E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Mastercard και Skroutz σε στέλνουν στον Αρκτικό Κύκλο!

Δημοσίευση 9/9/2024 | 15:39

Mastercard και Skroutz σε στέλνουν στον Αρκτικό Κύκλο!

Η Mastercard και η Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, συνεργάζονται για τρίτη συνεχή χρονιά και προσφέρουν μοναδικά προνόμια στους κατόχους καρτών Mastercard και όλους τους χρήστες της πλατφόρμας.

Αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Mastercard και η Skroutz επιστρέφουν δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο μεγαλύτερο marketplace της χώρας με ασφάλεια και ευκολία και να μπουν στον διαγωνισμό για ένα μαγευτικό ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο.

Συγκεκριμένα, από τις 2 έως τις 29 Σεπτεμβρίου, οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας τη Mastercard κάρτα τους και αποθηκεύοντας την ως μέσο πληρωμής, (card-on-file) για μελλοντικές αγορές, μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για ένα ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο και το Βόρειο Σέλλας - μία ανεκτίμητη εμπειρία σε έναν από τους πιο απομακρυσμένους και μαγευτικούς προορισμούς του κόσμου.

Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία, η Mastercard επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προάγει και να ενδυναμώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βελτίωση της ψηφιακής αγοραστικής εμπειρίας. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Mastercard με τη Skroutz προσφέρουν μια ευρεία γκάμα ενεργειών, όπως οι «Mastercard Wednesday» και «Back2School». Μέσω αυτών, όλοι οι κάτοχοι καρτών Mastercard έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια για τις επόμενες αγορές τους μέσω Skroutz.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Η στρατηγική μας συνεργασία με τη Skroutz, το κορυφαίο marketplace στην Ελλάδα, ενισχύει δυναμικά την παρουσία μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας στους κατόχους καρτών μοναδικά κίνητρα και μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, με την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ανεκτίμητο ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο».

Η Θάλεια Γελαδάκη, CMO Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Είναι σημαντικό για μας να προσφέρουμε ασφάλεια, ποικιλία προϊόντων και ευκολία στους χρήστες μας ώστε να απολαμβάνουν εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στις αγορές τους μέσω Skroutz. Έχοντας δίπλα μας συνεργάτες που μοιράζονται το ίδιους στόχους, μας γεμίζει δύναμη ώστε να βελτιώνουμε καθημερινά τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και την εν γένει εμπειρία των καταναλωτών».

Σχετικά με τη Mastercard

Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στη μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.

Σχετικά με τη Skroutz

Η Skroutz Α.Ε. συνδέει εκατομμύρια καταναλωτές με χιλιάδες καταστήματα που επιλέγουν την προβολή τους μέσω της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα. Οι καταναλωτές βρίσκουν στο www.skroutz.gr πάνω από 8 εκατ. Προϊόντα από περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα, απολαμβάνοντας ασφάλεια αγορών, εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων με κάθε αγορά μέσω Skroutz. Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές και το πιο αποδοτικό κανάλι πωλήσεων στους συνεργάτες της. H Skroutz A.E. ιδρύθηκε το 2005 με έδρα την Αθήνα και απασχολεί πάνω από 550 εργαζομένους, ενώ μετά από 18 χρόνια λειτουργίας έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το σημείο αναφοράς για την ιδανική αγοραστική εμπειρία καταγράφοντας σε μηνιαία βάση περισσότερες από 8 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα: Η επόμενη ημέρα στη γεωργία

Δράσεις 27.02.2025
Η Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα, προσφέρει στους παραγωγούς ένα υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Κούλουμα στο Abra Ovata – Μια μοναδική σαρακοστιανή εμπειρία στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Wellness 27.02.2025
Εκεί όπου η παράδοση συναντά τη σύγχρονη γαστρονομία

Η Vans και ο Andrew Allen αποκαλύπτουν την αποκλειστική συλλογή «Skate Authentic High»

Ομορφιά - Στυλ 26.02.2025
Η Vans και ο Andrew Allen παρουσιάζουν την limited-edition συλλογή Vans Skate Authentic High VCU, αφιερωμένη στην Ημέρα των Skate Shops

Playmobil Magic World στο Athens Metro Mall

Better life 26.02.2025
Από τις 28 Φεβρουαρίου έως 6 Απριλίου, οι πιο συναρπαστικές PLAYMOBIL ιστορίες μας ταξιδεύουν σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας!

Δείπνο με τον Michele Morrone ή Mercedes AMG A35; Διεκδικήστε πάνω από 1.000 δώρα!

Better life 26.02.2025
Η πιο μεγάλη και πιο συναρπαστική καμπάνια που έγινε ποτέ από τη HELL Energy ξεκινάει!

InCareHeart Open Pilot Day: Καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για την καρδιακή ανεπάρκεια

Δράσεις 20.02.2025
Η ημερίδα συγκέντρωσε κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της ψηφιακής υγείας και εξειδικευμένους επιστήμονες στη διαχείριση της καρδιακής ανεπάρκειας,

Dust+Cream: Η εταιρεία που αποδεικνύει ότι οι γυναίκες οδηγούν την επιτυχία – 83% του προσωπικού της είναι γυναίκες!

Better life 20.02.2025
Η Dust+Cream διασφαλίζει την ισότητα φύλων και την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στις ηγετικές θέσεις της εταιρείας

Η 1η ημέρα υιοθεσίας Pet City για το 2025 έδωσε σε 41 γατάκια το παντοτινό τους σπίτι!

Δράσεις 20.02.2025
Η δέσμευση των Pet City στηρίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε ζώο αξίζει ένα ασφαλές και γεμάτο αγάπη σπίτι

13.200 ευάλωτους πολίτες στήριξε η ΑΜΚΕ Humanity Greece το 2024

Δράσεις 20.02.2025
Στην εκδήλωση, αναδείχθηκε το πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο τηςΑΜΚΕ

Cage‑free αυγά στην ΑΒ Βασιλόπουλος: Η πρώτη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που καταργεί τα αυγά κλωβοστοιχίας

Wellness 17.02.2025
Η πρωτοβουλία για cage-free αυγά είναι μόνο το πρώτο βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΑΒ για την ηθική εκτροφή και την ευημερία των ζώων

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix

Δράσεις 17.02.2025
Το InfinityGreece, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πραγματοποίησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την έρευνα με τίτλο: «Αυτό που θέλουν οι νέοι»