Η μπύρα Carlsberg με την πρώτη της τηλεοπτική καμπάνια στην ελληνική αγορά
Η αυθεντική Δανέζικη Pilsner μας «μυεί» στην έμφυτη ανθρώπινη περιέργεια, που ανέκαθεν ήταν κινητήρια δύναμη!
Δημοσίευση 9/4/2024 | 10:23
Η Carlsberg, η αυθεντική Δανέζικη Pilsner, εμφανίζεται για πρώτη φορά στους ελληνικούς τηλεοπτικούς δέκτες, μέσα από τη νέα παγκόσμια καμπάνια της μάρκας, με κεντρικό μήνυμα:«Τελικά τα καλύτερα πράγματα ξεκινούν από απλή περιέργεια; Probably.».
Η τηλεοπτική παρουσία της μάρκας στη χώρα μας για πρώτη φορά, σηματοδοτεί και την περαιτέρω στοχευμένη ενεργοποίηση του brand στην ελληνική αγορά, σε συνέχεια της εξαιρετικά θετικής ανταπόκρισης τόσο των καταναλωτών όσο και των πελατών στη δυναμική επανατοποθέτηση και έναρξη παραγωγής της μάρκας στην Ελλάδα την περσινή χρονιά.
Η μπύρα Carlsberg, γεννήθηκε το 1847 από το όραμα και την περιέργεια ενός ανθρώπου. Μέσα από τη μεγαλύτερη των 150 χρόνων πορεία της, προχωρά πάντα μπροστά με οδηγό την αληθινή, αυθεντική και έμφυτη περιέργεια που χαρακτήριζε τον δημιουργό της αλλά και την ίδια τη μάρκα. Μια δημιουργική περιέργεια για το καινούριο, το καλύτερο, το διαφορετικό.
Εμπνευσμένη, λοιπόν, από τον ίδιο τον χαρακτήρα της μάρκας, η νέα παγκόσμια καμπάνια της Carlsberg μας οδηγεί σε ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, εκεί όπου ξεκίνησαν όλα, υπενθυμίζοντάς μας – πάντα με το ιδιαίτερο χιούμορ του brand - ότι η περιέργεια αποτελούσε ανέκαθεν την κινητήρια δύναμη του ανθρώπου, από την αρχή της ιστορίας του, μέχρι και σήμερα. Και συνοδοιπόροι στο ταξίδι αυτό είναι η μουσική και φυσικά μια φιάλη Carlsberg!
Έτσι, από 4 Απριλίου, η νέα ταινία της Carlsberg «ταξιδεύει» στις ελληνικές τηλεοράσεις, καλώντας μας όλους να θυμηθούμε κάτι, που ήδη ξέρουμε: ότι τα καλύτερα πράγματα, όλα τα συναρπαστικά, τα μοναδικά, τα νέα, τα περιπετειώδη και τα ωραία ξεκινούν… από την απλή περιέργεια!
Μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ εδώ:
Carlsberg. Probably the Best Beer in the World.
Ακολουθήστε τη Carlsberg:
Instagram: carlsbergegreece
Website: carlsberg.com
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange/ Mango & Passionfruit.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.