E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

H νέα τηλεοπτική ταινία της ΑΜΣΤΕΛ είναι αφιερωμένη στις στιγμές που ξεχαστήκαμε και θα θυμόμαστε για πάντα

ΠΑΜΕ;

Δημοσίευση 24/4/2024 | 15:10

H νέα τηλεοπτική ταινία της ΑΜΣΤΕΛ είναι αφιερωμένη στις στιγμές που ξεχαστήκαμε και θα θυμόμαστε για πάντα

Η ΑΜΣΤΕΛ, η μπύρα που συνοδεύει και εμπνέει τις πιο αυθεντικές στιγμές μας από το 1965, παρουσιάζει μια νέα τηλεοπτική ταινία που εμπνέεται από το τώρα. Όλα αρχίζουν και ξαναρχίζουν με το «Πάμε;», το μήνυμα – έναυσμα για τη δημιουργία αληθινών στιγμών που δίνουν μια ανάσα στο μυαλό και κάνουν την ψυχή να ξεχειλίσει.

Η νέα τηλεοπτική ταινία, είναι γεμάτη στιγμιότυπα αυθορμητισμού, πηγαίου γέλιου και διασκέδασης στα γνωστά - άγνωστα στέκια, στα οικογενειακά τραπέζια, στα σκαλάκια που γίνονται αντισυμβατικά «τραπέζια» από τις παρέες, στην παραλία, στη συναυλία. Σταθερά σημεία αναφοράς σε όλες αυτές τις στιγμές είναι το συναίσθημα και η παγωμένη ΑΜΣΤΕΛ.

Φέτος, η αγαπημένη μας μπύρα μάς ξεσηκώνει, μας προτρέπει να συνδεθούμε και να βουτήξουμε στις εμπειρίες που κάνουν την ψυχή μας να ξεχειλίσει, για να τις νιώσουμε στο έπακρο κι έτσι να μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό μας.

Τη νέα ταινία, που θα δούμε στην τηλεόραση αλλά και στις digital πλατφόρμες, δημιούργησε και επιμελήθηκε η Frank & Fame, με σκηνοθέτη τον Ντάνιελ Μπόλντα. Η μουσική που «ντύνει» το τηλεοπτικό σποτ είναι βασισμένη στο εμβληματικό τραγούδι «Απ’ το αεροπλάνο», του Κώστα Χατζή, και έρχεται να μας ταξιδέψει, ενισχύοντας το συναίσθημα της φετινής καμπάνιας.

Ας αφήσουμε λοιπόν την ψυχή μας να ξεχειλίσει.
Γιατί αυτά που θα θυμόμαστε, είναι οι στιγμές που ξεχαστήκαμε.
ΠΑΜΕ;
Δες την ταινία εδώ:

Σχετικά με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 60 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες ΑΜΣΤΕΛ, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμου), και ΝΥΜΦΗ από 100% ελληνικό κριθάρι, όπως και τις δύο μάρκες μηλίτη ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗ και Strongbow στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες. Παράλληλα, εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Sol, Mc Farland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Lagunitas. Από την 1η Απριλίου 2021, ανέλαβε και ως επίσημος διανομέας των προϊόντων της Bacardi για την Ελλάδα. Διαθέτει 2 μονάδες και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα.Από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.
Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2015 για την ποιότητα των προϊόντων, FSSC 22000: Version 4.1 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001:2015 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.
Επίσης, είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) το 2013 καθώς και πολυάριθμες βραβεύσεις για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και το περιβάλλον. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον, ενώ το 2020 υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, πιστή στη φιλοσοφία της για ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες εξέλιξης στον εργασιακό τομέα.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life Προχτές
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις Προχτές
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις Προχτές
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες