E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Rakuten Viber: Διπλή Διάκριση στα Βραβεία The Wires 2024 για την Καινοτόμο Καμπάνια της με τη Fanta

Προβάλλοντας την πρωτοποριακή χρήση τεχνολογίας και τη σημαντική επιρροή στις χώρες EMEA

Δημοσίευση 9/12/2024 | 10:23

Rakuten Viber: Διπλή Διάκριση στα Βραβεία The Wires 2024 για την Καινοτόμο Καμπάνια της με τη Fanta
Rakuten Viber

Η Rakuten Viber ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη διπλή της διάκριση στα Βραβεία The Wires 2024, κατακτώντας βραβεία σε δύο σημαντικές κατηγορίες: Best Use of Immersive Technology και Best Regional Campaign – EMEA. Οι διακρίσεις αυτές τιμούν την πρωτοποριακή καμπάνια Carnival για τη Fanta, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company και τη Mindshare.

Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την καρναβαλική περίοδο στην Ελλάδα, σημείωσε μια σειρά από καινοτομίες στα μέσα επικοινωνίας μέσω της πλατφόρμας Rakuten Viber. Η Ελλάδα αποτέλεσε την πρώτη αγορά που λάνσαρε τα Branded Viber Gems—δυναμικές κινούμενες εικόνες που ενεργοποιούνται από λέξεις-κλειδιά σχετικές με τις γιορτές. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά οι AR-powered Branded Viber Lenses, προσφέροντας στους χρήστες μια πραγματικά διαδραστική εμπειρία.

Με τη δημιουργική και καινοτόμο προσέγγισή της, η καμπάνια πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα:
• 5,6 εκατομμύρια+ Fanta-branded Gems δημιουργήθηκαν στις συνομιλίες των χρηστών
• 256.000+ χρήστες δοκίμασαν τα εορταστικά Fanta-branded Viber Lenses
• Το 13,5% των χρηστών που δοκίμασαν το Lens τράβηξαν φωτογραφία και τη μοιράστηκαν με άλλους

Οι διακρίσεις αυτές υπογραμμίζουν την επιτυχία της ενσωμάτωσης καινοτόμων τεχνολογιών με στρατηγικές που ενισχύουν την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα brands, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα διευρύνοντας λίγο περισσότερο το εύρος των δυνατοτήτων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, η καμπάνια αυτή αποτελεί οδηγό για τη δημιουργία συναισθηματικών συνδέσεων με τους καταναλωτές μέσω πρωτοποριακών ψηφιακών λύσεων.

Ο Νίκος Σύριος, Sales Manager, CEE στη Rakuten Viber, δήλωσε:

"Η διάκριση αυτή αντανακλά τη δέσμευσή μας για καινοτομία και τη δημιουργία ουσιαστικών ψηφιακών λύσεων για τις επιχειρήσεις. Η συνεργασία μας με την The Coca-Cola Company και τη Mindshare μας επέτρεψε να εξερευνήσουμε νέες δυνατότητες στον ψηφιακό χώρο, και είμαστε περήφανοι για την αναγνώριση στις κατηγορίες Best Use of Immersive Technology και Best Regional Campaign – EMEA".
Τα βραβεία The Wires επιβραβεύουν την αριστεία στα ψηφιακά μέσα, το μάρκετινγκ και το εμπόριο. Η συγκεκριμένη καμπάνια είχε ήδη διακριθεί στα Digital Media Awards 2024 στην Ελλάδα, κερδίζοντας το Silver για Best Innovative Service.

Σχετικά με το Rakuten Viber

Το Rakuten Viber είναι μία από τις πιο αξιόπιστες και πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο. Δημιουργούμε ουσιαστικές συνδέσεις, φέρνοντας τους ανθρώπους κοντά με ασφάλεια, ώστε να απολαμβάνουν πολύτιμες στιγμές με τις οικογένειες και τους φίλους τους, να διαχειρίζονται τις επαγγελματικές τους σχέσεις ή να παρακολουθούν το περιεχόμενο που αγαπούν, όλα σε ένα μέρος - τα κάνουμε όλα! Ως υπερεφαρμογή, προσφέρουμε στους χρήστες μας υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε πτυχή των καθημερινών τους αναγκών και κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Το Rakuten Viber αποτελεί μέρος της Rakuten Group, Inc., ενός παγκόσμιου ηγέτη τεχνολογίας στον τομέα του e-commerce, του fintech, του ψηφιακού περιεχομένου και των υπηρεσιών επικοινωνίας.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα: Η επόμενη ημέρα στη γεωργία

Δράσεις 27.02.2025
Η Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα, προσφέρει στους παραγωγούς ένα υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Κούλουμα στο Abra Ovata – Μια μοναδική σαρακοστιανή εμπειρία στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Wellness 27.02.2025
Εκεί όπου η παράδοση συναντά τη σύγχρονη γαστρονομία

Η Vans και ο Andrew Allen αποκαλύπτουν την αποκλειστική συλλογή «Skate Authentic High»

Ομορφιά - Στυλ 26.02.2025
Η Vans και ο Andrew Allen παρουσιάζουν την limited-edition συλλογή Vans Skate Authentic High VCU, αφιερωμένη στην Ημέρα των Skate Shops

Playmobil Magic World στο Athens Metro Mall

Better life 26.02.2025
Από τις 28 Φεβρουαρίου έως 6 Απριλίου, οι πιο συναρπαστικές PLAYMOBIL ιστορίες μας ταξιδεύουν σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας!

Δείπνο με τον Michele Morrone ή Mercedes AMG A35; Διεκδικήστε πάνω από 1.000 δώρα!

Better life 26.02.2025
Η πιο μεγάλη και πιο συναρπαστική καμπάνια που έγινε ποτέ από τη HELL Energy ξεκινάει!

InCareHeart Open Pilot Day: Καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για την καρδιακή ανεπάρκεια

Δράσεις 20.02.2025
Η ημερίδα συγκέντρωσε κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της ψηφιακής υγείας και εξειδικευμένους επιστήμονες στη διαχείριση της καρδιακής ανεπάρκειας,

Dust+Cream: Η εταιρεία που αποδεικνύει ότι οι γυναίκες οδηγούν την επιτυχία – 83% του προσωπικού της είναι γυναίκες!

Better life 20.02.2025
Η Dust+Cream διασφαλίζει την ισότητα φύλων και την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στις ηγετικές θέσεις της εταιρείας

Η 1η ημέρα υιοθεσίας Pet City για το 2025 έδωσε σε 41 γατάκια το παντοτινό τους σπίτι!

Δράσεις 20.02.2025
Η δέσμευση των Pet City στηρίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε ζώο αξίζει ένα ασφαλές και γεμάτο αγάπη σπίτι

13.200 ευάλωτους πολίτες στήριξε η ΑΜΚΕ Humanity Greece το 2024

Δράσεις 20.02.2025
Στην εκδήλωση, αναδείχθηκε το πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο τηςΑΜΚΕ

Cage‑free αυγά στην ΑΒ Βασιλόπουλος: Η πρώτη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που καταργεί τα αυγά κλωβοστοιχίας

Wellness 17.02.2025
Η πρωτοβουλία για cage-free αυγά είναι μόνο το πρώτο βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΑΒ για την ηθική εκτροφή και την ευημερία των ζώων

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix

Δράσεις 17.02.2025
Το InfinityGreece, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πραγματοποίησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την έρευνα με τίτλο: «Αυτό που θέλουν οι νέοι»