E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιορτάζουμε στην Ελλάδα την ανανέωση της μακροβιότερης συνεργασίας στην ιστορία της Premier League

Carlsberg X LFC, με limited edition promo box αφιερωμένο στην αγαπημένη μας Liverpool! 10 MORE YEARS! FOREVER FANS!

Δημοσίευση 17/6/2024 | 11:50

Γιορτάζουμε στην Ελλάδα την ανανέωση της μακροβιότερης συνεργασίας στην ιστορία της Premier League

Η μπύρα Carlsberg παγκοσμίως προχώρησε στην ανανέωση της συνεργασίας και υποστήριξής της στην ποδοσφαιρική ομάδα της Liverpool, επεκτείνοντάς τη για 10 χρόνια ακόμη, έως το 2034. Η υπογραφή αυτής της συμφωνίας σηματοδοτεί συνολικά 42 χρόνια συνεργασίας, αποτελώντας τη μακροβιότερη στην ιστορία της Premier League και του αγγλικού συλλόγου.

Αυτή η μοναδική και μακροχρόνια σχέση μεταξύ της ποδοσφαιρικής ομάδας της Liverpool και της Carlsberg ξεκίνησε το 1992, όταν η Carlsberg έγινε κύριος χορηγός του συλλόγου και πήρε την τιμητική της θέση στο μπροστινό μέρος της φανέλας των «Reds» (Κόκκινων). Στη συνέχεια, το 2010, η Carlsberg έγινε η επίσημη μπύρα του συλλόγου και θα παραμείνει έτσι μέχρι και το 2034, χάρη σε αυτήν τη νέα δεκαετή ανανέωση.

Έτσι, και στην Ελλάδα, γιορτάζουμε τα 42 χρόνια Carlsberg X LFC με ένα συλλεκτικό limited edition προωθητικό πακέτο (promo box) που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, όντας «ντυμένο» στα χρώματα της Carlsberg και της LFC!

Το συλλεκτικό κουτί, εκτός από την πανέμορφή συσκευασία του - αφιερωμένη στην Liverpool και στους «forever fans» μας - έχει δώρο με κάθε αγορά 3 κουτιών μπύρας Carlsberg, το πολυτελές Stem Carlsberg ποτήρι για άψογο σερβίρισμα και απόλυτες βραδιές ποδοσφαίρου και στο σπίτι!

Η limited edition συσκευασία θα είναι διαθέσιμη από αρχές Ιουνίου σε επιλεγμένα super market, για τους Liverpool fans και όχι μόνο, που μπορούν να την προμηθευτούν για να απολαύσουν τη μοναδική γεύση της αυθεντικής Δανέζικης Pilsner στη συλλεκτική Liverpool συσκευασία!

Μιλώντας για την ανανέωση της συνεργασίας με την Carlsberg, ο Ben Latty, Εμπορικός Διευθυντής της Liverpool Football Club, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ευτυχείς, που θα συνεχίσουμε να έχουμε την Carlsberg ως μέλος της οικογένειας συνεργατών της LFC για ακόμη δέκα χρόνια. Η μακροβιότητα αυτής της συμφωνίας αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης του ενός απέναντι στον άλλον, καθώς και της επιτυχημένης συνεργασίας μας μέχρι σήμερα, η οποία έχει βασιστεί σε ένα βαθιά ριζωμένο σύνολο κοινών αξιών.».

Από την πλευρά της, η Global Sponsorships Director, του ομίλου Carlsberg, Louise Bach, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι, που προσθέτουμε ακόμη 10 χρόνια στην εμβληματική συνεργασία μεταξύ της Carlsberg και της Liverpool FC. Η συνεργασία είναι βαθιά ριζωμένη στις κοινές μας αξίες και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για την επόμενη δεκαετία. Ανυπομονούμε να «μεταδώσουμε» αυτή τη μοναδική συνεργασία στα εκατομμύρια των οπαδών του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο, γιατί ακριβώς, όπως και η Liverpool FC, και εμείς στην Carlsberg, βάζουμε τους οπαδούς πάνω απ' όλα!».

Η Carlsberg, με την ανανέωση της συνεργασίας της με την Liverpool, συνεχίζει να επιδεικνύει τη δέσμευσή της στην ποδοσφαιρική ομάδα, επισφραγίζοντας τη δυνατή σχέση μεταξύ των δύο πλευρών, και ενισχύοντας έτσι την αφοσίωσή της στον κόσμο του υγιούς ποδοσφαίρου ευρύτερα.

Το καλύτερο δώρο για καλοκαιρινές βραδιές ποδοσφαίρου? Probably!

Ακολουθήστε τη Carlsberg:

Instagram: carlsbergegreece
Website: carlsberg.com

 

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 14 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, Μythos, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange/ Mango & Passionfruit.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life Προχτές
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις Προχτές
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις Προχτές
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες