Οι άνεργοι της χρονιάς
Η νέα διαφήμιση της Benetton
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 20/9/2012 | 00:00
Θέλοντας να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινή γνώμη σχετικά με το πρόβλημα της νεανικής ανεργίας, ο Alessandro Benetton ζητά φρέσκιες ιδέες για να χρηματοδοτήσει!
Ο 48χρονος πρόεδρος του ομίλου Benetton εγκαινίασε τη νέα του καμπάνια, η οποία αποτελείται από διαφημιστικά σποτ και καταχωρήσεις στον Τύπο που δείχνουν γεμάτους αποφασιστικότητα νέους να παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις ή να περιμένουν για να δώσουν συνέντευξη σε μελλοντικούς εργοδότες. Η καμπάνια προέκυψε χάρη στην ομάδα 50 εμπειρογνωμόνων της Benetton, οι οποίοι του προσκόμισαν στατιστικά στοιχεία που έδειχναν ότι ο αριθμός των ανέργων σε ολόκληρο τον κόσμο, ηλικίας 15 με 29, ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια.
Η εκστρατεία αυτή κατέληξε στη σύναψη συμφωνίας τον Μάιο, με την εταιρεία να κάνει δωρεά σε καθολική φιλανθρωπική οργάνωση για να σταματήσει η διαμάχη με το Βατικανό.
Η καμπάνια η οποία θα περιλαμβάνει αφίσες, μπλουζάκια, μια ταινία, ξεκινά και έναν διαγωνισμό για την επιλογή 100 "ανέργων της χρονιάς", ο καθένας από τους οποίους θα κερδίσει 5.000 ευρώ για την ιδέα του. Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 30 ετών, άνεργοι και να καταθέσουν την ιδέα τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.unhatefoundation.org και θα επιλεγούν από το κοινό ως τις 14 Οκτωβρίου.
"Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι να σκεφτούμε. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι το ΑΕΠ δεν είναι το μοναδικό που θα πρέπει να χρησιμοποιούμε", είπε σε συνέντευξή του.