E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix

Με την υποστήριξη του E-Daily.gr

Το InfinityGreece, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πραγματοποίησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την έρευνα με τίτλο: «Αυτό που θέλουν οι νέοι»

Δημοσίευση 17/2/2025 | 10:40

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix
InfinityGreece

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα 17 με 30 Δεκεμβρίου, η συλλογή έγινε online και πρόσωπο με πρόσωπο και το δείγμα της έρευνας ήταν 600 νέες και νέοι, από 16 έως 30 ετών, που ζουν στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Τα πιο σημαντικά σημεία της έρευνας:

● 2 στους 3 νέους βιώνουν έναν αρνητικό συναίσθημα με εντονότερο το άγχος και
την αγωνία, ειδικότερα για αυτούς που προσωπικά εργάζονται σε άλλη δουλειά
από αυτό που σπούδασαν.
● Σχετικά με τα χαρακτηριστικά του ενεργού πολίτη, επικρατεί η διαμόρφωση της
κρίσης του σκέψης, η ενημέρωση για κοινωνικά και πολιτικά θέματα και η
διεκδίκηση των δικαιωμάτων και υποστήριξη της κοινωνικής δικαιοσύνης.
● Υπάρχει μία τάση φυγής τόσο από την πόλη όσο και από τη χώρα γενικότερα,
όχι μόνο για εργασιακούς λόγους αλλά και για κοινωνικούς ή γιατί έχουν
απογοητευτεί από αυτήν.
● Ο μισθός αποτελεί σημαντικό κριτήριο για τους νέους, στην αγορά εργασίας,
αλλά το σημαντικότερο είναι το καλό περιβάλλον εργασίας.
Η ολοκληρωμένη έρευνα έχει αναρτηθεί στο website του InfinityGreece και η
παρουσίαση των αποτελεσμάτων, στο YouTube, από τον ιδρυτή και πρόεδρο του
InfinityGreece, Γιάννη Χαρχαντή και τον ιδρυτή της Ierax Analytix, Χάρη Λαλάτση.

Λίγα λόγια για το InfinityGreece

Το InfinityGreece είναι ένας οργανισμός νεολαίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη που βοηθάει νέα άτομα να αποκτήσουν τεχνογνωσία και να αναπτύξουν ψηφιακές, media και επιχειρηματικές δεξιότητες κατάλληλες για την αγορά εργασίας, μέσα από σύγχρονα και καινοτόμα εκπαιδευτικά, εθελοντικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.


Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που Θέλουν οι Νέοι
Δημιουργία: InfinityGreece & Ierax Analytix
Ημερομηνία έρευνας: 17-30 Δεκεμβρίου 2024
[email protected] 

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο Υφυπουργός Παιδείας στην EduTech Summit & Expo 2025

Better life 31.03.2025
Στο διήμερο συνέδριο της διοργάνωσης συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές

Πασχαλινά Bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε όλη την Ελλάδα

Δράσεις 31.03.2025
Mε όμορφες χειροποίητες λαμπάδες και πασχαλινά είδη για τις γιορτινές αγορές σας!

Παιδιά sun κι εσένα: Ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στην αντηλιακή προστασία με το Nivea Sun

Δράσεις 31.03.2025
Η πρωτοβουλία αυτή συνδυάζει τη δημιουργική διάσταση της τέχνης και της βιωματικής μάθησης με την κοινωνική προσφορά

Μην το πεις στη μάνα σου… αλλά η 3αλφα μεγαλώνει την οικογένεια των `Έτοιμων Σπιτικών`!

Wellness 26.03.2025
Με χιούμορ και ανατροπή, η καμπάνια αναδεικνύει την αυθεντική, σπιτική γεύση της σειράς `Έτοιμα Σπιτικά`, που μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τους πιο έμπειρους σεφ του σπιτιού!

Περισσότεροι από 4.000 επισκέπτες βρέθηκαν στο 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια: Eρασιτεχνική γεωργία & μη φovική παραγωγή τροφής

Better life 26.03.2025
Το 2ο Φεστιβάλ Αμάλθεια διοργανώθηκε από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ. από τις 5 μέχρι και τις 9 Μαρτίου

Οι νικητές των Τιμητικών Διακρίσεων «Αμάλθεια» στο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικής Γεωργίας και μη Φονικής Παραγωγής Τροφής

Better life 21.03.2025
Η παρουσίαση της απονομής έγινε από την κυρία Αλεξία Κάρκαλου, Υπεύθυνη Skywalker Society

Mastercard ReStart: Μία πρωτοβουλία κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης στον κλάδο της εστίασης

Δράσεις 21.03.2025
Το Πρόγραμμα ReStart της Mastercard προσφέρει ευκαιρίες εκπαίδευσης, επαγγελματικής και κοινωνικής ένταξης μέσα από τον κλάδο της εστίασης, σε άτομα από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens βραβεύτηκε με 3 Michelin Keys στη νέα διάκριση του Οδηγού Michelin για ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Better life 20.03.2025
Στη συνολική επιλογή του Οδηγού Michelin Ελλάδας 2025 περιλαμβάνονται ένα ξενοδοχείο με 3 Keys, επτά ξενοδοχεία με 2 Keys και εξήντα ξενοδοχεία με 1 Key