Η Swarovski παρουσιάζει το νέο concept του καταστήματος στη Γλυφάδα
Η Swarovski γιορτάζει την ανανέωση του καταστήματός της στη Γλυφάδα, το οποίο είναι το πρώτο στην Ελλάδα που υιοθετεί το νέο concept WonderLux
Δημοσίευση 18/12/2024 | 13:06
Η νέα προσέγγιση αποτυπώνει τη δέσμευση της μάρκας για μια μοναδική εμπειρία αγορών, συνδυάζοντας την εκλεπτυσμένη αισθητική με την πρωτοποριακή σχεδίαση.
Το κατάστημα βρίσκεται στον ίδιο χώρο όπου πρωτοάνοιξε τις πόρτες του τον Δεκέμβριο του 2001, στην καρδιά της φημισμένης περιοχής πολυτελών αγορών της Γλυφάδας. Με συνολική επιφάνεια 60 τετραγωνικών μέτρων, ο χώρος έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως για να προσφέρει μια σύγχρονη και καθηλωτική εμπειρία.
Οι λαμπερές μεταλλικές λεπτομέρειες, οι περιοχές με χρωματικά στοιχεία εμπνευσμένα από τις χαρακτηριστικές αποχρώσεις της Swarovski, καθώς και οι εντυπωσιακές οκταγωνικές βιτρίνες, δημιουργούν ένα περιβάλλον που αποπνέει φινέτσα και κομψότητα.
Το νέο concept είναι σχεδιασμένο για να πυροδοτεί τη φαντασία, προσκαλώντας τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τη μαγεία του κρυστάλλου. Το κατάστημα αναδεικνύει με μοναδικό τρόπο τα εμβληματικά προϊόντα της Swarovski, προβάλλοντας τη δεξιοτεχνία και την αισθητική που χαρακτηρίζουν το brand.
Η ανανέωση αυτή εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της Swarovski για την υιοθέτηση του WonderLux concept παγκοσμίως, σηματοδοτώντας την εξέλιξη της μάρκας στον χώρο του λιανικού εμπορίου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ SWAROVSKI
Masters of Light από το 1895
Η Swarovski δημιουργεί μοναδικά προϊόντα απαράμιλλης ποιότητας και δεξιοτεχνίας, που προσφέρουν χαρά και γιορτάζουν την ατομικότητα.
Ιδρύθηκε το 1895 στην Αυστρία και σχεδιάζει, κατασκευάζει και διαθέτει τα πιο εκλεπτυσμένα κρύσταλλα στον κόσμο, καθώς και Swarovski Created Diamonds, ζιρκόνια, κοσμήματα, αξεσουάρ, είδη διακόσμησης και κρύσταλλα για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Swarovski Crystal Business εκπροσωπείται σε περισσότερες από 140 χώρες με 2.300 μπουτίκ, που συμπληρώνονται από επιλεγμένους συνεργάτες, και απασχολεί 16.600 εργαζόμενους. Μαζί με τις αδελφές εταιρείες της, Swarovski Optik (οπτικά συστήματα) και Tyrolit (λειαντικά προϊόντα), η Swarovski Crystal Business αποτελεί μέρος του Swarovski Group.
Η υπεύθυνη σχέση με τους ανθρώπους και τον πλανήτη αποτελεί βασικό στοιχείο της κληρονομιάς της Swarovski. Σήμερα, αυτή η κληρονομιά ενσωματώνεται σε μέτρα βιωσιμότητας σε όλη την αλυσίδα αξίας, με έμφαση στην κυκλική καινοτομία, την προώθηση της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και της αυτοέκφρασης, καθώς και στη φιλανθρωπική δράση του Swarovski Foundation, που υποστηρίζει φιλανθρωπικούς οργανισμούς με θετικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο.