E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε ενεργά το «παρών» στο «1ο World of Beer Festival»

Δημοσίευση 16/5/2024 | 17:22

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε ενεργά το «παρών» στο «1ο World of Beer Festival»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε στην πρώτη μεγάλη γιορτή της μπύρας, το «World of Beer Festival», που έλαβε χώρα το τριήμερο 10-12 Μαΐου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Το πρώτο επίσημο και ολοκληρωμένο φεστιβάλ μπύρας στη χώρα μας, που πραγματοποιήθηκε από τη Forum, ήταν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών (ΕΕΖ), της οποίας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αποτελεί ενεργό μέλος, συμμετέχοντας τόσο σε εταιρικό επίπεδο στο περίπτερο της Ένωσης, όσο και μέσα από αγαπημένα brands του χαρτοφυλακίου της, σε μεμονωμένα περίπτερα.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία συμμετείχε με τα brands: ΦΙΞ, που αποτελεί μία αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών για πάνω από 150 χρόνια, προσφέροντας όλη την γκάμα των προϊόντων ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ και ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Carlsberg, τη «ναυαρχίδα» του ομίλου Carlsberg, που πλέον παράγεται στη χώρα μας από το ζυθοποιείο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Σίνδο, και ΝΗΣΟΣ, της οποίας η εταιρεία έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή του συνόλου των προϊόντων της, εντός και εκτός της Ελλάδας.

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, beer enthusiasts από όλον τον κόσμο είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πάνω από 400 ετικέτες μπύρας από τις καλύτερες ζυθοποιίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, και να απολαύσουν νέα και κλασικά αγαπημένα προϊόντα ζύθου.

Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξειδικευμένα workshops τόσο από την Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών όσο και από beer experts, να συνοδεύσουν την μπύρα τους με εξαιρετικές επιλογές σε street food και να απολαύσουν συναυλίες, stand-up comedy shows, και πολλά ακόμη happenings που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του φεστιβάλ.

Η συμμετοχή της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην πρωτοβουλία της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών για την πρώτη διοργάνωση του φεστιβάλ «World of Beer», αποτέλεσε μία ιδιαίτερη τιμή, αλλά και ευκαιρία να έρθει σε επαφή με καταναλωτές και επαγγελματίες, έχοντας ως βάση την αγάπη για την μπύρα και το ενδιαφέρον για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου.

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Mango-Passionfruit/ Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life Προχτές
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις Προχτές
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις Προχτές
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες