E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι αγενείς πωλητές μας κάνουν να αγοράζουμε;

Το αποδεικνύει έρευνα

Δημοσίευση 27/11/2014 | 00:00

Γιατί οι αγενείς πωλητές μας κάνουν να αγοράζουμε;

Όλοι έχουμε να διηγηθούμε μια ιστορία που περιλαμβάνει έναν αγενή πωλητή ή μια αγενή πωλήτρια, ιδιαίτερα αν μιλάμε για τις fancy μπουτίκ. Όσο αγανακτισμένοι και να νιώθουμε όμως, μία νέα έρευνα τους δικαιώνει. Σύμφωνα με το πόρισμά της, οι αγενείς πωλητές μας κάνουν να θέλουμε περισσότερο να αγοράσουμε, ιδιαίτερα αν μιλάμε για luxury προϊόντα. Η έρευνα έχει τίτλο «Θα έπρεπε ο διάβολος να πουλά Prada; Η αγένεια αυξάνει την επιθυμία των καταναλωτών για ένα brand» και δημοσιεύτηκε τον Οκτώβριο στο «Journal of Consumer Research».

H ιστορία έχει ως εξής: ερευνητές του Πανεπιστημίου British Columbia ζήτησαν από εθελοντές να ψωνίσουν από πολυτελείς μπουτίκ, όπου το προσωπικό (το οποίο υποδύονταν ηθοποιοί) ήταν κατά περίπτωση ευγενικοί ή αγενείς. Όπως προκύπτει από την έρευνα, αυτοί που εξυπηρετήθηκαν από αγενές προσωπικό δήλωσαν αργότερα ότι αυτό τους έκανε να θέλουν τα προϊόντα περισσότερο, ενώ σε όσους ονειρεύονταν διακαώς να κατέχουν πολυτελή προϊόντα η αγενής συμπεριφορά λειτουργούσε ακόμη περισσότερο στο να τους κάνει να θέλουν να αγοράσουν. Δεν υπήρξε η ίδια αντίδραση στην περίπτωση πιο προσιτών brands. «Η αγενής συμπεριφορά πυροδοτούσε επιθυμία για αγορές μόνο στις περιπτώσεις που μιλάμε για brands που οι καταναλωτές ονειρεύονταν και που ένιωθαν ότι είναι πιο απρόσιτα», εξηγεί ο καθηγητής Daren Dahl, ειδικός στο marketing και υπεύθυνος για την έρευνα.

Ο Dahl αποδίδει το γεγονός στην ανάγκη των πελατών να ενταχθούν και να γίνουν αποδεκτοί από αυτά τα ποθητά brands των ονείρων τους. «Είναι σαν αυτός ο σνομπισμός να μετατρέπεται σε ένα έξτρα προσόν για τον προφίλ των μεγάλων οίκων. Λειτουργεί περίπου όπως μια δημοφιλής παρέα στο γυμνάσιο, της οποίας όλοι θέλουν να γίνουν μέλη», συνεχίζει ο Dahl. Μοιάζει περίεργο, αλλά η αρχή που θέλει να δείχνεις αδιαφορία σε κάποιον για να σε ποθεί εφαρμόζεται και στο luxury shopping.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

5 ευρωπαϊκές πόλεις που μοιάζουν φτιαγμένες από ζαχαρωτά

Ταξίδια 06.10.2024
Ένα ταξίδι στις παραμυθένιες πόλεις της Ευρώπης

8+1 προϊόντα για το δέρμα που είναι top για το φθινόπωρο

Body+Mind 06.10.2024
Τα νέα προϊόντα to shop ASAP!

Aπλό ή ημιμόνιμο μανικιούρ; To καθε ένα έχει τα υπέρ και τα κατά του

Style 06.10.2024
Η επιλογή ανάμεσα σε ένα απλό μανικιούρ και ημιμόνιμο μανικιούρ εξαρτάται από τις ανάγκες σου

Συμπτώματα που δείχνουν πως σας λείπει η βιταμίνη D, μια πολύ σημαντική βιταμίνη για το σώμα σας

Body+Mind 06.10.2024
Επηρεάζει τη λειτουργία σχεδόν 2.000 διαφορετικών γονιδίων μας

5 εναλλακτικές χρήσεις για τα μωρομάντηλα που μάλλον δεν γνωρίζεις

Family 06.10.2024
Για καθημερινά προβλήματα που προκύπτουν στο σπίτι

Πόσο συχνά κάνουν σeξ τα ευτυχισμένα ζευγάρια

Σχέσεις 06.10.2024
Spoiler alert: Μερικές από αυτές τις απαντήσεις μπορεί να σας εκπλήξουν

Λελούδας: Η ιστορική ταβερνα της Αθήνας που σε λίγο κλείνει 100 χρόνια λειτουργίας

Eat + Drink 06.10.2024
Αν δεν έχεις βρεθεί εκεί, πρέπει σύντομα να το κάνεις!

Τα πιο όμορφα λουλούδια που ανθίζουν τον Οκτώβριο

Σπίτι Χτες
Εκτός από την άνοιξη, ανθίζουν και το φθινόπωρο πανέμορφα λουλούδια!

Το τραγούδι που θα σε… γλιτώσει από τις ιώσεις

Body+Mind Χτες
Σύμφωνα με την Ένωση Φαρμακοποιών του Ηνωμένου Βασιλείου

Το ισπανικό χωριό που είναι χτισμένο κάτω από βράχια

Ταξίδια Χτες
Ένας κρυμμένος θησαυρός στην Ισπανία

Οι ράτσες σκύλων που λατρεύουν τις μεγάλες βόλτες

Pets Χτες
Όποια ράτσα και αν επιλέξεις, το πιο σημαντικό είναι να απολαμβάνεις τις στιγμές που περνάς με τον σκύλο σου

Τάσεις στα χρώματα των νυχιών που θα ξεχωρίσουν το φθινόπωρο

Style Χτες
Θα προσφέρουν ζεστούς, μοντέρνους και κομψούς τόνους στα νύχια σου για τη νέα σεζόν!