E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

ΚΕΡΔΙΣΤΕ

Μειώστε την κατανάλωση ρεύματος του κλιματιστικού κατά 30%‑50%

Μια νέα επαναστατική συσκευή στην υπηρεσία του καταναλωτή!

Δημοσίευση 14/7/2017 | 00:37

Μειώστε την κατανάλωση ρεύματος του κλιματιστικού κατά 30%‑50%
Freepik

Μια νέα τεχνολογία η οποία αναπτύχθηκε με σκοπό την εξοικονόμηση στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος μέχρι και 50% από κλιματιστικά/αντλίες θερμότητας και άλλο εξοπλισμό που λειτουργεί με ηλεκτρικό μοτέρ.

Επιπλέον προστατεύσει το σπίτι και την επιχείρησή σας από απότομες αυξήσεις της τάσης.

Το Power Saver μειώνει την κατανάλωση ηλεκτρισμού από οικιακές συσκευές και μηχανήματα, επιφέροντας μείωση στους λογαριασμούς του ηλεκτρισμού σας κατά 30-50%, αναλόγως των συσκευών που χρησιμοποιείτε.

Είναι γνωστό πως το ρεύμα που καταλήγει στα σπίτια μας δεν είναι σταθερής μορφής. 

Το ασταθές αυτό ρεύμα (μειώσεις και απότομες αυξήσεις) δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει καμιά από τις οικιακές συσκευές. Επιπλέον, το ρεύμα με διακυμάνσεις σπαταλά το ηλεκτρικό ρεύμα που προέρχεται από το κύκλωμα μετατρέποντας την ηλεκτρική ενέργεια σε θερμική ενέργεια.

Αυτή η θερμική ενέργεια, όχι μόνο σπαταλιέται διαχεόμενη στην ατμόσφαιρα, αλλά θερμαίνει επίσης τις συσκευές και το κύκλωμα καλωδίωσης.

Η συσκευή εξοικονόμησης ρεύματος αποθηκεύει το ρεύμα στο εσωτερικό του χρησιμοποιώντας ένα σύστημα από πυκνωτές οι οποίοι το αποδεσμεύουν σε μια ομαλότερη, σταθερή μορφή χωρίς απότομες αυξήσεις.

Αυτό σημαίνει πως πετυχαίνουμε μείωση των απότομων αυξήσεων στην ισχύ και το ρεύμα που ρέει διαμέσου του κυκλώματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλέον πιο αποτελεσματικά και οικονομικά.

Δείτε περισσότερα για την συσκευή εξοικονόμησης ρεύματος ΕΔΩ

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα: Η επόμενη ημέρα στη γεωργία

Δράσεις 27.02.2025
Η Ακαδημία Ελλήνων παραγωγών 3αλφα, προσφέρει στους παραγωγούς ένα υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό περιεχόμενο

Κούλουμα στο Abra Ovata – Μια μοναδική σαρακοστιανή εμπειρία στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Wellness 27.02.2025
Εκεί όπου η παράδοση συναντά τη σύγχρονη γαστρονομία

Η Vans και ο Andrew Allen αποκαλύπτουν την αποκλειστική συλλογή «Skate Authentic High»

Ομορφιά - Στυλ 26.02.2025
Η Vans και ο Andrew Allen παρουσιάζουν την limited-edition συλλογή Vans Skate Authentic High VCU, αφιερωμένη στην Ημέρα των Skate Shops

Playmobil Magic World στο Athens Metro Mall

Better life 26.02.2025
Από τις 28 Φεβρουαρίου έως 6 Απριλίου, οι πιο συναρπαστικές PLAYMOBIL ιστορίες μας ταξιδεύουν σε ένα μαγικό κόσμο φαντασίας!

Δείπνο με τον Michele Morrone ή Mercedes AMG A35; Διεκδικήστε πάνω από 1.000 δώρα!

Better life 26.02.2025
Η πιο μεγάλη και πιο συναρπαστική καμπάνια που έγινε ποτέ από τη HELL Energy ξεκινάει!

InCareHeart Open Pilot Day: Καινοτόμες ψηφιακές λύσεις για την καρδιακή ανεπάρκεια

Δράσεις 20.02.2025
Η ημερίδα συγκέντρωσε κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της ψηφιακής υγείας και εξειδικευμένους επιστήμονες στη διαχείριση της καρδιακής ανεπάρκειας,

Dust+Cream: Η εταιρεία που αποδεικνύει ότι οι γυναίκες οδηγούν την επιτυχία – 83% του προσωπικού της είναι γυναίκες!

Better life 20.02.2025
Η Dust+Cream διασφαλίζει την ισότητα φύλων και την ενίσχυση της γυναικείας παρουσίας στις ηγετικές θέσεις της εταιρείας

Η 1η ημέρα υιοθεσίας Pet City για το 2025 έδωσε σε 41 γατάκια το παντοτινό τους σπίτι!

Δράσεις 20.02.2025
Η δέσμευση των Pet City στηρίζεται στην πεποίθηση ότι κάθε ζώο αξίζει ένα ασφαλές και γεμάτο αγάπη σπίτι

13.200 ευάλωτους πολίτες στήριξε η ΑΜΚΕ Humanity Greece το 2024

Δράσεις 20.02.2025
Στην εκδήλωση, αναδείχθηκε το πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο τηςΑΜΚΕ

Cage‑free αυγά στην ΑΒ Βασιλόπουλος: Η πρώτη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που καταργεί τα αυγά κλωβοστοιχίας

Wellness 17.02.2025
Η πρωτοβουλία για cage-free αυγά είναι μόνο το πρώτο βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΑΒ για την ηθική εκτροφή και την ευημερία των ζώων

Έρευνα στη Θεσσαλονίκη: Αυτό που θέλουν οι νέοι, από το InfinityGreece και την Ierax Analytix

Δράσεις 17.02.2025
Το InfinityGreece, σε συνεργασία με την Ierax Analytix, πραγματοποίησε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, την έρευνα με τίτλο: «Αυτό που θέλουν οι νέοι»