Τέλος οι hipsters, έρχονται οι yuccies
Από 'δω και πέρα, αυτή θα είναι η νέα γενιά!
Δημοσίευση 12/6/2015 | 00:00
Η λέξη «yuccies» αναφέρθηκε σε ένα άρθρο του David Infante στο Mashable και προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων «Young Urban Creatives». Πρόκειται για τα παιδιά της πόλης, που έχουν τη δύναμη της μόρφωσης και κυνηγούν τα όνειρά τους μέσα από δημιουργικές επιχειρήσεις, που στεγάζονται σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
Είναι εκείνη η μερίδα των ανθρώπων που δημιουργεί start-up επιχειρήσεις και διάφορα άλλα εναλλακτικά projects και ήρθαν για να αντικαταστήσουν τους hipsters.
Από την πλευρά τους, οι hipsters πέθαναν όταν έγιναν εμπορικοί και άρχισαν να αποτελούν μέρος μια ολόκληρης βιομηχανίας. Οι yuccies, όμως, είναι η γενιά που βρίσκεται ανάμεσα στους hipsters και τους γιάπηδες, αφού αφενός συνδυάζει τη δημιουργικότητα των πρώτων, με το επιχειρηματικό δαιμόνιο των δεύτερων.
Βέβαια, είναι λιγότερο χύμα από τα hip παιδιά και πιο cool από τους κλασικούς γιάπηδες. Για τους yuccies πολύ σημαντική είναι και η αναγνώρισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς κάνουν συνεχείς αναρτήσεις επιζητώντας την επιβεβαίωση από όλους, ακόμα και από εκείνους που τους σχολιάζουν αρνητικά. Φυσικά και αυτό το νέο κίνημα δεν ξεκίνησε ξαφνικά, καθώς ήδη από το 2014 είχε κυκλοφορήσει ένας οδηγός για τα Hipster Επιχειρηματικά Μοντέλα, που ουσιαστικά αποτελούσε τον πρώτο οδηγό για τον τρόπο ζωής των yuccies.
Οι νέοι αυτής τάσης ανήκουν κατά κανόνα στην προνομιούχα τάξη, καθώς έχουν την πολυτέλεια να επιλέξουν με τι θα ασχοληθούν και με τι όχι, ήδη από μικρή ηλικία, γι' αυτό και έχουν αποφύγει τα δύσκολα.
Εξ ου και ο κυνισμός που τους χαρακτηρίζει. Μέσα από παρέες, κοινωνικά δίκτυα και άλλες δραστηριότητές τους συσπειρώνονται σε ομάδες με άλλους συνομηλίκους τους και ξεκινούν τις πρωτότυπες επιχειρήσεις τους, που έχουν να κάνουν με πολύχρωμες κάλτσες, οργανικό τσίπουρο, βιντεοπαιχνίδια, διοργάνωση μυστικών εκδηλώσεων και κάθε τι που είναι καινοτόμο και προχωρημένο και μπορεί φυσικά να πραγματοποιηθεί.
Ουσιαστικά, η θεωρία των yuccies για την εκπλήρωση των ονείρων τους μπορεί να συνοψιστεί στο δίπτυχο «δημιουργικότητα και χρήμα» και μπορεί να ακολουθήσει διάφορους δρόμους. Κάποιοι, για παράδειγμα, μπορεί να δουλεύουν στις παραδοσιακές επιχειρήσεις, χωρίς να εκμεταλλεύονται την επιχειρηματική τους φύση, όμως κάποια στιγμή τα παρατούν όλα και την εκμεταλλεύονται στο έπακρο.
Οι yuccies θέλουν να δουλεύουν για τις ιδέες τους και να ζουν από αυτές, όσο τρελές και αν είναι. Η μετάβαση από μια συμβατική, οκτάωρη δουλειά σε μια προσωπική επιχείρηση αποτελεί την ελευθερία της συγκεκριμένης γενιάς.