E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται για δεύτερη χρονιά με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη για τα Χριστούγεννα

Unlock the Magic of Christmas @ attica!

Δημοσίευση 27/11/2023 | 16:54

Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται για δεύτερη χρονιά με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη για τα Χριστούγεννα

Τα πολυκαταστήματα attica, ο εμβληματικός προορισμός για αγορές ένδυσης και ομορφιάς, υποδέχονται τη μαγεία των Χριστουγέννων με μια καμπάνια που αναδεικνύει τη μοναδικότητα και τη λάμψη της εορταστικής περιόδου.

Υιοθετώντας το holiday concept «Unlock the Magic of Christmas», τα attica σας προσκαλούν να ξεκλειδώσετε τη χαρά και τις εμπειρίες που συνοδεύουν τα Χριστούγεννα στα πολυκαταστήματά τους.

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια αποτυπώνεται με το μοναδικό στυλ του διεθνώς αναγνωρισμένου σχεδιαστή Σπύρου Χάλαρη, ο οποίος δημιούργησε για δεύτερη χρονιά εντυπωσιακά illustrations που μεταφέρουν τους επισκέπτες σε έναν φανταστικό, ονειρικό κόσμο γεμάτο χρώματα, χαρούμενη διάθεση και γιορτινή ατμόσφαιρα.

Ο καταξιωμένος illustrator εμπνεύστηκε από το concept «Unlock the Magic of Christmas» που επιμελήθηκε η Newton και δημιούργησε τα illustrations που κοσμούν τις βιτρίνες και την εσωτερική διακόσμηση των πολυκαταστημάτων, τις εορταστικές τσάντες των attica για τις αγορές και τα δώρα στα αγαπημένα σας πρόσωπα, καθώς και την digital επικοινωνία.

Τα κλασικά χριστουγεννιάτικα σύμβολα, όπως ένα αστέρι, ένα γκι, μια κόκκινη μπάλα, ένα ποτήρι σαμπάνιας, ένα γυναικείο γάντι και ένα παιδικό αλογάκι, δημιουργούν έναν σουρεαλιστικό κόσμο όπου συνυπάρχει το παραμύθι με την κομψότητα. Εκεί, στο επίκεντρο, το χρυσό κλειδί των attica αντιπροσωπεύει τη δύναμη που υπάρχει μέσα μας και μας ωθεί στο να ξεκλειδώσουμε τις ξεχωριστές στιγμές που επιθυμούμε να ζήσουμε κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

«Αυτό το έργο μοτίβο αποτελεί ένα παιχνιδιάρικο υβρίδιο λάμψης και φαντασίας, μια χαρούμενη συμφωνία σε τεχνικό χρώμα που, για μένα, ενσαρκώνει την ατμόσφαιρα της εποχής. Κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε με τη δική του ιστορία στο μυαλό μου: ένα κλειδί που ξεκλειδώνει ένα κουτί, μια κουρτίνα που αποκαλύπτει μια ιστορία, ένα διαμαντένιο ποτήρι, κ.ο.κ. Όλα αυτά συνθέτουν ένα γιορτινό ανθοστέφανο», δηλώνει ο Σπύρος Χάλαρης.

Και φέτος, τα πολυκαταστήματα attica δημιουργούν μια μοναδική χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα! Επισκεφτείτε τον ιδανικό προορισμό για να εμπνευστείτε για τις festive εμφανίσεις σας και να επιλέξετε μοναδικά δώρα. Η εμπειρία shopping γίνεται ακόμη πιο μαγική με χριστουγεννιάτικα δρώμενα και pop-up που προσφέρουν περισσότερες επιλογές και έμπνευση. Εκτός από τα δώρα, ανακαλύψτε ιδέες για γούρια, διακοσμητικά, και γλυκά που θα προσθέσουν ακόμη περισσότερη χαρά και ενθουσιασμό στη γιορτινή περίοδο.

www.atticadps.gr 

 

Λίγα λόγια για τον Σπύρο Χάλαρη:

Γεννημένος στην Ελλάδα, ο Σπύρος Χάλαρης ακολούθησε σπουδές στο University of the Arts του Λονδίνου με ειδίκευση στο fashion illustration. Σήμερα επαγγελματικά η βάση του είναι η Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ διατηρεί στούντιο και στο Λονδίνο. Πέρα από το ταλέντο του που είναι αδιαμφισβήτητο, πιστός σύμμαχος στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο, όπως συνηθίζει να λέει.

Η χαρακτηριστική του αισθητική, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούργια, εκθαμβωτική μορφή. Το motto του για τη δουλειά του είναι ότι δημιουργεί «εικόνες που λένε ιστορίες, με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας για εμάς έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς». Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο Σπύρος Χάλαρης έχει δημιουργήσει εικονογραφήσεις για ένα διεθνές και ποικίλο πελατολόγιο που περιλαμβάνει από μεγάλα έντυπα, εταιρείες και brands μέχρι high-end πολυκαταστήματα –Diptyque, Walt Disney, The New York Times, The New Yorker, Harrods, Bergdorf Goodman, Printemps Haussmann, Vogue, Elle, Vanity Fair, Architectural Digest, The Telegraph, Sunday Times– ενώ έχει δημιουργήσει καμπάνιες για πολυτελείς οίκους, όπως Prada, Bvlgari, Dior, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Emporio Armani και Boghossian.

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το μοναδικό υπόγειο πάρκο της Ελλάδας 200 μέτρα κάτω από τη γη

Ταξίδια 21.11.2024
Η μοναδική θεματική εμπειρία στο μεταλλευτικό πάρκο Φωκίδας που αποκαλύπτει τα μυστικά του υπόγειου κόσμου

Από τι σε προστατεύει το σπιτικό φαγητό;

Food 21.11.2024
Δεν είναι μόνο πιο νόστιμο

Fridgescaping: Aυτό είναι το πιο όμορφο ψυγείο στον πλανήτη και για αυτό φταίει η Lynzi

Σπίτι 21.11.2024
Κάθε τρόφιμο έχει τη δική του θέση, τα χρώματα είναι συνδυασμένα με μαεστρία

500.000 Έλληνες πάσχουν από ΧΑΠ: Οι περισσότεροι δεν το ξέρουν καν.

Body+Mind 21.11.2024
Η ΧΑΠ είναι μια από τις σοβαρότερες, αλλά και πιο παρεξηγημένες, αναπνευστικές ασθένειες

Τα 3 ποτά που καθαρίζουν τα νεφρά

Body+Mind 21.11.2024
Φρόντισε την υγεία σου με φυσικές επιλογές

Πώς θα καταλάβεις αν φοράς λάθος size σουτιέν

Style Χτες
Φορώντας το σωστό μέγεθος σουτιέν δεν είναι απλά θέμα άνεσης αλλά και υγείας

Ποιο ήταν το μυστικό superfood των αρχαίων για υγεία και μακροζωία

Food Χτες
Το αρχαίο «φάρμακο» που ενέπνευσε την Ελληνική και Κινεζική ιατρική για χιλιετίες

Τελικά φέτος ποιος είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να ζεσταθούμε;

Σπίτι Χτες
Η θέρμανση εξακολουθεί να είναι ένα από τα βασικά έξοδα για τα ελληνικά νοικοκυριά

5 μπιστρό στο κέντρο της Αθήνας για να πας μετά τα ψώνια σου

Eat + Drink Χτες
Θα σε ταξιδέψουν νοητά στο Παρίσι!

Αυτά είναι τα ακριβότερα μπαχαρικά του κόσμου

Food Προχτές
Οι «θησαυροί» της κουζίνας - Πανάκριβα μπαχαρικά του κόσμου