E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Mastercard: Οι ταξιδιώτες επιλέγουν ολοένα και πιο συχνά τις ενδιάμεσες περιόδους για τις διακοπές τους στην Ευρώπη

Σύμφωνα με την έκθεση Travel Trends του Mastercard Economics Institute για το 2024

Δημοσίευση 20/6/2024 | 17:01

Mastercard: Οι ταξιδιώτες επιλέγουν ολοένα και πιο συχνά τις ενδιάμεσες περιόδους για τις διακοπές τους στην Ευρώπη

Η Mastercard, θέλοντας να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και ολοκληρωμένα δεδομένα σε πελάτες και καταναλωτές στον κλάδο του τουρισμού σε πάνω από 74 αγορές παγκοσμίως, γνωστοποιεί τα αποτελέσματα της έκθεσης Travel Trends του Mastercard Economics Institute.

Στα βασικά ευρήματα της έρευνας για τη χρονιά που διανύουμε συγκαταλέγονται, η μετατόπιση των τάσεων από τους μήνες αιχμής του καλοκαιριού σε μήνες χαμηλότερης ζήτησης, ενώ ειδική αναφορά γίνεται σε δημοφιλή μεσογειακά τουριστικά θέρετρα στην Ελλάδα, την Κροατία, την Πορτογαλία και την Ιταλία τα οποία βρίσκονται στο επίκεντρο των επιλογών των επισκεπτών.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στην εκτενή έκθεση του Mastercard Economics Institute, η επέκταση της σεζόν αποδίδεται κυρίως σε κλιματικούς και κοινωνικούς παράγοντες οι οποίοι συνδέονται με δύο σημαντικές δημογραφικές μετατοπίσεις: περισσότεροι συνταξιούχοι χωρίς εργασιακές υποχρεώσεις και περισσότερα νοικοκυριά με παιδιά, απαλλαγμένα από σχολικά προγράμματα. Η ανάλυση έγινε βάση συγκεντρωτικών και ανώνυμων δεδομένων συναλλαγών, συμπεριλαμβανομένου του Mastercard Spending Pulse αλλά και πηγών δεδομένων τρίτων.
Παράλληλα, στα σημαντικά ευρήματα της έρευνας προστίθεται η τάση που εμφανίζεται να υιοθετούν οι τουρίστες στην Ευρώπη, έχοντας προσθέσει κατά μέσο όρο δύο επιπλέον ημέρες στις συνολικές ημέρες των διακοπών τους. Το ποσοστό αυτό είναι διπλάσιο από τον παγκόσμιο μέσο όρο που υπολογίζεται σε μία επιπλέον ημέρα ανά ταξίδι. Η τάση αυτή φαίνεται να οφείλεται στις προσιτές τιμές και τα θερμότερα κλίματα. Ειδικότερα, όπως διαπιστώνει η έκθεση, για κάθε επιπλέον 6 βαθμούς Κελσίου θερμοκρασίας στον τελικό προορισμό, η εκτιμώμενη αύξηση της διάρκειας παραμονής είναι 1 επιπλέον ημέρα.
Σύμφωνα με τη Natalia Lechmanova, Chief Economist του Mastercard Economics Institute για την Ευρώπη, «το μερίδιο των διανυκτερεύσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά τη διάρκεια της ενδιάμεσης περιόδου (Μάιος-Ιούνιος και Σεπτέμβριος-Οκτώβριος) έχει αυξηθεί κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες την τελευταία δεκαετία. Αυτή η μετατόπιση καθιστά δυνατή τη συνεχή αύξηση των ευρωπαϊκών ταξιδιών, καθώς η αιχμή του καλοκαιριού συναντά περιορισμούς στη χωρητικότητα».
Η έκθεση σημειώνει ταυτόχρονα, πως ο τουρισμός συνεχίζει να έχει καλύτερες επιδόσεις στις ευρωπαϊκές χώρες, εν μέρει καθοδηγούμενος από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες. Η βιομηχανία του τουρισμού στην Ευρώπη παραμένει ως ένας από τους πιο ανθεκτικούς τομείς της οικονομίας, με τη ζήτηση για ταξίδια να παραμένει ισχυρή παρά τον πληθωρισμό και τα υψηλότερα επιτόκια μετά την πανδημία.

Ο αριθμός των διανυκτερεύσεων στην Ευρώπη ανήλθε συνολικά σε 2,91 δισεκατομμύρια το 2023, έναντι 2,88 δισεκατομμυρίων το 2019. Τα ποσοστά των Αμερικανών τουριστών που επισκέπτονται την Ευρώπη έχουν σημειώσει επίσης αύξηση: το μερίδιο των ΗΠΑ στις αφίξεις στην Ισπανία αυξήθηκε από 4% το 2019 σε 5% το 2023, στην Πορτογαλία από 6% σε 9%, στο Ηνωμένο Βασίλειο από 13% σε 16%.
Στην Ευρώπη, το Μόναχο κατατάσσεται ως ο κορυφαίος δημοφιλής προορισμός για αυτό το καλοκαίρι (Ιούνιος-Αύγουστος 2024), καθώς η πόλη πρόκειται να φιλοξενήσει ένα σημαντικό αθλητικό γεγονός τον Ιούνιο. Ακολουθούν τα Τίρανα (Αλβανία), η Νίκαια (Γαλλία), η Κέρκυρα (Ελλάδα) και η Κωνσταντινούπολη (Τουρκία).
Το 2024, οι φθηνότεροι παραθαλάσσιοι προορισμοί της Αλβανίας, της Κροατίας και της Τουρκίας καταγράφουν από τις υψηλότερες αυξήσεις στην αεροπορική κίνηση. Ο τουρισμός στην Αλβανία αναπτύσσεται ιδιαίτερα έντονα, με τον αριθμό των αεροπορικών δρομολογίων να διπλασιάζεται από το 2019 και τις αφίξεις τουριστών να αυξάνονται από 12 εκατομμύρια το 2019 σε 17 εκατομμύρια το 2023.
Η Mastercard, βρίσκεται σταθερά δίπλα στους πελάτες και τους καταναλωτές της στον κλάδο του τουρισμού, προσφέροντας λύσεις, εργαλεία και ολοκληρωμένα δεδομένα με στόχο την περαιτέρω υποστήριξη και ανάπτυξή τους.

Σχετικά με τη Mastercard
Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στη μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Χριστούγεννα στα ΑΒ Βασιλόπουλος: Φροντίδα και γεύση για κάθε γιορτινό τραπέζι

Better life 18.12.2024
Γιορτινά πιάτα με την ποικιλία και την ποιότητα της ΑΒ

Holiday Treats στα TGI Fridays!

Wellness 18.12.2024
Tο Festive Fridays™ Feeling επιστρέφει με το αγαπημένο εορταστικό μενού και ολοκαίνουρια cocktails φέρουν λίγη από τη μαγεία τον γιορτών!

Η Swarovski παρουσιάζει το νέο concept του καταστήματος στη Γλυφάδα

Better life 18.12.2024
Η Swarovski γιορτάζει την ανανέωση του καταστήματός της στη Γλυφάδα, το οποίο είναι το πρώτο στην Ελλάδα που υιοθετεί το νέο concept WonderLux

Κέρδισε τις εντυπώσεις και το κοινό, η Charging & Battery Summit & Expo!

Better life 18.12.2024
Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκαν από τους εκθέτες τεχνολογίες, προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις

Mastercard Economics Institute: Οι καταναλωτικές τάσεις στην Ευρώπη κατά την εορταστική περίοδο

Better life 18.12.2024
Σε είδη μόδας, τεχνολογίας και ταξιδιωτικές εμπειρίες εστιάζουν τα ευρήματα της έρευνας του Mastercard Economics Institute για τους Ευρωπαίους καταναλωτές

Για γιορτινά γλυκά στο tart sweet days!

Better life 11.12.2024
To κομψό ζαχαροπλαστείο tart στην Κηφισιά κλείνει έναν χρόνο λειτουργίας και μας προσκαλεί για ακαταμάχητα χριστουγεννιάτικα γλυκά

Ζήστε τη Μαγεία των Γιορτών στο Radisson Blu Park Hotel Athens και το 10 Urban Roof

Better life 10.12.2024
Στο γιορτινά στολισμένο 10 Urban Roof, το εορταστικό πνεύμα απογειώνεται με πολυτελή μενού και γκουρμέ δημιουργίες, μουσική DJ και εξαιρετική εξυπηρέτηση

Christmas Anime Event στο Museum of Illusions Thessaloniki!

Better life 10.12.2024
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗαπό 14/12 έως 15/12

Rakuten Viber: Διπλή Διάκριση στα Βραβεία The Wires 2024 για την Καινοτόμο Καμπάνια της με τη Fanta

Tech 09.12.2024
Προβάλλοντας την πρωτοποριακή χρήση τεχνολογίας και τη σημαντική επιρροή στις χώρες EMEA