Πώς τα γυαλιά Wayfarer είναι πάντα στη μόδα
Στιλ και διαχρονικότητα
Δημοσίευση 1/8/2014 | 00:00
Το 1956, τα γυαλιά Ray-Ban Wayfarer σχεδιάστηκαν από τον Raymond Stegeman και έφεραν την επανάσταση στο χώρο της μόδας. Μέχρι τότε τα περισσότερα γυαλιά είχαν μεταλλικούς σκελετούς, που κούραζαν.
Και τότε εμφανίστηκαν τα Ray-Ban, που ήταν ελαφριά και στυλάτα.
Τα πρώτα χρόνια φορούνταν από άντρες και έπειτα σιγά σιγά και οι γυναίκες άρχισαν να τα εντάσσουν στην εμφάνισή τους. Το τραπεζοειδές σχήμα τους, όπως έλεγαν τα περιοδικά της εποχής, έδινε έναν πολύ αντρικό χαρακτήρα και έκανε όσους τα φορούσαν να φαίνονται μοιραίοι!
Μέχρι το 1970 τα Ray-Ban ήταν στα πάνω τους, κι έπειτα έφυγαν από τη μόδα, μέχρι το 1982, που έγινε μια καμπάνια μέσω ταινιών και μπόρεσε να ξαναέρθουν στη μόδα. Θυμηθείτε απλά πόσο καθοριστικά ήταν για το στιλ των πρωταγωνιστών της ταινίας «The Blues Brothers».
Τότε πούλησαν 18.000 κομμάτια. Έπειτα, όταν τα φόρεσε ο Tom Cruise, πουλήθηκαν 360.000 κομμάτια. Το 1986 το product placement έκανε και πάλι τη δουλειά του. Τα γυαλιά ήταν κι αυτά πρωταγωνιστές στις ταινίες «Miami Vice», «Moonlight» και «The Breakfast Club» και οι πωλήσεις έφτασαν στο 1,5 εκατομμύριο!
Και, αν και πολλοί πιστεύουν πως τα θρυλικά γυαλιά της Audrey στο «Breakfast At Tiffany's» ήταν Wayfarer, αυτό είναι λάθος – τα γυαλιά ήταν μάρκας Oliver Goldsmith.
Tα Wayfarer έγιναν κομμάτι της αμερικανικής κουλτούρας και μέχρι σήμερα αρέσουν σε όλους.