Το Wolt+ καλωσορίζει τον χειμώνα με μοναδικές προσφορές για τους συνδρομητές του!
Από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις έως και 50% !
Δημοσίευση 21/1/2025 | 17:13
Η Wolt παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια "Wolt+ weeks", προσκαλώντας τους καταναλωτές να γνωρίσουν τα οφέλη και τα προνόμια της συνδρομητικής της υπηρεσίας Wolt+.
Έτσι, από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις έως και 50% σε συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης και λιανικής, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Συγκεκριμένα, στην καμπάνια συμμετέχουν μεταξύ άλλων και δημοφιλείς αλυσίδες, όπως τα Starbucks και τα McDonald’s, ενώ το Wolt Market και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Μασούτης” προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών με ποιοτικά προϊόντα και πλούσια ποικιλία.
Μέσα από αποκλειστικές προσφορές, η πλατφόρμα έρχεται να αναβαθμίσει την καθημερινότητα των χρηστών μέσα από τη συνδρομητική υπηρεσία Wolt+, καθιστώντας τις αγορές τους πιο εύκολες, οικονομικές και γρήγορες. Με κόστος μόλις 3,99€ το μήνα, ή με το προνομιακό 35,88€ για ετήσια συνδρομή, η υπηρεσία προσφέρει μία σειρά από πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων είναι τα εξής:
● Μηδενικά έξοδα διανομής για παραγγελίες από καταστήματα σε ακτίνα έως 4 χιλιόμετρα
● 10% έκπτωση σε όλες τις παραγγελίες παραλαβής
● Αποκλειστική πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
● Δωρεάν δοκιμή 30 ημερών
Η Βασιλεία Καραντζά, Regional Head of Strategy & Planning της Wolt δήλωσε σχετικά: «Με τη νέα μας καμπάνια “Wolt+ weeks” που θα είναι προσβάσιμη για τους συνδρομητές του Wolt+, επιδιώκουμε να κάνουμε την καθημερινότητα των χρηστών μας πιο απλή και οικονομική. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές και μοναδικές προσφορές, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους χρήστες μας. Η δέσμευσή μας παραμένει σταθερή: να βρίσκουμε τρόπους να φέρνουμε την τεχνολογία και την εξυπηρέτηση πιο κοντά στον καταναλωτή, κάνοντας τις αγορές του πιο εύκολες από ποτέ».
Σχετικά με τη Wolt:
Η Wolt είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Ελσίνκι, η οποία έχει αναπτύξει και παρέχει μία ψηφιακή πλατφόρμα την οποία αξιοποιούν καταναλωτές, επιχειρήσεις και διανομείς. Η πλατφόρμα της Wolt συνδέει ανθρώπους που θέλουν να παραγγείλουν φαγητό και άλλα αγαθά, με επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να τα πουλήσουν ή να τα παραδώσουν. Για να το καταφέρει αυτό, η Wolt αναπτύσσει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών, από logistics, μέχρι λογισμικό λιανικής και χρηματοοικονομικές λύσεις, καθώς και τη λειτουργία των δικών της καταστημάτων με την επωνυμία Wolt Market.
Τα προϊόντα της Wolt περιλαμβάνουν τα Wolt at Work (υπηρεσία παροχής γευμάτων ή γενικά μεγάλων παραγγελιών για εταιρείες), Wolt Drive (υπηρεσία άμεσης παράδοσης για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις) και Wolt Self-Delivery (υπηρεσία παραγγελιοληψίας χωρίς διανομή, την οποία αναλαμβάνει η ίδια η επιχείρηση). Η αποστολή της Wolt είναι να κάνει τις πόλεις καλύτερες, ενισχύοντας και Η Wolt είναι μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα το Ελσίνκι, η οποία έχει αναπτύξει και παρέχει μία ψηφιακή πλατφόρμα την οποία αξιοποιούν καταναλωτές, επιχειρήσεις και διανομείς.
Η πλατφόρμα της Wolt συνδέει ανθρώπους που θέλουν να παραγγείλουν φαγητό και άλλα αγαθά, με επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να τα πουλήσουν ή να τα παραδώσουν. Για να το καταφέρει αυτό, η Wolt αναπτύσσει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών, από logistics, μέχρι λογισμικό λιανικής και χρηματοοικονομικές λύσεις, καθώς και τη λειτουργία των δικών της καταστημάτων με την επωνυμία Wolt Market. Τα προϊόντα της Wolt περιλαμβάνουν τα Wolt at Work (υπηρεσία παροχής γευμάτων ή γενικά μεγάλων παραγγελιών για εταιρείες), Wolt Drive (υπηρεσία άμεσης παράδοσης για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις) και Wolt Self-Delivery (υπηρεσία παραγγελιοληψίας χωρίς διανομή, την οποία αναλαμβάνει η ίδια η επιχείρηση).
Η αποστολή της Wolt είναι να κάνει τις πόλεις καλύτερες, ενισχύοντας και αναπτύσσοντας περαιτέρω τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες έχει παρουσία. Η Wolt ιδρύθηκε το 2014 και ένωσε τις δυνάμεις της με την DoorDash το 2022. Η DoorDash δραστηριοποιείται σήμερα σε 29 χώρες, 27 από τις οποίες λειτουργούν με τα προϊόντα και το εμπορικό σήμα της Wolt. Στην Ελλάδα η Wolt ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019 και σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 πόλεις.