E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Mastercard και efood επιστρέφουν για 5η χρονιά με το πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard»

Οι κάτοχοι καρτών Mastercard και χρήστες του efood έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν κουπόνια φαγητού και πολλά ακόμα μοναδικά δώρα

Δημοσίευση 26/9/2024 | 16:45

Mastercard και efood επιστρέφουν για 5η χρονιά με το πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard»

Η Mastercard και το efood, η δημοφιλέστερη πλατφόρμα delivery στην Ελλάδα επιστρέφουν με το πρόγραμμα επιβράβευσης “Level Up with Mastercard”, αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών της και χρήστες της εφαρμογής.

Από τις 16 Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, όσοι πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους μέσω του efood, θα έχουν την ευκαιρία να μπουν στον διαγωνισμό και να κερδίσουν μοναδικά δώρα και ανεκτίμητες εμπειρίες.

Συγκεκριμένα, ολοκληρώνοντας την πρώτη παραγγελία και αποθηκεύοντας τη Mastercard κάρτα τους (card-on-file) ή χρησιμοποιώντας Mastercard Apple Pay / Mastercard Google Pay για μελλοντικές αγορές, οι χρήστες δημιουργούν το δικό τους μοναδικό προφίλ στο “Level up with Mastercard” και κερδίζουν αυτόματα τους πρώτους 100 πόντους.

Με κάθε νέα παραγγελία οι χρήστες μαζεύουν ακόμα περισσότερους πόντους, ενώ μπορούν να ολοκληρώσουν και ειδικές «αποστολές» για να κάνουν “level up” ακόμη πιο γρήγορα.

Ανάλογα με το επίπεδο που θα φτάσουν μέχρι τη λήξη της ενέργειας, οι κάτοχοι καρτών Mastercard διεκδικούν μοναδικά δώρα μεταξύ των οποίων ένα ταξίδι στην Κροατία για δύο άτομα, ένα ολοκαίνουργιο Citroën Ami, ένα iPad Pro 6th Gen και πολλά ακόμη δώρα για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Φυσικά, δε θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα των δώρων τα κουπόνια εξαργύρωσης efood, καθώς μεγάλος νικητής θα κερδίσει τις αγορές του από το efood για ένα χρόνο και ένας ακόμη νικητής θα απολαύσει δωρεάν τα ψώνια του από το efood market για έναν ολόκληρο χρόνο επίσης.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με το efood, την κορυφαία πλατφόρμα delivery στην Ελλάδα, μέσω του προγράμματος "Level Up with Mastercard". Με αυτή την πρωτοβουλία, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις πληρωμών και να ανταμείβουμε τους κατόχους καρτών Mastercard. Η μακροχρόνια συνεργασία μας αναδεικνύει την προσπάθειά μας να εμπλουτίζουμε την καθημερινότητα των καταναλωτών στους τομείς των ψηφιακών πληρωμών και του ηλεκτρονικού εμπορίου».

Η Θέτις Γούλιου, COO του efood, δήλωσε σχετικά: «Η πολυετής συνεργασία μας με τη Mastercard βασίζεται στην κοινή μας δέσμευση για καινοτομία και στην επιθυμία να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους χρήστες μας. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής συνεργασίας, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, συνεργαζόμαστε προκειμένου να προσφέρουμε στους χρήστες μας νέους τρόπους να διεκδικούν σημαντικά δώρα και να κερδίζουν κουπόνια για δωρεάν γεύματα. Το πρόγραμμα αυτό αναδεικνύει την προσήλωσή μας στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης και εμπλουτισμένης εμπειρίας μέσα από το efood, ανταμείβοντας τους χρήστες με ουσιαστικές παροχές».

Για μία ακόμη χρονιά, η Mastercard και το efood ενεργοποιούν το καινοτόμο και εξαιρετικά επιτυχημένο πρόγραμμα επιβράβευσης «Level Up with Mastercard, προσφέροντας μοναδικά δώρα και επιβραβεύοντας τους χρήστες της πλατφόρμας και κατόχους καρτών Mastercard.


Σχετικά με τη Mastercard

Η Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο χώρο των πληρωμών. Αποστολή μας είναι η ενδυνάμωση και διασύνδεση της παγκόσμιας ψηφιακής οικονομίας, χωρίς αποκλεισμούς, προς όφελος όλων, με μεθόδους που κάνουν τις καθημερινές εμπορικές συναλλαγές πιο ασφαλείς, εύκολες και προσβάσιμες. Χρησιμοποιώντας ασφαλή δεδομένα και δίκτυα, λειτουργώντας με συνεργασίες και πάθος, τα προϊόντα και οι λύσεις μας υποστηρίζουν τους ιδιώτες, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις, στοχεύοντας στη μέγιστη αξιοποίηση της δυναμικής τους. Το ήθος μας, διαμορφώνει την κουλτούρα μας καθώς και όλες τις δράσεις που πραγματοποιούμε εντός και εκτός της εταιρείας, με στόχο τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που διέπεται από σεβασμό και αλληλοεκτίμηση. Μέσα από τη λειτουργία ενός δικτύου επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, δημιουργούμε έναν βιώσιμο κόσμο, που προσφέρει σε όλους τους καταναλωτές δυνατότητες ανεκτίμητης αξίας.

Σχετικά με το efood

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 20.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, στα 10 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα δύο τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα: Η επόμενη ημέρα στη γεωργία

Δράσεις 27.02.2025
Η Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα, προσφέρει στους παραγωγούς ένα υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Κούλουμα στο Abra Ovata – Μια μοναδική σαρακοστιανή εμπειρία στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Wellness 27.02.2025
Εκεί όπου η παράδοση συναντά τη σύγχρονη γαστρονομία

Η Vans και ο Andrew Allen αποκαλύπτουν την αποκλειστική συλλογή «Skate Authentic High»

Ομορφιά - Στυλ 26.02.2025
Η Vans και ο Andrew Allen παρουσιάζουν την limited-edition συλλογή Vans Skate Authentic High VCU, αφιερωμένη στην Ημέρα των Skate Shops

Playmobil Magic World στο Athens Metro Mall

Better life 26.02.2025
Από τις 28 Φεβρουαρίου έως 6 Απριλίου, οι πιο συναρπαστικές PLAYMOBIL ιστορίες μας ταξιδεύουν σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας!

Δείπνο με τον Michele Morrone ή Mercedes AMG A35; Διεκδικήστε πάνω από 1.000 δώρα!

Better life 26.02.2025
Η πιο μεγάλη και πιο συναρπαστική καμπάνια που έγινε ποτέ από τη HELL Energy ξεκινάει!

InCareHeart Open Pilot Day: Καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για την καρδιακή ανεπάρκεια

Δράσεις 20.02.2025
Η ημερίδα συγκέντρωσε κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της ψηφιακής υγείας και εξειδικευμένους επιστήμονες στη διαχείριση της καρδιακής ανεπάρκειας,

Dust+Cream: Η εταιρεία που αποδεικνύει ότι οι γυναίκες οδηγούν την επιτυχία – 83% του προσωπικού της είναι γυναίκες!

Better life 20.02.2025
Η Dust+Cream διασφαλίζει την ισότητα φύλων και την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στις ηγετικές θέσεις της εταιρείας

Η 1η ημέρα υιοθεσίας Pet City για το 2025 έδωσε σε 41 γατάκια το παντοτινό τους σπίτι!

Δράσεις 20.02.2025
Η δέσμευση των Pet City στηρίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε ζώο αξίζει ένα ασφαλές και γεμάτο αγάπη σπίτι

13.200 ευάλωτους πολίτες στήριξε η ΑΜΚΕ Humanity Greece το 2024

Δράσεις 20.02.2025
Στην εκδήλωση, αναδείχθηκε το πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο τηςΑΜΚΕ

Cage‑free αυγά στην ΑΒ Βασιλόπουλος: Η πρώτη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που καταργεί τα αυγά κλωβοστοιχίας

Wellness 17.02.2025
Η πρωτοβουλία για cage-free αυγά είναι μόνο το πρώτο βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΑΒ για την ηθική εκτροφή και την ευημερία των ζώων

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix

Δράσεις 17.02.2025
Το InfinityGreece, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πραγματοποίησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την έρευνα με τίτλο: «Αυτό που θέλουν οι νέοι»