Οι χειρότερες καμπάνιες μόδας που είδαμε ποτέ
Όταν το μήνυμα ξεφεύγει από τα όρια
Δημοσίευση 21/3/2016 | 00:18
Πολλές φορές, οι οίκοι μόδας προχωρούν σε προκλητικές διαφημίσεις, μιας και θέλουν να κάνουν αίσθηση, ώστε να παρακινήσουν τον καταναλωτικό κοινό να ψωνίσει. Μερικές όμως από αυτές τις καμπάνιες, φαίνεται να το παρακάνουν, μιας και τα μηνύματα τους ξεφεύγουν από τον αρχικό τους στόχο. Παρακάτω, θα δείτε μια λίστα με π'έντε τέτοιες διαφημίσεις, οι οποίες σόκαραν το κοινό και θεωρήθηκαν άσχημες:
TOM FORD
Τι ακριβώς σκεφτόντουσαν οι διαφημιστές, όταν τοποθετούσαν τα χαρτάκια με το ακριβό άρωμα του γνωστού οίκου, ανάμεσα στα οπίσθια του νεαρού μοντέλου, σε σχήμα φύλλου μαριχουάνας;
SISLEY
Στην αρχή, η εν λόγω διαφήμιση προκάλεσε σύγχυση με την δημοσίευση της, όμως εν τέλει αυτός ήταν και ο σκοπός της: να σοκάρει, ώστε να μείνει χαραγμένη στη μνήμη των καταναλωτών. Προφανώς και δούλεψε.
BLENDER
Τίποτα σπουδαίο, απλά μια τεμαχισμένη γυναίκα.
I LOVE UGLY
Στην περίπτωση αυτή, δεν πρόκειται για μια μεμονωμένη διαφήμιση, αλλά για έναν ολόκληρο κατάλογο, ο οποίος δεν μπορούσε να λείπει από αυτήν την λίστα, μιας και χρησιμοποιεί τα επίμαχα σημεία γυμνών γυναικείων σωμάτων, προκειμένου να παρουσίασε μια συλλογή ανδρικών αξεσουάρ. Το θέμα όμως, δεν είναι η γύμνια, αλλά το πώς παρουσιάζονται τα δυο φύλα, καθώς η ανδρική φιγούρα μοιάζει με ένα δυναμικό επιχειρηματία, ενώ η γυναικεία, είναι απλώς ένα σώμα. Φαίνεται σαν να είναι ο άνδρας ο κυρίαρχος-αφέντης και η γυναίκα, η υποτακτική του.
JIMMY CHOO
Η λογική αυτής της διαφήμισης, φαίνεται εντάξει, αν σκεφτείτε πως ο θάνατος και η βία κατά τον γυναικών, είναι ένας έξυπνος και ωραίος τρόπος για να πουλήσει τα παπούτσια του στις κυρίες, ο γνωστός οίκος. Βέβαια, ο θάνατος δεν υπήρξε ποτέ πιο λαμπερός, πριν από την εν λόγω διαφήμιση.
UNITED COLORS OF BENETTON
Μια ατυχής διαφήμιση για την γνωστή εταιρεία ρούχων, μιας και μοιάζει ιδιαιτέρως ρατσιστική και δεν είναι σίγουρα, αν ποτέ η εικόνα της Benetton, κατάφερε να αποκαταστηθεί, εξ αιτίας αυτής.