. Υπό την καθοδήγηση των ανθρώπων της MISKO, ο Βαγγέλης ξεναγείται σε έναν ονειρικό κόσμο, γεμάτο χρυσαφένια λιβάδια, εντυπωσιακά μηχανήματα και απολαυστικά πιάτα με μακαρόνια MISKO! Ένα σύγχρονο μίγμα εκλεπτυσμένων στοιχείων συνθέτουν τη νέα καμπάνια, με τις αποχρώσεις του φούξια - του εμβληματικού χρώματος της MISKO –  και του σιταριού να χρωματίζουν κάθε σκηνή.

Την καμπάνια «Ο άνθρωπος που δεν ήξερε τη MISKOέχει επιμεληθεί η Soho Square Athens, σε παραγωγή της Picky Productions, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Olly Williams. Το εμβληματικό τραγούδι «ο Τρόπος» των Olympians, που ερμηνεύει ο Πασχάλης, ντύνει την καμπάνια, ταξιδεύοντάς μας σε μια πιο ρομαντική εποχή.

Μέσα από το απολαυστικό ταξίδι γνώσης και γεύσης, η MISKO με τη νέα της καμπάνια μας ταξιδεύει στον μαγικό της κόσμο, από το χωράφι… στο πιάτο, αποδεικνύοντας ότι τα μακαρόνια είναι MISKO!

Ανακαλύψτε τη νέα καμπάνια της MISKO εδώ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life Προχτές
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις Προχτές
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις Προχτές
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες