E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Mastercard και Skroutz σε στέλνουν στον Αρκτικό Κύκλο!

Δημοσίευση 9/9/2024 | 15:39

Mastercard και Skroutz σε στέλνουν στον Αρκτικό Κύκλο!

Η Mastercard και η Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεργάζονται για τρίτη συνεχή χρονιά και προσφέρουν μοναδικά προνόμια στους κατόχους καρτών Mastercard και όλους τους χρήστες της πλατφόρμας.

Αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Mastercard και η Skroutz επιστρέφουν δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο μεγαλύτερο marketplace της χώρας με ασφάλεια και ευκολία και να μπουν στον διαγωνισμό για ένα μαγευτικό ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο.

Συγκεκριμένα, από τις 2 έως τις 29 Σεπτεμβρίου, οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας τη Mastercard κάρτα τους και αποθηκεύοντας την ως μέσο πληρωμής, (card-on-file) για μελλοντικές αγορές, μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για ένα ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο και το Βόρειο Σέλλας - μία ανεκτίμητη εμπειρία σε έναν από τους πιο απομακρυσμένους και μαγευτικούς προορισμούς του κόσμου.

Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία, η Mastercard επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προάγει και να ενδυναμώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βελτίωση της ψηφιακής αγοραστικής εμπειρίας. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Mastercard με τη Skroutz προσφέρουν μια ευρεία γκάμα ενεργειών, όπως οι «Mastercard Wednesday» και «Back2School». Μέσω αυτών, όλοι οι κάτοχοι καρτών Mastercard έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια για τις επόμενες αγορές τους μέσω Skroutz.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Η στρατηγική μας συνεργασία με τη Skroutz, το κορυφαίο marketplace στην Ελλάδα, ενισχύει δυναμικά την παρουσία μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας στους κατόχους καρτών μοναδικά κίνητρα και μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, με την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ανεκτίμητο ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο».

Η Θάλεια Γελαδάκη, CMO Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Είναι σημαντικό για μας να προσφέρουμε ασφάλεια, ποικιλία προϊόντων και ευκολία στους χρήστες μας ώστε να απολαμβάνουν εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στις αγορές τους μέσω Skroutz. Έχοντας δίπλα μας συνεργάτες που μοιράζονται το ίδιους στόχους, μας γεμίζει δύναμη ώστε να βελτιώνουμε καθημερινά τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και την εν γένει εμπειρία των καταναλωτών».

Σχετικά με τη Mastercard

Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στη μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.

Σχετικά με τη Skroutz

Η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 8 εκατ. Προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz. Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της. H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 550 εργαζομένους, ενώ μετά από 18 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life Προχτές
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις Προχτές
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις Προχτές
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens βραβεύτηκε με 3 Michelin Keys στη νέα διάκριση του Οδηγού Michelin για ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Better life 20.03.2025
Στη συνολική επιλογή του Οδηγού Michelin Ελλάδας 2025 περιλαμβάνονται ένα ξενοδοχείο με 3 Keys, επτά ξενοδοχεία με 2 Keys και εξήντα ξενοδοχεία με 1 Key