Μοντέλο με μουσουλμανική μαντήλα στη νέα καμπάνια της H&M
Για πρώτη φορά, 23χρονη μουσουλμάνα παίρνει μέρος σε καμπάνια
Δημοσίευση 30/9/2015 | 00:00
Η γνωστή εταιρεία Η&Μ μόλις έκανε το πρώτο επίσημο "άνοιγμα" και στις μουσουλμάνες γυναίκες βάζοντας στην καμπάνια της μια γυναίκα με μαντήλα.
Η Η&Μ, για να προωθήσει την καμπάνια "Close The Loop", αποφάσισε να χρησιμοποιήσει και την 23χρονη Mariah Idrissi.
Όπως δήλωσε η ίδια, "Αισθάνομαι πως οι γυναίκες που καλύπτουμε το κεφάλι μας με μαντήλα, συχνά δεχόμαστε ρατσισμό από τον κόσμο της μόδας". "Είναι γνωστό πως οι γυναίκες με μαντήλα αγνοούνται από τη βιομηχανία της μόδας.
Είναι πραγματικά καταπληκτικό που μία τόσο μεγάλη και γνωστή εταιρία ρούχων, όπως η H&M, αναγνωρίζει πλέον και αυτές τις γυναίκες".
Όπως είπε της παρασχέθηκε ειδικός χώρος για να ντυθεί, με αποκλειστική γκαρνταρόμπα για την ίδια και τις αρχές της. Στην καμπάνια παίρνουν μέρος ένας ηλικιωμένος άντρας εξαρτημένος στα ναρκωτικά και ένας μποξέρ με προσθετικό άκρο.
"Δεν υπάρχουν άλλοι κανόνες στον χώρο της μόδας, μόνο ένας: Ανακυκλώστε τα ρούχα σας!'' είναι το μότο.