E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται για δεύτερη χρονιά με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη για τα Χριστούγεννα

Unlock the Magic of Christmas @ attica!

Δημοσίευση 27/11/2023 | 16:54

Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται για δεύτερη χρονιά με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη για τα Χριστούγεννα

Τα πολυκαταστήματα attica, ο εμβληματικός προορισμός για αγορές ένδυσης και ομορφιάς, υποδέχονται τη μαγεία των Χριστουγέννων με μια καμπάνια που αναδεικνύει τη μοναδικότητα και τη λάμψη της εορταστικής περιόδου.

Υιοθετώντας το holiday concept «Unlock the Magic of Christmas», τα attica σας προσκαλούν να ξεκλειδώσετε τη χαρά και τις εμπειρίες που συνοδεύουν τα Χριστούγεννα στα πολυκαταστήματά τους.

Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια αποτυπώνεται με το μοναδικό στυλ του διεθνώς αναγνωρισμένου σχεδιαστή Σπύρου Χάλαρη, ο οποίος δημιούργησε για δεύτερη χρονιά εντυπωσιακά illustrations που μεταφέρουν τους επισκέπτες σε έναν φανταστικό, ονειρικό κόσμο γεμάτο χρώματα, χαρούμενη διάθεση και γιορτινή ατμόσφαιρα.

Ο καταξιωμένος illustrator εμπνεύστηκε από το concept «Unlock the Magic of Christmas» που επιμελήθηκε η Newton και δημιούργησε τα illustrations που κοσμούν τις βιτρίνες και την εσωτερική διακόσμηση των πολυκαταστημάτων, τις εορταστικές τσάντες των attica για τις αγορές και τα δώρα στα αγαπημένα σας πρόσωπα, καθώς και την digital επικοινωνία.

Τα κλασικά χριστουγεννιάτικα σύμβολα, όπως ένα αστέρι, ένα γκι, μια κόκκινη μπάλα, ένα ποτήρι σαμπάνιας, ένα γυναικείο γάντι και ένα παιδικό αλογάκι, δημιουργούν έναν σουρεαλιστικό κόσμο όπου συνυπάρχει το παραμύθι με την κομψότητα. Εκεί, στο επίκεντρο, το χρυσό κλειδί των attica αντιπροσωπεύει τη δύναμη που υπάρχει μέσα μας και μας ωθεί στο να ξεκλειδώσουμε τις ξεχωριστές στιγμές που επιθυμούμε να ζήσουμε κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

«Αυτό το έργο μοτίβο αποτελεί ένα παιχνιδιάρικο υβρίδιο λάμψης και φαντασίας, μια χαρούμενη συμφωνία σε τεχνικό χρώμα που, για μένα, ενσαρκώνει την ατμόσφαιρα της εποχής. Κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε με τη δική του ιστορία στο μυαλό μου: ένα κλειδί που ξεκλειδώνει ένα κουτί, μια κουρτίνα που αποκαλύπτει μια ιστορία, ένα διαμαντένιο ποτήρι, κ.ο.κ. Όλα αυτά συνθέτουν ένα γιορτινό ανθοστέφανο», δηλώνει ο Σπύρος Χάλαρης.

Και φέτος, τα πολυκαταστήματα attica δημιουργούν μια μοναδική χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα! Επισκεφτείτε τον ιδανικό προορισμό για να εμπνευστείτε για τις festive εμφανίσεις σας και να επιλέξετε μοναδικά δώρα. Η εμπειρία shopping γίνεται ακόμη πιο μαγική με χριστουγεννιάτικα δρώμενα και pop-up που προσφέρουν περισσότερες επιλογές και έμπνευση. Εκτός από τα δώρα, ανακαλύψτε ιδέες για γούρια, διακοσμητικά, και γλυκά που θα προσθέσουν ακόμη περισσότερη χαρά και ενθουσιασμό στη γιορτινή περίοδο.

www.atticadps.gr 

 

Λίγα λόγια για τον Σπύρο Χάλαρη:

Γεννημένος στην Ελλάδα, ο Σπύρος Χάλαρης ακολούθησε σπουδές στο University of the Arts του Λονδίνου με ειδίκευση στο fashion illustration. Σήμερα επαγγελματικά η βάση του είναι η Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ διατηρεί στούντιο και στο Λονδίνο. Πέρα από το ταλέντο του που είναι αδιαμφισβήτητο, πιστός σύμμαχος στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο, όπως συνηθίζει να λέει.

Η χαρακτηριστική του αισθητική, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούργια, εκθαμβωτική μορφή. Το motto του για τη δουλειά του είναι ότι δημιουργεί «εικόνες που λένε ιστορίες, με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας για εμάς έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς». Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο Σπύρος Χάλαρης έχει δημιουργήσει εικονογραφήσεις για ένα διεθνές και ποικίλο πελατολόγιο που περιλαμβάνει από μεγάλα έντυπα, εταιρείες και brands μέχρι high-end πολυκαταστήματα –Diptyque, Walt Disney, The New York Times, The New Yorker, Harrods, Bergdorf Goodman, Printemps Haussmann, Vogue, Elle, Vanity Fair, Architectural Digest, The Telegraph, Sunday Times– ενώ έχει δημιουργήσει καμπάνιες για πολυτελείς οίκους, όπως Prada, Bvlgari, Dior, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Emporio Armani και Boghossian.

 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

5 χρυσοί κανόνες για το πότισμα των φυτών

Σπίτι 15.01.2025
Πολύτιμες συμβουλές για να τα ποτίζεις πάντα σωστά!

Το παπούτσι που φόρεσε η Rihanna και θα κάνει χαμό φέτος

Style 15.01.2025
Είναι άνετο και ζεστό για τον χειμώνα

Στέγνωμα ρούχων: Το Ολλανδικό κόλπο που λύνει τα χέρια το χειμώνα

Living Χτες
Μια απλή και οικονομική λύση για να στεγνώνεις ρούχα γρήγορα και αποτελεσματικά

Πώς να φροντίσεις τα πετσάκια των νυχιών: Τα καλύτερα προϊόντα για ενυδάτωση και περιποίηση

Style Χτες
Υπάρχουν εξαιρετικά προϊόντα που μπορούν να σε βοηθήσουν να τα διατηρείς υγιή και ενυδατωμένα

Τα κορυφαία trends στα παπούτσια που θα βλέπεις παντού το 2025

Style Χτες
Το 2025 φέρνει νέα trends που θα ανανεώσουν τη συλλογή των παπουτσιών μας με μοναδικά σχέδια και μοντέρνες εκδοχές κλασικών στιλ

Πώς η Dubai Chocolate κατέκτησε τον κόσμο: H ιστορία της πιο viral σοκολάτας

Food Χτες
Ουρές σε ζαχαροπλαστεία σε ολόκληρο τον κόσμο για τη σοκολάτα Dubai.

Το απρόσμενο φρούτο ‑ φάρμακο για το έντερο

Body+Mind Προχτές
Το φυσικό αντίδοτο στις φλεγμονώδεις νόσους του εντέρου και ο θησαυρός της διατροφής μας

Τι είναι τα strawberry milk nails που έχουν τώρα όλες οι διάσημες

Body+Mind Προχτές
Minimalάκια, κρατήστε σημειώσεις! Η Zendaya μόλις μας χάρισε την απόλυτη έμπνευση για το επόμενο μανικιούρ μας.

Yπάρχουν τρόφιμα που αυξάνουν τη γονιμότητα στις γυναίκες;

Body+Mind Προχτές
H γονιμότητα επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες