E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η μπύρα Mythos στηρίζει έμπρακτα την προσβάσιμη διασκέδαση, με εξειδικευμένα σεμινάρια για επαγγελματίες HORECA σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Μέσα από ειδικές εκπαιδεύσεις σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ και την Black Light, ο Mythos συνεχίζει να κάνει τη χαρά προσβάσιμη σε όλους!

Δημοσίευση 30/4/2024 | 20:17

Η μπύρα Mythos στηρίζει έμπρακτα την προσβάσιμη διασκέδαση, με εξειδικευμένα σεμινάρια για επαγγελματίες HORECA σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ο Mythos, σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ και την Black Light, διοργάνωσαν δύο εξειδικευμένα σεμινάρια για τους επαγγελματίες του κλάδου της HORECA, με στόχο να τους εκπαιδεύσουν πάνω σε θέματα συμπερίληψης, στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας.

Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με σκοπό να επεκταθεί ακόμη περισσότερο το μήνυμα της ανάγκης για συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία στον κλάδο της εστίασης. Έτσι, το πρώτο σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στον πλήρως προσβάσιμο χώρο τις Ατράκτου, στην Αθήνα, ενώ το δεύτερο στον προσβάσιμο πολυχώρο «WE» στη Θεσσαλονίκη, με σταθερούς συνοδοιπόρους τον ΣΚΕΠ και την Black Light. Εκεί, οι ενδιαφερόμενοι εργαζόμενοι του κλάδου της HORECA ενημερώθηκαν σχετικά με την προσβασιμότητα, ώστε να έχουν τις βασικές γνώσεις και δυνατότητα να εξυπηρετούν ακόμη πιο αποτελεσματικά άτομα με αναπηρία, καθιστώντας τις επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται, προσβάσιμες σε ΟΛΟΥΣ!

Όλοι όσοι συμμετείχαν στα σεμινάρια, είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε διαδραστικά παιχνίδια, να συνομιλήσουν με ειδικούς στο κομμάτι της αναπηρίας και να ενημερωθούν για όλους τους παράγοντες και τις ανάλογες εγκαταστάσεις που απαιτούνται, προκειμένου να θεωρηθεί μία επιχείρηση εστίασης πλήρως προσβάσιμη σε άτομα με αναπηρία, είτε πρόκειται για άτομα με κινητικά προβλήματα είτε με προβλήματα όρασης.

Στόχος της μπύρας Mythos για φέτος είναι να κάνει ακόμη πιο προσβάσιμη τη χαρά σε όσους περισσότερους ανθρώπους γίνεται, μιας και η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον! Επομένως, προχωρά σε πρωτοβουλίες που στηρίζουν την προσβάσιμη διασκέδαση, ενώ παράλληλα εκπαιδεύουν σχετικά με τη συμπερίληψη, επεκτείνοντας μάλιστα το μήνυμά του και γεωγραφικά!

Από αριστερά προς τα δεξιά: Η κ. Ιλεάνα Βασδέκη, Διευθύντρια Στρατηγικής, Συντονισμού και Επικοινωνίας του ΣΚΕΠ, η κ. Χρυσέλλα Λαγαρία, συνιδρύτρια της Black Light, ο κ. Βαγγέλης Μποκίδης, Brand Manager Mythos & Kaiser families, η κ. Δήμητρα Κοντοβά, Σύμβουλος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Συμπερίληψης & Προσβασιμότητας του ΣΚΕΠ, ο κ. Κωστής Ζερδεβάς, Communication Officer Assistant στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ο κ. Βαγγέλης Κυρίτσης, Junior Brand Manager Mythos Family & Kaiser Brands.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Mango & Passionfruit / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Χριστούγεννα στα ΑΒ Βασιλόπουλος: Φροντίδα και γεύση για κάθε γιορτινό τραπέζι

Better life 18.12.2024
Γιορτινά πιάτα με την ποικιλία και την ποιότητα της ΑΒ

Holiday Treats στα TGI Fridays!

Wellness 18.12.2024
Tο Festive Fridays™ Feeling επιστρέφει με το αγαπημένο εορταστικό μενού και ολοκαίνουρια cocktails φέρουν λίγη από τη μαγεία τον γιορτών!

Η Swarovski παρουσιάζει το νέο concept του καταστήματος στη Γλυφάδα

Better life 18.12.2024
Η Swarovski γιορτάζει την ανανέωση του καταστήματός της στη Γλυφάδα, το οποίο είναι το πρώτο στην Ελλάδα που υιοθετεί το νέο concept WonderLux

Κέρδισε τις εντυπώσεις και το κοινό, η Charging & Battery Summit & Expo!

Better life 18.12.2024
Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκαν από τους εκθέτες τεχνολογίες, προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις

Mastercard Economics Institute: Οι καταναλωτικές τάσεις στην Ευρώπη κατά την εορταστική περίοδο

Better life 18.12.2024
Σε είδη μόδας, τεχνολογίας και ταξιδιωτικές εμπειρίες εστιάζουν τα ευρήματα της έρευνας του Mastercard Economics Institute για τους Ευρωπαίους καταναλωτές

Για γιορτινά γλυκά στο tart sweet days!

Better life 11.12.2024
To κομψό ζαχαροπλαστείο tart στην Κηφισιά κλείνει έναν χρόνο λειτουργίας και μας προσκαλεί για ακαταμάχητα χριστουγεννιάτικα γλυκά

Ζήστε τη Μαγεία των Γιορτών στο Radisson Blu Park Hotel Athens και το 10 Urban Roof

Better life 10.12.2024
Στο γιορτινά στολισμένο 10 Urban Roof, το εορταστικό πνεύμα απογειώνεται με πολυτελή μενού και γκουρμέ δημιουργίες, μουσική DJ και εξαιρετική εξυπηρέτηση

Christmas Anime Event στο Museum of Illusions Thessaloniki!

Better life 10.12.2024
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗαπό 14/12 έως 15/12

Rakuten Viber: Διπλή Διάκριση στα Βραβεία The Wires 2024 για την Καινοτόμο Καμπάνια της με τη Fanta

Tech 09.12.2024
Προβάλλοντας την πρωτοποριακή χρήση τεχνολογίας και τη σημαντική επιρροή στις χώρες EMEA