E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Οι Advengers αναδείχθηκαν «TikTok Grand Winner» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Σάρωσαν στα Social Media Awards 2024 σε πληθώρα κατηγοριών

Δημοσίευση 22/12/2024 | 20:28

Οι Advengers αναδείχθηκαν «TikTok Grand Winner» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Advengers

Στη λαμπερή τελετή των Social Media Awards 2024, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών, οι ADVENGERS κατέκτησαν, για δεύτερη χρονιά σερί, το βραβείο TikTok Grand Winner, επιβεβαιώνοντας την ηγετική τους θέση στον χώρο των social media.

Σε μια βραδιά γεμάτη ενθουσιασμό, οι ADVENGERS ξεχώρισαν με τις διακρίσεις τους για καμπάνιες με κορυφαίους πελάτες, όπως η ΙΑΠΩΝΙΚΗ, ο Λάβδας, η Παπαδοπούλου, τα Praktiker και το Star Channel. Η επιτυχία αυτή αποτελεί απόδειξη της στρατηγικής σκέψης, της καινοτομίας και της αφοσίωσης της ομάδας να πρωτοτυπεί στα social media.

Ο Chief Growth Officer και Co-founder των ADVENGERS, Γιώργος Γκριτζάλας, δήλωσε: «Το βραβείο TikTok Grand Winner είναι μια μεγάλη τιμή για την ομάδα μας, καθώς μας απονεμήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τη στιγμή που καθιερώθηκε ο τίτλος. Η διάκριση αυτή αποδεικνύει πως αγκαλιάσαμε την πλατφόρμα από την πρώτη στιγμή, με πάθος, στρατηγική και δημιουργικότητα. Στόχος μας είναι πάντα να δημιουργούμε περιεχόμενο που έχει ουσιαστικό και πραγματικό αντίκτυπο, τόσο για το κοινό όσο και για τους πελάτες μας. Γνωρίζουμε καλά τι λειτουργεί στο TikTok, αλλά και πώς να εκφράσουμε το μήνυμα κάθε brand με τρόπο αυθεντικό και αποτελεσματικό. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται και επενδύουν σε ενέργειες με marketing και business στρατηγική. Μαζί καταφέρνουμε να θέτουμε νέα πρότυπα με καμπάνιες που ξεχωρίζουν».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα: Η επόμενη ημέρα στη γεωργία

Δράσεις 27.02.2025
Η Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα, προσφέρει στους παραγωγούς ένα υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Κούλουμα στο Abra Ovata – Μια μοναδική σαρακοστιανή εμπειρία στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Wellness 27.02.2025
Εκεί όπου η παράδοση συναντά τη σύγχρονη γαστρονομία

Η Vans και ο Andrew Allen αποκαλύπτουν την αποκλειστική συλλογή «Skate Authentic High»

Ομορφιά - Στυλ 26.02.2025
Η Vans και ο Andrew Allen παρουσιάζουν την limited-edition συλλογή Vans Skate Authentic High VCU, αφιερωμένη στην Ημέρα των Skate Shops

Playmobil Magic World στο Athens Metro Mall

Better life 26.02.2025
Από τις 28 Φεβρουαρίου έως 6 Απριλίου, οι πιο συναρπαστικές PLAYMOBIL ιστορίες μας ταξιδεύουν σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας!

Δείπνο με τον Michele Morrone ή Mercedes AMG A35; Διεκδικήστε πάνω από 1.000 δώρα!

Better life 26.02.2025
Η πιο μεγάλη και πιο συναρπαστική καμπάνια που έγινε ποτέ από τη HELL Energy ξεκινάει!

InCareHeart Open Pilot Day: Καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για την καρδιακή ανεπάρκεια

Δράσεις 20.02.2025
Η ημερίδα συγκέντρωσε κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της ψηφιακής υγείας και εξειδικευμένους επιστήμονες στη διαχείριση της καρδιακής ανεπάρκειας,

Dust+Cream: Η εταιρεία που αποδεικνύει ότι οι γυναίκες οδηγούν την επιτυχία – 83% του προσωπικού της είναι γυναίκες!

Better life 20.02.2025
Η Dust+Cream διασφαλίζει την ισότητα φύλων και την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στις ηγετικές θέσεις της εταιρείας

Η 1η ημέρα υιοθεσίας Pet City για το 2025 έδωσε σε 41 γατάκια το παντοτινό τους σπίτι!

Δράσεις 20.02.2025
Η δέσμευση των Pet City στηρίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε ζώο αξίζει ένα ασφαλές και γεμάτο αγάπη σπίτι

13.200 ευάλωτους πολίτες στήριξε η ΑΜΚΕ Humanity Greece το 2024

Δράσεις 20.02.2025
Στην εκδήλωση, αναδείχθηκε το πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο τηςΑΜΚΕ

Cage‑free αυγά στην ΑΒ Βασιλόπουλος: Η πρώτη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που καταργεί τα αυγά κλωβοστοιχίας

Wellness 17.02.2025
Η πρωτοβουλία για cage-free αυγά είναι μόνο το πρώτο βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΑΒ για την ηθική εκτροφή και την ευημερία των ζώων

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix

Δράσεις 17.02.2025
Το InfinityGreece, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πραγματοποίησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την έρευνα με τίτλο: «Αυτό που θέλουν οι νέοι»