E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Δημοσίευση 22/4/2024 | 16:15

«Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία»: Η πρώτη εταιρική καμπάνια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον εταιρικό της Σκοπό, να «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», προχώρησε με την επικοινωνία της πρώτης της εταιρικής καμπάνιας, με στόχο να υπογραμμίσει όλα όσα την έχουν ωθήσει στο να στηρίζει έμπρακτα την εγχώρια αγορά μπύρας, μέσω ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου αγαπημένων προϊόντων των καταναλωτών, και πάντα με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα, με βασικό «όχημα» ένα ποτήρι μπύρας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αντανακλά όλες τις βασικές αξίες που πρεσβεύει και καθημερινά υπηρετεί, επιδιώκοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την επιστροφή της προς τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, τους πελάτες και συνεργάτες της, τις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιείται και την κοινωνία ευρύτερα.

Η διασφάλιση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, η ανάπτυξη, εξέλιξη και ευημερία των ανθρώπων της, η υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών με συγκεκριμένους στόχους σε όλο το φάσμα λειτουργίας της, η διαρκής καινοτομία και η υιοθέτηση προηγμένων λύσεων προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών της, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η διάδοση του μηνύματος υπέρ της διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης και η εξωστρέφεια εντός και εκτός συνόρων δημιουργούν τη «ομπρέλα» της καμπάνιας, με βασικό μήνυμα:
«Κάτι Περισσότερο από μία Ζυθοποιία».

Και ακριβώς, επειδή, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει, τόσο δείγματα γραφής να δείξει, όσο και απτές δεσμεύσεις για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον, ξεδιπλώνει την καμπάνια της, αποδεικνύοντας στην πράξη, το γιατί είναι «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία», καθώς ουσιαστικά αντιπροσωπεύει:
«Κάτι περισσότερο από μια σύγχρονη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας»
«Κάτι περισσότερο από έναν αξιόπιστο συνεργάτη»
«Κάτι περισσότερο από πρεσβευτή της ελληνικής μπύρας στο εξωτερικό»
«Κάτι περισσότερο από έναν απλό εργοδότη»
«Κάτι περισσότερο από μία περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση»
«Κάτι περισσότερο από μία κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς»
«Κάτι περισσότερο από απλό πρεσβευτή της υπεύθυνης κατανάλωσης»

Η Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, οι πυλώνες που ορίζουν τις δράσεις μας και οι πρωτοβουλίες που υλοποιούμε στοχεύουν στην ενεργή συνεισφορά μας στην εξέλιξη του κλάδου μας και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας προς τους ίδιους τους ανθρώπους μας, τους πελάτες και συνεργάτες μας, τους καταναλωτές μας. Και αυτό είναι που επιδιώκουμε να επικοινωνήσουμε μέσα από την πρώτη μας εταιρική καμπάνια: το πώς οι αξίες που καθημερινά υπηρετούμε ως εταιρεία αντανακλούν απτό, θετικό αποτύπωμα σε όλους τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησής μας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το συγκεκριμένο project, το οποίο θεωρούμε ότι θα αποτελέσει ουσιαστικό asset στο σύνολο της εταιρικής μας επικοινωνίας».

Μάθετε περισσότερα: https://olympicbrewery.gr/news/kati-perissotero-kampania/ 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία


Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange / Mango-Passionfruit.
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η Brown Hotels διοργανώνει Ημέρες Καριέρας σε Κόρινθο και Χανιά

Δράσεις Χτες
Απευθύνονται τόσο σε έμπειρους επαγγελματίες όσο και σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν ή να εξελίξουν την καριέρα τους στον δυναμικό κλάδο της φιλοξενίας

Η Μινέρβα επενδύει στο μέλλον της βιωσιμότητας και υποστηρίζει την ελληνική γεωργία με νέα πρωτοβουλία

Δράσεις Χτες
Η εταιρεία αναλαμβάνει μία σημαντική πρωτοβουλία στο πλαίσιο της αφοσίωσής της στη βιωσιμότητα και τη στήριξη των αγροτικών κοινοτήτων στη χώρα μας

Η Anytime πάει Καλάβρυτα!

Better life 27.01.2025
Χορηγός του χιονοδρομικού κέντρου με το #staysafe powered by Anytime «Ζήσε την περιπέτεια με ασφάλεια»

H Ιcebreaker για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πολυκατάστημα attica City Link!

Ομορφιά - Στυλ 27.01.2025
Η Icebreaker, ιδρυθείσα το 1995 στη Νέα Ζηλανδία, αποτελεί μια σύγχρονη εταιρεία ένδυσης εξωτερικού χώρου, με περιβαλλοντική συνείδηση

Η OnePlus παρουσιάζει τη νέα Flagship σειρά OnePlus 13 και OnePlus 13R

Tech 27.01.2025
Αναβαθμισμένη εικόνα, premium σχεδιασμός, πρωτοποριακές δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και αξιόπιστη απόδοση για καθημερινή υπεροχή

Brown Hotels Greece: Διπλή υποψηφιότητα στα βραβεία World’s Best Awards 2025 του Travel + Leisure

Better life 27.01.2025
Τα Brown Hotels είναι περήφανα που εκπροσωπούν την Ελλάδα στον σημαντικό αυτό παγκόσμιο διαγωνισμό

Μαρίνα Σάττι: Η αξέχαστη βραδιά για την Απονομή του Π.Ο.Π και η ανακοίνωση του Π.Ο.Π II

Better life 27.01.2025
Η Μαρίνα Σάττι ξεσήκωσε το κοινό που έδωσε το «παρών» στο Floyd, το Σάββατο 18 Ιανουαρίου, με ένα μοναδικό live, με αφορμή τις πολυπλατινένιες διακρίσεις του εμβληματικού Π.Ο.Π.

Σπύρος Καπράλος: 16 χρόνια σε ένα «ευχαριστώ»!

Δράσεις 24.01.2025
Υπόκλιση στον άνθρωπο που οδήγησε τον ελληνικό αθλητισμό σε μεγάλες επιτυχίες

Το Wolt+ καλωσορίζει τον χειμώνα με μοναδικές προσφορές για τους συνδρομητές του!

Tech 21.01.2025
Από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις έως και 50% !

The All‑American Route Part 2 στα TGI Fridays™: Το γευστικό road trip συνεχίζεται!

Wellness 21.01.2025
Σε όλα τα καταστήματα TGI FRIDAYS σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από 23/1

Νέα workshops για AI, creative thinking, social media strategy & cro από τη Sherpa Society

Tech 21.01.2025
Με διεθνώς αναγνωρισμένους εισηγητές